• İhale No
    2015/85954
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Eylül 2015 10:00
  • İdare
    NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ Meram Tıp Fakültesi Hastanesi
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    29 Temmuz 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ MERAM TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ

HASTANE GENEL İDARİ HİZMETLER ( 1. Kısım Malzemesiz Yemekhane Hizmetleri, 2. Kısım Bilgi Sistemi Kullanımı Hizmetleri, 3. Kısım Ev İdaresi Hizmetleri ) hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/85954

1-İdarenin

a) Adresi : BEYŞEHİR YOLU 42080 MERAM/KONYA
b) Telefon ve faks numarası : 3322236010 - 3322236384
c) Elektronik Posta Adresi : meramtipsatinalma@konya.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 844 Kişi İle 3 Kısım Hastane Genel İdari Hizmetleri; 1. Kısım 136 Kişi İle Malzemesiz Yemakhane Hizmetleri 2. Kısım 325 Kişi İle Bilgi Sistemi Kullanımı Hizmetleri 3. Kısım 383 Kişi İle Ev İdaresi Hizmetleri
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Meram / KONYA
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Meram / KONYA
b) Tarihi ve saati : 02.09.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

3. KISIM EV İDARESİ HİZMETLERİ İÇİN; 

İhale konusu işin yapılabilmesi için gerekli görülen teçhizat ve araçların cinsi ve miktarı aşağıdaki tabloda belirtilmiştir. Söz konusu teçhizat ve araçlar için kendi malı olma şartı aranmamaktadır. Yüklenici hizmetin yapılabilmesi için gerekli olan aşağıdaki teçhizatı sağlamak zorundadır.

*Yüklenici Tarafından Temin Edilecek İş Makinelerinin Cinsi ve Miktarları

Sıra No KULLANILACAK İŞ MAKİNALARI ve CİNSİ  

MİKTAR

(Adet)
1.

Akülü Otomat (Disk Fırçalı Kombine Yer Yıkama ve Emme Makinesi)

35
2

Binicili Çim Biçme Traktörü

2
3

Lastik Tekerlekli Damperli Kamyon

1
4

Binicili Kombine Yer Yıkama ve Emme Makinesi

5
5

Cila makinesi

5
6

Halı Yıkama Makinesi

1
7

Çim Kenarlık Kesme Makinesi (Akülü)

3
8

Elektrikli Toz Süpürgesi

17
9

Çim Biçme Makinesi (benzinli)

5
10

Zincirli Testere Makinesi

1
11

Islak-Kuru Vakum

15
12

Sırtta Taşınır elektrik süpürgesi

3
13

Katlanabilir Merdiven

15
14

Motorlu (Benzinli veya mazot) Binicili Açık Alan Temizleyicisi

1
15 Akülü Tip, Elle Kumandalı, Vakumlu Süpürme Makinesi 2
16 Telsiz Telefon  5

 

 

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilmiş personel çalıştırmaya dayalı her türlü hizmet alımı benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Satınalma İhale Birimi Meram / KONYA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Meram / KONYA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüz Yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Diyetisyen (Brüt Asgari Ücretin %80 Fazlası ) 1,00 24,000 İŞÇİ/AY
Aşçıbaşı (Brüt Asgari Ücretin %85 Fazlası ) 2,00 24,000 İŞÇİ/AY
Aşçı(Brüt Asgari Ücretin %40 Fazlası ) 16,00 24,000 İŞÇİ/AY
Aşçı Yardımcısı(Brüt Asgari Ücretin %25 Fazlası ) 18,00 24,000 İŞÇİ/AY
Dağıtım Gar.Hiz.Ekip Sorumlusu (Brüt Asgari Ücretin %30 Fazlası ) 2,00 24,000 İŞÇİ/AY
Dağıtım Gar. Hiz. Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası ) 92,00 24,000 İŞÇİ/AY
Dağıtım Gar. Hiz. Elemanı (Engelli İşçi) (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası ) 5,00 24,000 İŞÇİ/AY
Aşçıbaşı (Brüt Asgari Ücretin %85 Fazlası ) 2016-2017 Mali Yılları Resmi Tatil Çalışması 29,000 gün
Aşçı(Brüt Asgari Ücretin %40 Fazlası ) 2016-2017 Mali Yılları Resmi Tatil Çalışması 232,000 gün
Aşçı Yardımcısı(Brüt Asgari Ücretin %25 Fazlası ) 2016-2017 Mali Yılları Resmi Tatil Çalışması 261,000 gün
Dağıtım Gar. Hiz. Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası ) 2016-2017 Mali Yılları Resmi Tatil Çalışması 2.030,000 gün
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %15 Fazlası) 290,00 24,000 İŞÇİ/AY
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (Engelli İşçi) (Brüt Asgari Ücretin %15 Fazlası) 10,00 24,000 İŞÇİ/AY
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (Tıbbi Sekreter) (Brüt Asgari Ücretin %20 Fazlası) 25,00 24,000 İŞÇİ/AY
Yol Bedeli (Ayni) 325,00 24,000 İŞÇİ/AY
Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %15 Fazlası) 2016-2017 Mali Yılları Resmi Tatil Çalışması 725,000 gün
Berber (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası) 1,00 24,000 İŞÇİ/AY
Terzi (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası) 3,00 24,000 İŞÇİ/AY
Gassal Morg ve Karantina Hizmetlisi (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası) 2,00 24,000 İŞÇİ/AY
Çamaşırhane Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası) 6,00 24,000 İŞÇİ/AY
İlaçlama Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası) 1,00 24,000 İŞÇİ/AY
Protokol Destek Hizmetleri Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası) 7,00 24,000 İŞÇİ/AY
Hasta Karşılama Ve Hosteslik Hizmetleri (Brüt Asgari Ücretin %30 Fazlası) 15,00 24,000 İŞÇİ/AY
Yardımcı Destek Hizmetleri Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası) 34,00 24,000 İŞÇİ/AY
Haberleşme Hizmetleri Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası) 15,00 24,000 İŞÇİ/AY
Ulaştırma Hizmetleri Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %10 Fazlası) 9,00 24,000 İŞÇİ/AY
Temizlik Ekip Sorumlusu (Brüt Asgari Ücretin %30 Fazlası) 5,00 24,000 İŞÇİ/AY
Temizlik Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası) 203,00 24,000 İŞÇİ/AY
Temizlik Elemanı (Engelli İşçi) (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası) 12,00 24,000 İŞÇİ/AY
Teknik Hizmetler Ekip Sorumlusu (Brüt Asgari Ücretin %300 Fazlası) 1,00 24,000 İŞÇİ/AY
Teknik Hizmetler Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %30 Fazlası) 69,00 24,000 İŞÇİ/AY
Yol Bedeli (Ayni) 383,00 24,000 İŞÇİ/AY
Çamaşırhane Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası) 2016-2017 Mali Yılları Resmi Tatil Çalışması 116,000 gün
Haberleşme Hizmetleri Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası) 2016-2017 Mali Yılları Resmi Tatil Çalışması 174,000 gün
Ulaştırma Hizmetleri Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %10 Fazlası) 2016-2017 Mali Yılları Resmi Tatil Çalışması 116,000 gün
Temizlik Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %5 Fazlası) 2016-2017 Mali Yılları Resmi Tatil Çalışması 2.900,000 gün
Teknik Hizmetler Elemanı (Brüt Asgari Ücretin %30 Fazlası) 2016-2017 Mali Yılları Resmi Tatil Çalışması 435,000 gün