• İhale No
    2017/7842
  • İhale Adı
    PERSONEL VE ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Şubat 2017 10:00
  • İdare
    TALAS BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Kayseri
  • İşin İli
    Kayseri
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    09 Ocak 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL VE ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

TALAS BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

Talas Belediyesi Hizmet Birimlerinin tüm iş ve işlemlerinde çalıştırılmak üzere teknik, vasıflı ve vasıfsız yardımcı hizmet personeli hizmet alımı ve araç kiralama hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/7842

1-İdarenin

a) Adresi : YENIDOGAN MAHALLESI ERTUGRULGAZI CADDESI 4 38280 TALAS/KAYSERİ
b) Telefon ve faks numarası : 3524370055 - 3524370040
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@talas.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 230 kişi ile 12 ay süreli Talas Belediyesi Hizmet Birimlerinin tüm iş ve işlemlerinde çalıştırılmak üzere teknik, vasıflı ve vasıfsız yardımcı hizmet personeli hizmeti alımı ve 14 adet araç kiralama hizmeti alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : MECLİS SALONU
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 12(oniki) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : YENİDOĞAN MAHALLESİ PAZAR CADDESİ NO:10 TALAS/KAYSERİ
b) Tarihi ve saati : 06.02.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İstekliler 4925 sayılı Karayolu Taşıma Kanunu kapsamında Karayolu Taşıma Yönetmeliğinin 6.maddesinde belirtilen K1,C2,L1,L2,R1,ve R2 yetki belgelerinden herhangi bir tanesini Teklif Dosyası ile birlikte idareye sunacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

1. TS 12868 (24.04.2002) Peyzaj Mimarlığı- Uygulama Hizmetleri- Kurallar Standardına Uygun Hizmet Veren İş Yeri
2. TS 13006 (23.04.2003) İş Yerleri Cenaze Hizmetleri İçin-Genel Kurallar Standardına Uygun Hizmet Veren İş Yeri.
3. TS 12706 (22.05.2008) İş Yerleri - Peyzaj Mimarlığı Hizmeti Veren - Genel Kurallar Standardına Uygun Hizmet Veren İş Yeri.

İstekli Bu Belgeleri Teklif Zarfında Sunacaktır.


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihalede benzer  iş olarak, kamu veya özel sektörde yeşil alanlar ve  parkların bakımı veya orta refüj temizliği veya  yeşil alan tanzimi veya sulama veya çim biçme veya  budama veya  ilaçlama veya gübreleme işleri veya vasıflı vasıfsız personel hizmetleri ve araç kiralama hizmeti alımı benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TALAS BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
12 ay süreli 1. grup asgari ücretli personel(Brüt asgari ücret) 117 12 Ay
12 ay süreli 2. grup asgari ücretli personel(engelli)(Brüt asgari ücret) 9 12 Ay
12 ay süreli 3. grup asgari ücretin % 10 fazlası ücretli personel(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) 30 12 Ay
12 ay süreli 4. grup asgari ücretin % 15 fazlası ücretli personel(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 45 12 Ay
12 ay süreli 5. grup asgari ücretin % 25 fazlası ücretli personel(Brüt asgari ücretin %25 fazlası) 2 12 Ay
12 ay süreli 6. grup asgari ücretin % 40 fazlası ücretli personel(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 21 12 Ay
12 ay süreli 7. grup asgari ücretin % 65 fazlası ücretli personel(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 5 12 Ay
12 ay süreli 8. grup asgari ücretin % 70 fazlası ücretli personel(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 1 12 Ay
12 ay süreli 1. grup 117 kişi asgari ücretli resmi tatil ve bayram günlerinde çalışacak personel gün ve sayısı 1.625 gün
12 ay süreli 2. grup 9 kişi asgari ücretli (engelli) resmi tatil ve bayram günlerinde çalışacak personel gün ve sayısı 100 gün
12 ay süreli 3. grup 30 kişi asgari ücretin % 10 fazlası ücretli resmi tatil ve bayram günlerinde çalışacak personel gün ve sayısı 420 gün
12 ay süreli 4. grup 45 kişi asgari ücretin % 15 fazlası ücretli resmi tatil ve bayram günlerinde çalışacak personel gün ve sayısı 630 gün
12 ay süreli 5. grup 2 kişi asgari ücretin % 25 fazlası ücretli resmi tatil ve bayram günlerinde çalışacak personel gün ve sayısı 25 gün
12 ay süreli 6. grup 21 kişi asgari ücretin % 40 fazlası ücretli resmi tatil ve bayram günlerinde çalışacak personel gün ve sayısı 290 gün
12 ay süreli 7. grup 5 kişi asgari ücretin % 65 fazlası ücretli resmi tatil ve bayram günlerinde çalışacak personel gün ve sayısı 70 gün
12 ay süreli 8. grup 1 kişi asgari ücretin % 70 fazlası ücretli resmi tatil ve bayram günlerinde çalışacak personel gün ve sayısı 14 gün
12 ay süreli 1. grup 117 kişi asgari ücretli fazla mesai yapacak personel saatleri 31.590 saat
12 ay süreli 2. grup 9 kişi asgari ücretli (engelli) fazla mesai yapacak personel saatleri 225 saat
12 ay süreli 3. grup 30 kişi asgari ücretin % 10 fazlası ücretli fazla mesai yapacak personel saatleri 8.100 saat
12 ay süreli 4. grup 45 kişi asgari ücretin % 15 fazlası ücretli fazla mesai yapacak personel saatleri 12.150 saat
12 ay süreli 5. grup 2 kişi asgari ücretin % 25 fazlası ücretli fazla mesai yapacak personel saatleri 540 saat
12 ay süreli 6. grup 21 kişi asgari ücretin % 40 fazlası ücretli fazla mesai yapacak personel saatleri 5.670 saat
12 ay süreli 7. grup 5 kişi asgari ücretin % 65 fazlası ücretli fazla mesai yapacak personel saatleri 1.350 saat
12 ay süreli 8. grup 1 kişi asgari ücretin % 70 fazlası ücretli fazla mesai yapacak personel saatleri 270 saat
Harcırah 100 kişi için 150 gün yurt içi (yüklenici H cetvelinde yayınlanan 5-15 derecedeki memurların müstahak oldukları yurt içi gündeliklerin miktarınca ödeme yapacaktır.) 150 gün
Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğünde 12 ay süre ile görevlendirilecek 1 adet Pick-up 4*4 arazi aracı (yakıtı idareye ait olacaktır.) 1 adet
Park ve Bahçeler Müdürlüğünde 12 ay süre ile görevlendirilecek 1 adet Binek araç(yakıtı idareye ait olacaktır.) 1 adet
Park ve Bahçeler Müdürlüğünde 12 ay süre ile görevlendirilecek 2 adet Kapalı Kasa Kamyonet (yakıtı idareye ait olacaktır.) 2 adet
Park ve Bahçeler Müdürlüğünde 12 ay süre ile görevlendirilecek 1 adet Otobüs (yakıtı idareye ait olacaktır.) 1 adet
Park ve Bahçeler Müdürlüğünde 12 ay süre ile görevlendirilecek 3 adet 4x2 Çift Kabin Pick up (yakıtı idareye ait olacaktır.) 3 adet
Park ve Bahçeler Müdürlüğünde 12 ay süre ile görevlendirilecek 3 adet Çift Kabin Kamyonet (yakıtı idareye ait olacaktır.) 3 adet
Park ve Bahçeler Müdürlüğünde 12 ay süre ile görevlendirilecek 1 adet Damperli Kamyon (yakıtı idareye ait olacaktır.) 1 adet
Fen İşleri Müdürlüğünde 12 ay süre ile görevlendirilecek 2 adet Damperli Kamyon (yakıtı idareye ait olacaktır.) 2 adet