• İhale No
    2011/59134
  • İhale Adı
    PLASTİK CERRAHİ AD. İÇİN MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Mayıs 2011 10:00
  • İdare
    GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ Şahinbey Araştırma ve Uygulama Hastanesi
  • İhale İli
    Gaziantep
  • İşin İli
    Gaziantep
  • Yayın Tarihi
    10 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


PLASTİK CERRAHİ AD. İÇİN MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Gaziantep Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15 KALEM PLASTİK CERRAHİ AD. İÇİN MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/59134
1-İdarenin
a) Adresi : Gazıantep Ünıversıtesı Hastane 4.Blok Özel Klinik Zemin Kat Şehitkamil Gaziantep
b) Telefon ve faks numarası : 3423606060 - 3423603928 c) Elektronik Posta Adresi bashekimlik@gantep.edu.tr ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : ttps://ekap. ik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Gaziantep Üniversitesi Döner Sermaye Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşme tarihi itibariyle 30 (otuz) gün içerisinde tamamı teslim
edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Gaziantep Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İhale
Salonu
b) Tarihi ve saati : 24.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından konomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İsteklilerce teklif edilen ürünlerin TİTUBB kaydı olmalıdır.İstekliler teklif edecekleri ürünler için UBB Barkod numaralarını www.huap.org.adresinden(ihale bildirimi yazılımdaki Kamu İhaleleri Teklif Hazırlama Programı) hazırlayarak (cd,disc-usb vb.) ihale zarfında ihale dökümanlarıyla birlikte idareye sunacaklardır. Ayrıca,teklif edilen ürünlerin UBB barkod numaraları ve T.C.İlaç ve T bbi Cihaz Tanımlama (bayi ise bayi bilgi formu çıktıları) formu ıktıları da ihale zarfında sunulacaktır
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Hastanemizde son iki yıl içerisinde kullanılmayan ürünlere ait numuneler , ihale tarih ve saatine kadar Döner Sermaye Ambarına teslim edilerek numune teslim tutanagı teklifle birlikte sunulacaktır. Hastanemizde son iki yıl içerisinde kullanılan ürünler için ise kullanıldıgına dair ilgili birime onaylattıgı belgeyi , teklifettigi ürüne ait katalog ,fotograf ve VB tanıtıcı belgeleri teklifle birlikte sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gaziantep Üniversitesi
Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 130 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Vakıflar Bankası Şehitkamil ŞUBESİ TR 100001 5001 5800 7296 919919 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziantep Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
13 Mayıs 2011


PLASTİK CERRAHİ AD. İÇİN MALZEME SATIN ALINACAKTIR Gaziantep Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
PLASTİK CERRAHİ AD. İÇİN MALZEME SATIN ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İ ale Kayıt Numarası : 2011/59134
1- İdarenin
a) Adresi : Gazıantep Ünıversıt Sı Ünıversıte Bulvarı 27310 b) Telefon ve faks numarası : 3423606060 - 3423603928
) Elektronik pos a a resi : bashekimlik@gantep.edu.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 09.05.2011 - 1 44
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : -
3- İhale İptal Tarihi : 10.05.2011
4- İptal nedeni veya nedenleri
2011/59134 İKN 'lu söz konusu iğlanın 4734 sayılı K.İ.K.'nun 13. maddesi geregince ihale tarihinden enaz ondörtgün önce kamu ihale bülteninde ve yerel gazetelerin birinde yayınlanması gerekmektedir.ancak sehfen sadece kamu ihale bülteninde yayınlanmış yerel gazetede yayınlanmadıgından dolayıihale iptal edilmiştir.