T.C.
KİLİS VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Merkezi Satın Alma Birimi
00108486415
Sayı : 35277066-869
Konu : Personel Kart Okuyucu Sistemi Alımı ve Montajı İşi
TEKLİF MEKTUBU
Kilis II Sağlık Miidürlüğii’nün ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı belirtilen malzemelerin/işin alımı 4734 sayılı Kamu İhaleleri Kanunu’nun 22. Maddesinin (d) bendi hükmüne göre yapılacaktır.
Aşağıda cins ve miktarı belirtilen hizmetin ne kadar bedelle verebileceğiniz hususundaki teklif mektubunuzu en geç 24 / 12 / 2019 günü saat 14 : 00 ’e kadar Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığına gönderilmesini rica ederim.
İdari Şartlar;
Satın almadan doğan tüm masraflar satıcıya aittir. KDV ise Müdürlüğümüze aittir.
Adı geçen iş için ayrıca nakliye, kargo, montaj vb. hiçbir ücret ödenmeyecektir.
Firma uhdesinde kalan malzemeleri siparişi takiben 5 iş günü içerisinde saat 08:30 ile 16:00 arası Kilis İl Sağlık Miidürlüğü’ne teslim edecektir.
Mal/hizmet bedeli, teslimatın bitirilip muayene komisyonunca kabul edildiği tarihten itibaren Kilis İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince 2019 - 2020 mali yılı Döner Sermaye Bütçesinden bütçe imkânları doğrultusunda en geç 120 (yüz yirmi) gün içerisinde ödenecektir.
Teklifiniz kaşeli ve imzalı olarak kurumumuza ibraz edilmelidir. Aksi halde teklifiniz dikkate alınmayacaktır.
Teklifler genel yekün/kısmi teklif üzerinden değerlendirilecektir.
Teklif Mektubu yukarıda belirtilen tarihte, mesai bitiminden önce Kilis İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi’ne kapalı zarf içerisinde teslim edilmesi, edilememesi halinde 0 348 813 33 99 no lu telefona faks edilmesi veya kilismerkezisatinalma@gmail.com adresine mail olarak gönderilmesi ve daha sonra teklif mektubunun aslının gönderilmesini rica ederim.
Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.
Söz konusu Teklif Mektubu’na ve Teknik Şartnamesi’ne http://kilisism.saglik.gov.tr web sitemizden de ulaşabilirsiniz.
Teknik Şartname ektedir.
S. |
Cinsi |
Miktar |
Birim |
Marka |
Birim Fiyatı |
Toplam Tutarı |
1 |
Personel Kart Okuyucu Sistemi Alımı ve Montajı İşi ( PKDS Cihazı ve Yazılımı Dahil) |
3 |
Adet |
|
|
|
Toplam (KDV Hariçtir) |
|
MONTAJ YERLERİ:
1. Merkez Toplum Sağlığı Merkezi ( Kilis Merkez)
2. Verem Savaş Dispanseri ( Kilis Merkez )
3.Sağlıklı Hayat Merkezi ( Kilis Merkez)
Dağıtım:
Gerçek ve Tüzel Kişiler
Merkezi Satın Alma Birimi
Tel: 0348 822 15 15 Dahili: 137 Faks: 813 33 99
irt L.ÖZALTUN
Öncüpınar Mh. istiklal Cd. No: 118 Merkez KİLİS e-posta : kilismerkezisatinalma@gmail.com
1. Kontrol ünitesi endüstri standardı ve ileri düzey RDIF kart tanıma algoritmalarını kullanır yapıda olacaktır. LINUX işletim sistemi ile programlanmış olmalıdır.
2. Cihaza okutulan RDIF kart cihaz tarafından kabul edildiğinde sesli bir uyarı ile birlikte ekranda okutulan personel numarasını ve adını gösterebilmeli.
3. Cihazın karşısında cihaza tanımlı olmayan bir RDIF kart okutulduğunda cihaz hata ya da ikaz mesajı verebilmeli.
4. Kablo çekilemeyecek yerlerde harici USB Flash Memory sayesinde veri aktarımı yapabilmeli.
5. Kontrol ünitesi personel takip amaçlı kullanıldığında personelin puantajı çıkartılabilmelidir.
6. İşi bir numara ile belirtebilmesi açısından gelişmiş işkodu fonksiyonuna sahip olacaktır.
Kontrol ünitesi; RS-232, RS-485 seri bağlantı yolları ve TCP/IP protokolü ile Ethernet üzerinden bilgisayara bağlanabilir olacaktır.
7. Birden fazla adette kullanılan RDIF kart cihazlarına IP üzerinden gönderilebilecektir.
8. RDIF kart cihazı belirlenen zamanlarda otomatik olarak hafızasındaki dataları bilgisayara gönderebi lmelidir.
9. Cihaz istendiğinde USB arabirimi ile veri transferini gerçekleştirebilir yapıda olmalıdır. Böylece PC veya network bağlantısı olmadığı durumlarda Flash disk ile veri transferi gerçekleşmelidir.
10. Cihaz standart olarak en az 10000 farklı kart bilgisini tutabilir olacaktır, opsiyonel ID ve MIFARE kartlarla çalışabilmelidir.
11. Kontrol ünitesi üzerinden RDIF kart, şifre ile gizli menülere girilip sisteme RDIF kart kaydı, IP girilebilinir olacaktır. Güvenlik amacıyla sistem yöneticisi (admin) tanımlanabilinir ve değişebilen şifreler isteğe bağlı olarak kullanılacaktır.
12. Kontrol ünitesi devre dışı bırakıldığında yapılan hareketleri gerektiğinde en az 8 yıl elektriksiz ortamda kendi iç belleğinde barındırabilecektir.
13. Kontrol ünitesi en az son 100,000 adet giriş çıkış hareketini (log) hafızasında tutabilecektir.
14. Cihaz ekranında tarih ve saat bilgisi gözükmelidir.
15. Kontrol ünitesinde kullanıcıların şifrelerini girebilecekleri tuş takımı mevcut olacaktır ve kontrol şifresi 8 haneye kadar çıkabilecektir.
16. Kontrol ünitesi RDIF kart veya şifre ile geçişe izin verebilmelidir. Gerektiğinde bu 2 li geçiş kombinasyonu kullanılarak geçiş sınırlandırılmalıdır.
17. Programı Win 7/ Win 8/ Win 10 işletim sistemlerinde çalışabilecek durumda olması gerekmektedir.
18. Cihazın menüsüne erişimi engellemek için cihaza yönetici şifresi Cihazın elektriği kesilse bile cihaz içindeki bilgiler silinmemelidir.
19. Cihaz kapı ya da turnikeye tetik verebilmeli, kapı sensörü ve buton bağlanabilmelidir
20. Cihaza kapı ya da turnikenin açık olup olmadığını kontrol edebilecek sensörler bağlanabilecek.
|
21. Okuyucunun uluslararası geçerli CE (European Conformity), FCC (Federal Comunications Commisions), üreticinin ve ithalatçının ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi sertifikaları olacaktır.
22. Kontrol ünitesi yukarıdaki maddelere ek olarak aşağıdaki özellikleri de taşıyacaktır;
23. Dokunmatik en az 3” TFT ekrana sahip olmalıdır.
24. En az Multi-Bio CPU 630 MHz işlemciye sahip olmalıdır.
25. En az 256 MB Flash belleği olmalıdır.
26. Cihaz 3A/12V DC adaptör ile harici başka bir üniteye gereksinim duymadan kendi üzerinden elektrik alarak rahatça çalışabilecektir.
27. Kontrol ünitesinin çalışması için ortam sıcaklığı 0°- 45° derece arasında iken, çalışma ortamı nemi %20-%80 değerleri arasında olacaktır,
28. Cihaz, Türkçe dil seçeneğini destekleyecektir.
J4Q3-f-KARTLAR MİFARE ÖZELLİKLİ OLMALIDIR,
İHTİYAÇ LİSTESİ
|
|
1. Teklif edilen yazılım cihazlar ile online ve offline çalışma çalışmayı desteklemelidir.
2. Teklif edilen yazılımda personel kimlik, özlük, eğitim, kariyer, zimmet, mesleki belgeler gibi tanımlama yapılabilmeli, idare tarafında istenmesi durumunda ek bilgiler eklenebilmelidir.
3. Teklif edilen yazılıma ait sürüm kontrolü ve güncelleme işlemleri internet ortamından yapılabilmelidir.
4. Geç giriş yapan, erken çıkış yapan, devamsızlık yapan kayıtlara ait raporlamalar mail ve sıııs olarak yöneticiye gönderilebilecek altyapıya sahip olmalıdır.
5. Teklif edilen yazılım vardiya tanımlaması yapılabilmeli, vardiya tanımlaması kişiye veya toplu olarak tanımlanacak yapıda olmalıdır.
6. Teklif edilen yazılım puantaj hesabı yapabilmelidir. Kurumumuz talebi doğrultusunda muhasebe yazılımımıza veri aktarılması için puantaj listesi istenen formatta harici ortama aktarılabilmelidir.
7. Ücretli, ücretsiz, analık izni, yıllık izin gibi tüm izin guruplarından izin yazma ve izin takibi yapma yeteneklerine sahip olmalıdır.
8. Teklif edilen yazılım personel kimlik kartı yazdırabilmeli, kullanıcı istediği tasarımı serbest rapor tasarımı ile uygulayabilmelidir.
9. Teklif edilen yazılım en az 10 kullanıcı tarafından real time bağlantıyı desteklemelidir.
10. Teklif Edilen PDKS Cihazları ve yazılım ile ilgili tüm kurulum devreye alma montaj işçiliği yükleniciye aittir.
11. Montaj ve devreye alma esnasında kullanılacak tüm elektronik ve elektrik malzemeleri yükleniciye aittir.
12. Teklif edilen yazılımın devreye alınması için gerekli olan tüm eğitim ve kurulum materyalleri yüklenici tarafından ücretsiz karşılanacaktır.
13. Rapor dizaynları esnek olup tüm raporların EXCEL, WORD, HTML aktarımı mümkün olmalıdır.
14. Esnek parametre yapısı ile her türlü çalışma varyasyonunu uygulamak mümkün olmalıdır.
15. Geç kalmaları ve erken çıkmaları farklı renklerde göstermelidir.
16. Program üzerinden cihazlarla ilgili işlemler yapılabilmelidir. (IP adres değiştirme, saat ayarı, menü giriş yetkisi kaldırma, tetik süresi ayarlama, ses kapama açma vs.)
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|