• İhale No
    2015/90100
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Eylül 2015 10:00
  • İdare
    SAMSUN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Şikayet Bedeli
    118.286,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    26.293.115 ile 197.198.246 TL arası
  • Yayın Tarihi
    15 Temmuz 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU SAMSUN KAMU HASTANE BİRLİĞİ

Genel Sekreterliğimize bağlı sağlık tesislerinin Klinik Destek ve Diş Klinik Destek hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/90100

1-İdarenin

a) Adresi : Adalet Mh.100. Yıl Bulv.No:232 Kat:1 55060 İLKADIM/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası : 3623112500 - 3623112507
c) Elektronik Posta Adresi : khb55.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Genel Sekreterliğimize bağlı sağlık tesislerinin 103 kişiyle Klinik Destek ve Diş Klinik Destek Hizmeti Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi, Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi, Samsun Dr. Kamil FURTUN Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Hastanesi, Gazi Devlet Hastanesi, Ağız ve Diş Hastalıkları Hastanesi, Vezirköprü Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi ve Bafra Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adalet Mah. 100. Yıl Bulvarı No:232 İLKADIM/SAMSUN
b) Tarihi ve saati : 19.08.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Personel çalıştırılmasına dayalı her türlü hizmet işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Samsun Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (Yüzelli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Eğitim ve Araştırma Hastanesi Klinik Destek Hizmeti Personeli (%5 Fazla Alan) 17 36 İşçi x Ay
Eğitim ve Araştırma Hastanesi Klinik Destek Hizmeti Personeli (%5 Fazla Alan Engelli Personel) 1 36 İşçi x Ay
Eğitim ve Araştırma Hastanesi Klinik Destek Hizmeti Personeli (Asgari Ücret Alan) 2 36 İşçi x Ay
Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri (%5 Fazla Alan) 12 43,5 İşçi x Gün
Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri (Asgari Ücret Alan) 1 43,5 İşçi x Gün
Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Klinik Destek Hizmeti Personeli (%5 Fazla Alan) 12 36 İşçi x Ay
Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Klinik Destek Hizmeti Personeli (%5 Fazla Alan Engelli Personel) 1 36 İşçi x Ay
Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri (%5 Fazla Alan) 7 43,5 İşçi x Gün
Gazi Devlet Hastanesi Klinik Destek Hizmeti Personeli (%5 Fazla Alan) 10 36 İşçi x Ay
Gazi Devlet Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri (%5 Fazla Alan) 6 43,5 İşçi x Gün
Dr. Kamil FURTUN Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Hastanesi Klinik Destek Hizmeti Personeli (%5 Fazla Alan) 3 36 İşçi x Ay
Dr. Kamil FURTUN Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri (%5 Fazla Alan) 1 43,5 İşçi x Gün
Ruh Sağlığı ve Sinir Hastalıkları Hastanesi Klinik Destek Hizmeti Personeli (%5 Fazla Alan) 4 36 İşçi x Ay
Ruh Sağlığı ve Sinir Hastalıkları Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri (%5 Fazla Alan) 2 43,5 İşçi x Gün
Samsun Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Diş Klinik Destek Hizmeti Personeli (%5 Fazla Alan) 47 36 İşçi x Ay
Samsun Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Diş Klinik Destek Hizmeti Personeli (%5 Fazla Alan Engelli Personel) 1 36 İşçi x Ay
Samsun Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri (%5 Fazla Alan) 3 43,5 İşçi x Gün
Bafra Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Diş Klinik Destek Hizmeti Personeli (%5 Fazla Alan) 3 36 İşçi x Ay
Bafra Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri (%5 Fazla Alan) 1 43,5 İşçi x Gün
Vezirköprü Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Diş Klinik Destek Hizmeti Personeli (%5 Fazla Alan) 2 36 İşçi x Ay
Vezirköprü Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ulusal Bayram ve Tatil Günleri (%5 Fazla Alan) 1 43,5 İşçi x Gün
Eğitim ve Araştırma Hastanesi ( Fazla Çalışma Saati Asgari Ücret Alan ) 300 saat
Eğitim ve Araştırma Hastanesi ( Fazla Çalışma Saati %5 Fazla Alan ) 2.700 saat
Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi ( Fazla Çalışma Saati %5 Fazla Alan ) 1.950 saat
Gazi Devlet Hastanesi (Fazla Çalışma Saati %5 Fazla Alan) 1.500 saat
Dr. Kamil FURTUN Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Hastanesi (Fazla Çalışma Saati %5 Fazla Alan) 450 saat
Ruh Sağlığı ve Sinir Hastalıkları Hastanesi (Fazla Çalışma Saati %5 Fazla Alan) 600 saat
Samsun Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi (Fazla Çalışma Saati %5 Fazla Alan ) 7.200 saat
Bafra Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (Fazla Çalışma Saati %5 Fazla Alan ) 450 saat
Vezirköprü Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi ( Fazla Çalışma Saati %5 Fazla Alan ) 300 saat
18 Ağustos 2015

İhale Tarihi 02.09.2015 10:00 olarak değişmiştir.