• İhale No
    2017/460109
  • İhale Adı
    PERSONEL VE ÖZEL GÜVENLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
    Güvenlik Personel Hizmetleri
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Ekim 2017 10:00
  • İdare
    ANTALYA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    22 Eylül 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PERSONEL VE ÖZEL GÜVENLİK HİZMETİ ALINACAKTIR

ANTALYA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

5 KISIM PERSONEL ÇALIŞTIRMAYA DAYALI HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/460109

1-İdarenin

a) Adresi : Hüsnü Karakaş Mah. Güneş Cad. No: 124 - Kepez Devlet Hastanesi Yerleşkesi Ek Bina 07320 KEPEZ/ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : 2423206000 - 2423206098
c) Elektronik Posta Adresi : antalyakhbsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Kepez Dev.Hast. 35 kişi Özel Güv. Kepez Dev.Hast. 125 kişi Temizlik Kepez Dev.Hast. 10 kişi Halkla İlişkiler Kepez Devlet Hast. 78 kişi Bilgi sistemi 5 Sağlık tesisine 150 kişi Klinik Destek personeli, 4 Sağlık tesisine 51 kişi teknik personel
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Genel Sekreterliğe bağlı sağlık tesisleri ve bu tesislere bağlı birimler
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.12.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Antalya İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma İhale Salonu Hüsnü Karakaş Mah. Güneş Cad. No: 124 - Kepez Devlet Hastanesi Yerleşkesi Ek Bina 07320 - KEPEZ / ANTALYA
b) Tarihi ve saati : 20.10.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

1. kısıma teklif verecek istekliler için Özel Güvenlik Şirketi Faaliyet İzin Belgesinin aslı veya noter tasdikli suretini vermesi zorunludur.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

1. kısım özel güvenlik için 35 adet cop ve kılıfı, kelepçe ve kılıfı, düdük ve askısı ile 10 adet metal el dedektörü, 10 adet şarjlı el feneri ve 15 adet el telsizi verecektir..

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

1. kısım için Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilmiş Özel Güvenlik Hizmeti benzer iş olarak kabul edilecektir. 

2.3.4.5 kısımlar için Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen personel çalıştırmaya dayalı hizmet alımı benzer iş olarak kabul edilecektir.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Doküman ücreti Halk Bankası Antalya Şb. TR04 0001 2009 5700 0004 0000 84 nolu iban hesabına yatırıldıktan sonra Antalya İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi ve ya https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Antalya İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği evrak kayıt servisi, Hüsnü Karakaş Mah. Güneş Cad. No: 124 - Kepez Devlet Hastanesi Yerleşkesi Ek Bina 07320 - KEPEZ / ANTALYA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Özel güvenlik personeli(Brüt asgari ücretin %9 fazlası) 35,00 12,000 Ay
Resmi tatil günü çalışması 310,000 gün
Temizlik personeli(Brüt asgari ücretin %2 fazlası) 119,00 12,000 Ay
Engelli Temizlik personeli(Brüt asgari ücretin %2 fazlası) 4,00 12,000 Ay
Vardiya sorumlusu(Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 2,00 12,000 Ay
Halkla ilişkiler personeli(Brüt asgari ücretin %12 fazlası) 10,00 12,000 Ay
Temizli personeli resmi tatil günü çalışması (%2 fazlası alan) 465,000 gün
Halka ilişkiler personeli resmi tatil günü çalışması (%12 fazlası alan) 31,000 gün
Veri hazırlama personeli(Brüt asgari ücretin %7 fazlası) 71,00 12,000 Ay
Engelli Veri hazırlama personeli(Brüt asgari ücretin %7 fazlası) 2,00 12,000 Ay
Bilgi işlem personeli(Brüt asgari ücretin %42 fazlası) 5,00 12,000 Ay
Veri hazırlama personeli resmi tatil çalışması (%7 fazlası alan) 232,500 gün
Bilgi işlem personeli resmi tatil günü çalışması (%42 fazlası alan) 15,500 gün
Klinik destek personeli(Brüt asgari ücretin %5 fazlası) 124,00 13,000 Ay
Kepez Dev.Hast. Klinik destek personeli(Brüt asgari ücretin %5 fazlası) 21,00 12,000 Ay
Engelli Klinik destek personeli(Brüt asgari ücretin %5 fazlası) 5,00 13,000 Ay
Klinik destek personeli resmi tatil günü çalışması 1.271,000 gün
Teknik personel(Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 27,00 12,000 Ay
Teknik personel Antalya Eğitim Araş. Hast. (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 22,00 9,000 Ay
Teknik personel Antalya Eğitim ve Araş. Hast. (Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 22,00 29,000 Gün
Teknik personel(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 1,00 12,000 Ay
Teknik personel(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 1,00 12,000 Ay