• İhale No
    2015/125290
  • İhale Adı
    PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Ekim 2015 10:00
  • İdare
    ÜMRANİYE BELEDİYESİ İŞLETME VE İŞTİRAKLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    18 Eylül 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

ÜMRANİYE BELEDİYESİ İŞLETME VE İŞTİRAKLER MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET BİNALARININ TEMİZLİĞİ VE DİĞER HİZMETLERDE GÖREVLENDİRİLMEK ÜZERE PERSONEL HİZMET ALIM İŞİ (2016-2017-2018 YILLARI) hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/125290

1-İdarenin

a) Adresi : Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmed Cad. No:63 34761 ÜMRANİYE İSTANBUL ÜMRANİYE/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2164435600 - 2163355118
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 36 ay boyunca 410 personel ile Hizmet Binalarının Temizliği Ve Diğer Hizmetlerde Görevlendirilmek Üzere Personel Hizmet Alım İşi (2016-2017-2018 Yılları)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ümraniye ilçe sınırları dahilinde
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ümraniye Belediyesi Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmed Cad. No:63 Kat:4
b) Tarihi ve saati : 19.10.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel sektöre gerçekleştirilmiş her türlü personel hizmet işleri benzer iş olarak kabul edilecektir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ümraniye Belediye Başkanlığı Etüd Proje Müdürlüğü Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmed Cad. No:63 K:9 34761 Ümraniye / İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ümraniye Belediyesi Etüd Proje Müdürlüğü Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmed Cad. No:63 Kat:9 Ümraniye /İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 () takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
MÜHENDİS (36 AYLIK ÇALIŞMA BEDELİ)(Brüt asgari ücretin %240 fazlası) 3 36 Ay
ŞEF (36 AYLIK ÇALIŞMA BEDELİ)(Brüt asgari ücretin %200 fazlası) 5 36 Ay
KASAP USTASI (36 AYLIK ÇALIŞMA BEDELİ)(Brüt asgari ücretin %180 fazlası) 3 36 Ay
TEKNİKER (36 AYLIK ÇALIŞMA)(Brüt asgari ücretin %170 fazlası) 2 36 Ay
BAŞKANLIK SEKRETERİ (36 AYLIK ÇALIŞMA BEDELİ)(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 3 36 Ay
SATINALMA ELEMANI (36 AYLIK ÇALIŞMA BEDELİ)(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 3 36 Ay
MAKAM SEKRETERİ (36 AYLIK ÇALIŞMA BEDELİ)(Brüt asgari ücretin %130 fazlası) 10 36 Ay
BÜRO ELEMANI (LİSANS MEZUNU),(36 AYLIK ÇALIŞMA)(Brüt asgari ücretin %130 fazlası) 30 36 Ay
ENGELLİ PERSONEL - BÜRO ELEMANI (LİSANS MEZUNU),(36 AYLIK ÇALIŞMA)(Brüt asgari ücretin %130 fazlası) 5 36 Ay
İDARİ SORUMLU (36 AYLIK ÇALIŞMA)(Brüt asgari ücretin %120 fazlası) 8 36 Ay
AŞÇI (36 AYLIK ÇALIŞMA BEDELİ)(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 25 36 Ay
TEKNİSYEN (36 AYLIK ÇALIŞMA)(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 30 36 Ay
SANTRAL OPERATÖRÜ (36 AYLIK ÇALIŞMA BEDELİ)(Brüt asgari ücretin %95 fazlası) 4 36 Ay
BÜRO ELEMANI (LİSE)36 AYLIK ÇALIŞMA)(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 52 36 Ay
ENGELLİ PERSONEL - BÜRO ELEMANI (LİSE)36 AYLIK ÇALIŞMA)(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 5 36 Ay
FOTOĞRAF VE KAMERA PERSONELİ (36 AYLIK ÇALIŞMA BEDELİ)(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 10 36 Ay
AŞÇI YARDIMCISI (36 AYLIK ÇALIŞMA BEDELİ)(Brüt asgari ücretin %85 fazlası) 6 36 Ay
TAMİR, BAKIM ELEMANI (36 AYLIK ÇALIŞMA)(Brüt asgari ücretin %80 fazlası) 10 36 Ay
ÇAYCI, GARSON (36 AYLIK ÇALIŞMA BEDELİ)(Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 60 36 Ay
ENGELLİ PERSONEL - ÇAYCI, GARSON (36 AYLIK ÇALIŞMA BEDELİ)(Brüt asgari ücretin %75 fazlası) 3 36 Ay
TEMİZLİK ELEMANI , ODACI (36 AYLIK ÇALIŞMA BEDELİ)(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 85 36 Ay
KOMİ (36 AYLIK ÇALIŞMA BEDELİ)(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 10 36 Ay
MUHTARLIK ELEMANI (36 AYLIK ÇALIŞMA BEDELİ)(Brüt asgari ücret) 38 36 Ay
MÜHENDİS MESAİ ÜCRETİ 2.376 saat
ŞEF MESAİ ÜCRETİ 3.960 saat
KASAP USTASI MESAİ ÜCRETİ 2.376 saat
TEKNİKER MESAİ ÜCRETİ 1.584 saat
BAŞKANLIK SEKRETERİ MESAİ ÜCRETİ 2.376 saat
SATINALMA ELEMANI MESAİ ÜCRETİ 2.376 saat
MAKAM SEKRETERİ MESAİ ÜCRETİ 7.920 saat
BÜRO ELEMANI (LİSANS MEZUNU) MESAİ ÜCRETİ 23.760 saat
ENGELLİ PERSONEL - BÜRO ELEMANI (LİSANS MEZUNU) MESAİ ÜCRETİ 3.960 saat
İDARİ SORUMLU MESAİ ÜCRETİ 6.336 saat
AŞÇI MESAİ ÜCRETİ 19.800 saat
TEKNİSYEN MESAİ ÜCRETİ 23.760 saat
SANTRAL OPERATÖRÜ MESAİ ÜCRETİ 3.168 saat
BÜRO ELEMANI (LİSE) MESAİ ÜCRETİ 41.184 saat
ENGELLİ PERSONEL - BÜRO ELEMANI (LİSE) MESAİ ÜCRETİ 3.960 saat
FOTOĞRAF VE KAMERA PERSONELİ MESAİ ÜCRETİ 7.920 saat
AŞÇI YARDIMCISI MESAİ ÜCRETİ 4.752 saat
TAMİR, BAKIM ELEMANI MESAİ ÜCRETİ 7.920 saat
ÇAYCI, GARSON MESAİ ÜCRETİ 47.520 saat
ENGELLİ PERSONEL - ÇAYCI, GARSON MESAİ ÜCRETİ 2.376 saat
TEMİZLİK ELEMANI , ODACI MESAİ ÜCRETİ 67.320 saat
KOMİ MESAİ ÜCRETİ 7.920 saat
CEP TELEFONU (Aylık 1000 dakika konuşma, 250 SMS, 2 GB İnternet dahil) 5 adet