• İhale No
    1965211
  • İhale Adı
    Plakalı Ambulansın EK-C Belgesi için Gerekli Düzenlemeler Yapılması
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    20 Kasım 2019 11:00
  • İdare
    Antalya Serik Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    18 Kasım 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

ANTALYA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Antalya Serik Devlet Hastanesi

Sayı : 97736758/2019 - 592                                                                                                               16/11/2019

Konu : 07 Y 4392 Plakalı Ambulansın EK-C Belgesi için Gerekli Düzenlemeler Yapılması

SAYIN:                                         

Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Karna ihale Kanununun 22/cl (Doğrudan Teinin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise 20/11/2019 tarihi saat ll:00'e kadar Kurumumuz Satın Alma Komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI

1-      Teklif edilen malzemeler KDV Hariç Türk Lirası olarak teklif verilecektir. Teklife ulaşım, sigorta, vergi, resim, harç, montaj vb. giderler dahil olarak teklif verilecektir.

2-      Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.

3-      Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.Î.K.hükümleri uygulanacaktır.

4-      ihaleye hile, desise, vait, tehdit, nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K 'in ilgili hükümleri uygulanacaktır.

5-      Malzeme tesliminde, teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.

6-      Bu mektupta belirtilen ürünler için teklif edilen malzemlerin değerlendirmesi her bir kalem için ayrı ayrı yapılacaktır.

7-      Teklif veren firma bütün bu şartlan aynen kabul etmiş sayılacaktır.

8-      Malzeme bedeli ,malzemenin muayene ve kabul işlemlerinden sonra 150 gün içerisinde Antalya Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince yapılacaktır. Kurum hesaplarında nakit sıkışıklığı söz konusu olursa yıl içerisinde ödemesi yapılacaktır.

9-      İsteklilerin ÜTS'de kayıtlı olması ve alımı yapılacak malzemelerin ÜTS1 de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. İstekliler teklif edeceği malzemelerin Ulusal Bilgi Bankası barkot numaralarım tekliflerinde ayrı ayrı belirteceklerdir.

10-  İstekliler teklifleriyle birlikte ÜTS'den üretici ve/veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduklarını belgelendirecektir. Bayilikleri bulunmayan firmalardan alım yapılmayacaktir.

11-  Bu teklife davet mektubuna olumlu yada olumsuz mutlaka 20/11/2019 tarihinde saat ll:00'e kadar 0 (242) 722 89 97 nolu faksa veya elden Satın Alma birimine cevap verilecektir.

Emine ALTINTAŞ Sürekli İşçi

 

Malzemenin Adı -

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

IJBB

SUT Kodu

1

07 Y 4392 Plakalı Ambulansın EK-C Belgesi için Gerekli Düzenlemeler Yapılması

1

ADET

 

 

 

 

 

ADRES: MERKEZ MAH. 2026 SOK.NO: 10 SERİK/ANTALYA

TEL : (242) 722 13 40 FAKS: SATINALMA (242)722 89 97 -İDARE(242) 722 30 60 E-MAİL: satinalmaserikCcvvandex.com

T.C.

ANTALYA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Antalya Serik Devlet Hastanesi

Sayı : 97736758/2019 - 592                                                             16/11/2019

: 07 Y 4392 Plakalı Ambulansın EK-C Belgesi için Gerekli Düzenlemeler Yapılması Yaklaşık Konu ^ ^

Maliyet Tespiti

Hastanemiz ihtiyacı aşağıda cins, miktarı belirtilmiş olan 07 Y 4392 Plakalı Ambulansın EK-C Belgesi için Gerekli Düzenlemeler Yapılması için alım yapılacak olması nedeniyle Kamu İhale Kanununa göre Yaklaşık bedel tespiti yapılabilmesi için aşağıda belirtilen listenin 20/11/2019 tarihi saat 11:00'e kadar KDV HARİÇ birim fiyatlarının 0 242 722 89 97 no'lu faksa veya satinalmaserik(a)vandex.com.tr e-mail adresine bildirilmesi hususunda;

Bilgilerinize rica ederim.

Emine ALTINTAŞ Sürekli İşçi

Sıra

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fivat

Toplam Fiyat

UBB

SUT Kodu

1

07 Y 4392 Plakalı Ambulansın EK-C Belgesi için Gerekli Düzenlemeler Yapılması

1

ADET

 

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

Not: 07 Y 4392 Plakalı Ambulansın EK-C Belgesi için yapılacak düzenlemeler aşağıda belirtilmiştir.

1-  Yan kare lambaların değişimi yapılacaktır.

2-   Turbo fan montajı yapılacaktır.

3-   Spot lambası değişimi yapılacaktır.

4-   Vakum sedye

5-  Akü kutup başlarına kapak takılması

6-   Koltukların 45cm’e çıkarılması

7-   Isı kontrol paneli takılması

8-   Sedye etiketleri

9-   Drenaj kanalı

10-  220 Volt şarj girişi montajı

11-           Redresör

12-           Levye

ADRES: MERKEZ MAH. 2026 SOK.NOılO SERİK/ANTALYA

TEL : (242) 722 13 40 FAKS: SATINALMA (242)722 89 97 -İDARE(242) 722 30 60 E-MAİL: satinalmaserik(a)vandex.com

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim