SULUOVA BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Personel destek ve araç kiralama hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/112337 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Cumhuriyet Mah.Menderes Cad.No:2 Suluova/AMASYA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3584172057 - 3584172060 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@suluova.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 15 vasıflı,110 vasıfsız, 5 engelli personel ve 10 adet yüklenici malı araç ile hizmet alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Suluova Belediyesi hizmet binaları ve mücavir alanı |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2018 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Suluova Belediyesi Meclis ve Encümen Toplantı Salonu |
b) Tarihi ve saati | : | 08.10.2015 - 08:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
İhale konusu taşıma araçları için Karayolu Taşıma Kanunu gereği Ulaştırma Bakanlığı Karayolu ulaştırması Genel müdürlüğünden alınmış K-1 veya K2* Yetki belgelerinden herhangi biri teklif zarfı kapsamında sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
1- 1 adet 2016 model minimum 1960 cc,minimum 140 bg dizel yakıtlı siyah renk otomatik vites hizmet aracı kendi malı 2- 1 adet 2016 model minimum 1598 cc,minimum 105 bg dizel yakıtlı beyaz renk otomatik vites hizmet aracı kendi malı 3- 1 adet 2014 model minimum 1290 cc,minimum 75 bg dizel yakıtlı beyaz renk kombi tipi hizmet aracı kendi malı veya kiralık 4- 1 adet 2014 model minimum 1290 cc,minimum 75 bg dizel yakıtlı beyaz renk kombi tipi hizmet aracı kendi malı veya kiralık 5- 1 adet 2014 model minimum 1290 cc,minimum 75 bg dizel yakıtlı beyaz renk kombi tipi hizmet aracı kendi malı veya kiralık 6- 1 adet 2014 model minimum 2190 cc,minimum 125 bg dizel yakıtlı beyaz renk tek kabin hizmet aracı kendi malı veya kiralık 7- 1 adet 2014 model minimum 2190 cc,minimum 125 bg dizel yakıtlı beyaz renk 14+1 servis aracı kendi malı veya kiralık 8- 1 adet 2014 model minimum 1960 cc,minimum 125 bg dizel yakıtlı 4 x 4 picap hizmet aracı kendi malı veya kiralık 9- 1 Adet Hidrostatik Tip Vakumlu 2 m3 Hazneli Yol Süpürme Aracı kendi malı 10- 2015 model 3500-4200 m²/h çalışma kapasiteli akülü yol süpürme aracı kendi malı |
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
1- TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesinin aslı veya Noter tasdikli sureti (Temizlik, İlaçlama, Araç Kiralama, Çöp Toplama ve Çevre Temizliği, Mezarlıklar ve Cenaze Hizmetleri , Zabıta ve itfaiyecilik Hizmeti, Park Bahçe İşleri, Şoförlük, Elektrikçi, Bilgisayar İşletmeni ile ilgili kapsam şartını taşıyan) Kalite Yönetim Sistem Belgesinin İhale ilan tarihinden önce alınmış olması zorunludur. 2- TS EN ISO 14001:2004 Kalite Yönetim Sistem Belgesinin aslı veya Noter tasdikli sureti (Temizlik, İlaçlama, Çöp Toplama ve Çevre Temizliği, Mezarlıklar ve Cenaze Hizmetleri , Zabıta ve itfaiyecilik Hizmeti, Park Bahçe İşleri, Şoförlük, Elektrikçi, Bilgisayar İşletmeni ile ilgili kapsam şartını taşıyan) Kalite Yönetim Sistem Belgesinin İhale ilan tarihinden önce alınmış olması zorunludur. 3- TS 12524 Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi İhale ilan tarihinden önce alınmış olması zorunludur. Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Temizlik ve şoför hizmetlerinin birlikte yapıldığı işler benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 5 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 750 TRY (Türk Lirası) karşılığı Suluova Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Suluova Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
Vasıfsız destek personel(Brüt asgari ücret) | 110 | 36 | Ay |
Vasıflı destek personel(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) | 15 | 36 | Ay |
Engelli işçi(Brüt asgari ücret) | 5 | 36 | Ay |
4 adet zabıta destek personeli ve 40 adet Temizlik personeli olmak üzere toplam 44 kişi için Ulusal bayram ve genel tatil çalışması(Brüt asgari ücret) | 44 | 39 | Gün |
36 ay süreli 1 adet 2000 cc binek araç | 1 | adet | |
36 ay süreli 1600 cc binek araç | 1 | adet | |
36 ay süreli 14+1 servis aracı | 1 | adet | |
36 ay süreli 1 adet 4x4 pikap | 1 | adet | |
36 ay süreli 1 adet kombi tipi araç | 1 | adet | |
36 ay süreli 1 adet tek kabin pikap | 1 | adet | |
36 ay süreli 1 adet vakumlu yol süpürme | 1 | adet | |
36 ay süreli 1 adet akülü yol süpürme | 1 | adet |