• İhale No
    2015/41484
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Mayıs 2015 10:00
  • İdare
    DİYARBAKIR BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
DİYARBAKIR BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi yetki ve sorumluluk alanında bulunan parklarda Bakım,onarım,temizlik,denetim ve gözetim hizmet alımı işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2015/41484
1-İdarenin
a) Adresi: ELAZIG CADDESI 21100 ÇAMLICA YENİŞEHİR/DİYARBAKIR
b) Telefon ve faks numarası:4122241221 - 4122241221
c) Elektronik Posta Adresi:m.ekinci@diyarbakir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı :208 kişi ile parklarda Bakım,onarım,temizlik,denetim ve gözetim hizmet alımı işi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Diyarbakır
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 559(Beşyüzellidokuz) gündür

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi 3. kat İhale Komisyonu toplantı salonu
b) Tarihi ve saati:18.05.2015 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi; TS 12867 Peyzaj Mimarlığı-Proje Hizmetleri -Kurallar standardına uygun Hizmeti veren Hizmet Yeterlilik Belgesi, TS 8358 İş yerleri-Ev işyeri ve yerleşim alanlarındaki zararlılar (Haşereler) ile Mücadele hizmetleri-Genel Kurallar Standardına uygun Hizmeti veren Hizmet Yeterlilik belgesi ve TS 12706 İş Yerleri-Peyzaj Mimarlığı Hizmeti Veren- Genel Kurallar Standardına uygun hizmet veren Hizmet Yeterlilik Belgelerini sunmaları gerekmektedir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeleri sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektörde Park, Bahçe, Yeşil alanların bakımı, onarımı, gözetim(denetim) ve temizlik hizmet işlerinin tamamı birlikte yapılması benzer iş olarak kabul edilecektir. (Kamu İhale Genel Tebliğinin 72.3 Maddesine dayanılarak) 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi 3. kat İhale bürosu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi 3. kat İhale Komisyonu toplantı salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Peyzajmimarı(Asgari ücretin % 110 fazlası ödenecektir.) 1 18 ay
Formen(asgariücretin % 70 fazlası ödenecektir.) 5 18 ay
Elektrikçi(Asgari ücretin % 65 fazlası ödenecektir) 5 18 ay
Marangozcu(Asgari ücretin % 65 fazlası ödenecektir.) 3 18 ay
Kaynakçı(Asgari ücretin % 65 fazlası ödenecektir.) 4 18 ay
Yapıustası(inşaat) (Asgari ücretin % 65 fazlası ödenecektir.) 3 18 ay
Tesisatçı(Asgari ücretin % 65 fazlası ödenecektir.) 5 18 ay
Fiskiyesulamacı (Asgari ücretin % 50 fazlası ödenecektir.) 25 18 ay
Büroelemanı (Asgari ücretin % 45 fazlası ödenecektir.) 2 18 ay
Bahçıvanekip(Asgari ücretin % 50 fazlası ödenecektir.) 50 18 ay
Vasıfsızişçi (Asgari ücretin % 45 fazlası ödenecektir.) 94 18 ay
KamyonetŞoförü (Asgari ücretin % 60 fazlası ödenecektir.) 2 18 ay
KamyonetŞoförü(pikap)(Asgari ücretin % 60 fazlası ödenecektir.) 2 18 ay
KamyonŞoförü(Asgari ücretin % 60 fazlası ücret ödenecektir.) 1 18 ay
Engelliişçi (Asgari ücretin % 45 fazlası ödenecektir.) 6 18 ay
Peyzajmimarı(Asgari ücretin % 110 fazlası ödenecektir.) 1 10 gün
Formen(asgariücretin % 70 fazlası ödenecektir.) 5 10 gün
Elektrikçi(Asgari ücretin % 65 fazlası ödenecektir) 5 10 gün
Marangozcu(Asgari ücretin % 65 fazlası ödenecektir.) 3 10 gün
Kaynakçı(Asgari ücretin % 65 fazlası ödenecektir.) 4 10 gün
Yapıustası(inşaat) (Asgari ücretin % 65 fazlası ödenecektir.) 3 10 gün
Tesisatçı(Asgari ücretin % 65 fazlası ödenecektir.) 5 10 gün
Fiskiyesulamacı (Asgari ücretin % 50 fazlası ödenecektir.) 25 10 gün
Büroelemanı (Asgari ücretin % 45 fazlası ödenecektir.) 2 10 gün
Bahçıvanekip(Asgari ücretin % 50 fazlası ödenecektir.) 50 10 gün
Vasıfsızişçi (Asgari ücretin % 45 fazlası ödenecektir.) 94 10 gün
KamyonetŞoförü (Asgari ücretin % 60 fazlası ödenecektir.) 2 10 gün
KamyonetŞoförü(pikap)(Asgari ücretin % 60 fazlası ödenecektir.) 2 10 adet
KamyonŞoförü(Asgari ücretin % 60 fazlası ücret ödenecektir.) 1 10 adet
Engelliişçi (Asgari ücretin % 45 fazlası ödenecektir.) 6 10 gün
PeyzajMimarı ( Asgari ücretin % 110 fazlası ödenecektir.) fazlamesai 20 gün
Formen(asgariücretin % 70 fazlası ödenecektir.) Fazla mesai 280 gün
Elektrikçi(Asgari ücretin % 65 fazlası ödenecektir) Fazla mesai 80 gün
Marangozcu(Asgari ücretin % 65 fazlası ödenecektir.) Fazla mesai 20 gün
Kaynakçı(Asgari ücretin % 65 fazlası ödenecektir.) Fazla mesai 20 gün
Yapıustası(inşaat) (Asgari ücretin % 65 fazlası ödenecektir.)Fazla mesai 30 gün
Tesisatçı(Asgari ücretin % 65 fazlası ödenecektir.) Fazla Mesai 90 gün
Fiskiyesulamacı (Asgari ücretin % 50 fazlası ödenecektir.) Fazlamesai 550 gün
Büroelemanı (Asgari ücretin % 45 fazlası ödenecektir.) FazlaMesai 30 gün
Bahçıvanekip(Asgari ücretin % 50 fazlası ödenecektir.) Fazla mesai 600 gün
Vasıfsızişçi (Asgari ücretin % 45 fazlası ödenecektir.) Fazla mesai 1.500 gün
KamyonetŞoförü (Asgari ücretin % 60 fazlası ödenecektir.) Fazlamesai 48 gün
KamyonetŞoförü(pikap)(Asgari ücretin % 60 fazlası ödenecektir.)Fazla mesai 85 gün
Kamyonşoförü( Asgari ücretin % 60 fazlası ücret ödenecektir.)Fazla mesai 22 gün
Kamyonet(çift kabinli,damperli,Şoförsüz) 2 adet
Kamyonet(çift kabinli,,Şoförlü) adet 1 adet
Kamyonet(4x2 çift kabin pick-up,Şoförsüz) 2 adet
Kamyon(damperli,kasalı,Şoförsüz) 1 adet
Çöpsıkıştırma kamyonu(Şoförlü) 1 adet
KompaktVakumlu yol süpürme makinesi(Şoförlü) 1 adet
Arazöz(Şoförlü-Sulamacı) 1 adet
Çimbiçme makinesi (6,5 HP Gücünde kendinden yürür şanzımanlı) 20 adet
Çİmbiçme traktörü 1 adet
Çapamakinesi 2 adet
Motorlutestere 2 adet
Yüksekdal budama testeresi 2 adet
Sırttırpanı 7 adet
Maviçöp poşeti (110x80) 40.000 kilogram
Çokfonksiyonlu marangoz makinesi 2 adet
Marangozişkencesi 2 adet
Portlandçimentosu (torbalı) (TS 19,PÇ 32,5)(CEM I 32,5) 200 torba
12X10XSBBazalt Bordür 500 metre
3x30xSBBazalt Plak Taşı 500 metrekare
CilalıBazalt Taşı 120 metrekare
KilitliTaş(Aşık) 3.000 adet
Kalekim 100 torba
İnsanHakları yazısı ve Güvercin figürünün(tabela) Koşuyoluparkına montajı 1 adet
Projektörampulü(1000 W metal halide) 500 adet
Projektörampulü(400 W metal halide) 50 adet
İgnatör(1000w) 100 adet
İgnatör(400 w) 150 adet
Balast(1000W) 50 adet
Balast(400W) 50 adet
Glopcamı(üst cam) 100 adet
Glopcamı(alt cam) 100 adet
Basketbolsaha zemininin akrilik ile kaplanması(Park Ormanı 2 adetbasketbol sahası zemini 560 metrekare,Sümerpark 1 adetbasketbol sahası zemini 170 metrekare 730 metrekare
Basketpotası çemberi 2 adet
BetonOturma Bankı 50 adet
EPDYMKauçuk 200 metrekare
Benzinliyüksek basınç pompası 1 adet
Pissu dalgıç motor pompası 4 adet
Bve C tipi hortumlar(63'lük hortum) 100 metre