• İhale No
    2015/88877
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Ağustos 2015 10:30
  • İdare
    Kastamonu Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kastamonu
  • İşin İli
    Kastamonu
  • Şikayet Bedeli
    78.855,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254 ile 26.293.115 TL arası
  • Yayın Tarihi
    15 Temmuz 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR İL MÜDÜRLÜĞÜ AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

PERSONEL ÇALIŞTIRILMASINA DAYALI TEMİZLİK, KALORİFERCİ, TEKNİSYEN YARDIMCISI, BERBER VE VERİ İŞLETİM VE OTOMASYON ELEMANI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/88877

1-İdarenin

a) Adresi : Candaroğulları Mah. Alparslan Türkeş Bulvarı No:39/A 37100 KASTAMONU MERKEZ/KASTAMONU
b) Telefon ve faks numarası : 3662149218 - 3662149217
c) Elektronik Posta Adresi : kastamonu@aile.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İl Müdürlüğümüze bağlı Kuruluşlarda toplam 10 personel
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İhale konusu hizmetin yapılacağı Kuruluşlar: 1- Sabahat Bahriyeli İnebolu Huzurevi Müdürlüğü 2- Huzurevi Yaşlı Bakım Ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü,
c) Süresi : İşe başlama tarihi 15.08.2015, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Çocuk Evleri Koordinasyon Merkezi Müdürlüğü (Eski Çocuk Yuvası Müdürlüğü) Saraçlar Mah. Yurt Sok. No:5 KASTAMONU
b) Tarihi ve saati : 06.08.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamuda veya özel sektörde personel çalıştırılmasına dayalı olarak ihale edilen her türlü hizmet alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü Candaroğulları Mah. Alparslan Türkeş Bulvarı No:39/A KASTAMONU ve Çocuk Evleri Koordinasyon Merkezi Müdürlüğü (Eski Çocuk Yuvası Müdürlüğü) Saraçlar Mah. Yurt Sok. No:5 KASTAMONU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çocuk Evleri Koordinasyon Merkezi Müdürlüğü (Eski Çocuk Yuvası Müdürlüğü) Saraçlar Mah. Yurt Sok. No:5 KASTAMONU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

İhale, aşağıdaki idarelerin ortak ihtiyaçlarının karşılanması maksadıyla yapılmaktadır.
Huzurevi Müdürlüğü-Sabahat Bahriyeli Aile Ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Müsteşarlık
Huzurevi Müdürlüğü Aile Ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Müsteşarlık

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Temizlik personeli (Aylık 26 gün üzerinden Yol ücreti ve Aylık Brüt asgari ücretin % 30 fazlası ücret ödenecek) 5,00 28,000 İşçi x ay
Kıst Çalışma- Temizlik personeli (Aylık Brüt asgari ücretin % 30 fazlası ücret ödenecek) (17 günlük Kıst çalışma süresi içerisinde günlük brüt 5,25 TL üzerinden 15 günlük yol ücreti ödenecek) 5,00 17,000 İşçi x Gün
Kaloriferci (Aylık 26 gün üzerinden Yol ücreti ve Aylık Brüt asgari ücretin % 30 fazlası ücret ödenecek) 1,00 28,000 İşçi x ay
Kıst Çalışma- Kaloriferci (Aylık Brüt asgari ücretin % 30 fazlası ücret ödenecek) (17 günlük Kıst çalışma süresi içerisinde günlük brüt 5,25 TL üzerinden 15 günlük yol ücreti ödenecek) 1,00 17,000 İşçi x Gün
Teknisyen Yardımcısı (Aylık 26 gün üzerinden Yol ücreti ve Aylık Brüt asgari ücretin % 40 fazlası ücret ödenecek) 1,00 28,000 İşçi x ay
Kıst Çalışma- Teknisyen Yardımcısı (Aylık Brüt asgari ücretin %40 fazlası ücret ödenecek) (17 günlük Kıst çalışma süresi içerisinde günlük brüt 5,25 TL üzerinden 15 günlük yol ücreti ödenecek) 1,00 17,000 İşçi x Gün
Veri İşletim ve Otomasyon Elemanı (Aylık 22 gün üzerinden Yol ücreti ve Aylık Brüt asgari ücretin % 45 fazlası ücret ödenecek) Huzurevi Döner Serm. 1,00 28,000 İşçi x ay
Kıst Çalışma- Veri İşletim ve Otomasyon Elemanı (Aylık Brüt asgari ücretin % 45 fazlası ücret ödenecek) (17 günlük Kıst çalışma süresi içerisinde günlük brüt 5,25 TL üzerinden ödenecek 11 günlük yol ücreti ödenecek) Huzurevi Döner Serm. 1,00 17,000 İşçi x Gün
Ulusal bayram ve genel tatil günleri-Temizlik personeli (Aylık Brüt asgari ücretin %30 fazlası ücret ödenecek) 180,000 gün
Ulusal bayram ve genel tatil günleri- Kaloriferci (Aylık Brüt asgari ücretin %30 fazlası ücret ödenecek) 36,000 gün
Ulusal bayram ve genel tatil günleri- Teknisyen Yardımcısı (Aylık Brüt asgari ücretin % 40 fazlası ücret ödenecek) 36,000 gün
Berber (Aylık 26 gün üzerinden Yol ücreti ve Aylık Brüt asgari ücretin % 30 fazlası ücret ödenecek) 1,00 28,000 İşçi x ay
Kıst Çalışma- Berber (Aylık Brüt asgari ücretin % 30 fazlası ücret ödenecek) (17 günlük Kıst çalışma süresi içerisinde günlük brüt 5,25 TL üzerinden 15 günlük yol ücreti ödenecek) 1,00 17,000 İşçi x Gün
Ulusal bayram ve genel tatil günleri- Berber (Aylık Brüt asgari ücretin %30 fazlası ücret ödenecek) 36,000 gün