• İhale No
    2011/73768
  • İhale Adı
    PLASTİK CERRAHİ CİHAZLARI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Haziran 2011 11:00
  • İdare
    Çankırı Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Çankırı
  • İşin İli
    Çankırı
  • Yayın Tarihi
    08 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


PLASTİK CERRAHİ CİHAZLARI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Ç a n kır ı D e v let H a st a nesi
Plastik Cerrahi Cihazları alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/73768
1-İda re nin
a) Adresi : Aksu Mahallesi Öğretmenler Sokak No : 11 18200 Çankırı Merkez
Çankırı
b) Telefon ve faks numarası : 3762131098 - 3762128538
c) Elektronik Posta Adresi : cankiridhsatinalma18@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çankırı Devlet Hastanesi Ameliyathanesine teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip Sipariş Şube tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak tebliğinden itibaren cihazlar Hastanemize 20 takvim günü içerisinde teknik şartnameye göre tüm aksesuarları ile birlikte montajı yapılarak çalışır vaziyette tek partide teslim edilecektir. İlgili
firmaya sipariş vermeye yetkili birim sipariş şubedir. Sipariş Şubenin talebi yazılı olarak bildirildikten sonra firma teslimatı yapacaktır. Sipariş Şubenin talebi haricinde gönderilen cihazlar teslim alınmayacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Aksu Mahallesi Öğretmenler Sokak No : 11 18200 Çankırı
b) Tarihi ve saati : 23.06.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İsteklilerce teklif edilen cihaz veya sistemin Üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri ―T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası‖na kayıtlı olduklarını Ulusal Bilgi Bankası İnternet sitesinden alınmış kayıt formu belgesi ile belgeleyeceklerdir.
Cihaz veya sistem ―T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası‖na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen cihaz veya sistemin ―T.C. İlaç ve Tıbbi
Cihaz Ulusal Bilgi Bankası‖ tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı teklif
mektuplarında veya ihale dosyasında (ürünün markası,UBB barkod no 'su, firma ve/veya bayi tanımlayıcı numaraları) sunulmalıdır. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri uyarınca, herhangi bir ürünün veya cihazın Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığına, üretim veya kullanım amacı çerçevesinde üreticiler karar verdiğinden Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında kalan ürünler için ise üreticinin/ithalatçının kapsam dışı olduğu ile ilgili beyanı esas alınacak olup beyanın doğruluğu konusundaki sorumluluk isteklilere ait olacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İsteklilerin teklif ettikleri cihazlar (sistem) en az 2 yıl garantili olacak ve bu garanti Üretici ve Türkiye temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından verilecektir. Garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçadan hiç bir ücret talep edilmeyecektir.
Firmalar garanti kapsamında olmayan parça ve aksesuarların listesini vereceklerdir.
Teklif veren firmalar söz konusu cihaz için teknik servis imkanlarını ve teknik alt yapı durumunu belgeleyeceklerdir. ( Teknik personel sayısı, bakım onarım imkanları,eğitim belgeleri, maaş bordrosu v.b. ) Teklif veren firmalar söz konusu cihazlar için ücretsiz garanti bitiminden sonra en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça sağlamayı listelerini,fiyatlarıyla ve yıllık bakım fiyatlarını döviz bazında vereceklerdir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İsteklilerce teklif edilen cihazların teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla tıbbi ve teknik bilgilerin yer aldığı kataloglarını , Teknik Şartnameye Cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğrafları ihale dosyasında vereceklerdir.
Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenen teknik özellikleri sağlamayan firma
teklifleri ret edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 40 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çankırı Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 50 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C Ziraat Bankası Çankırı Şubesin 'deki 13908241-
5001 nolu Döner Sermaye Saymanlık hesabına ( IBAN : TR88 0001 0000 6913 9082 4150 01 ) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çankırı Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
CERRAHİ EL SABİTLEYİCİ 1,000 Adet
SUSUZ SİSTEM TUR MOTORU 1,000 Adet
LİPOSUCTİON AMELİYATLARI İÇİN ASPİRATÖR CİHAZI 1,000 Adet
10 Haziran 2011



PLASTİK CERRAHİ CİHAZLARI Sağlık Bakanlığı Çankırı Devlet Hastanesi

Plastik Cerrahi Cihazları ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/73768
1- İda re nin
a) Adresi : aksu mahallesi ögretmenler sokak 11 18200 b) Telefon ve faks numarası : 3762131098 - 3762128538
c) Elektronik posta adresi : cankiridhsatinalma18@hotmail.com
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 08.06.2011 - 1865
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Kamu ihale bülteni - 08.06.2011
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
2011/73768 ihale kayıt nolu Plastik Cerrahi Cihazları Alımı İhalesinin 08.06.2011 tarih ve 1865 sayılı Kamu
İhale Bülteninde 23.06.2011 tarihinde Perşembe günü saat : 11.00 „ de yapılacağı ilan edilmiştir.
Ancak aynı tarih ve saatte Hasta Sedye Bandı ve Tutunma Barları, Vinil Duvar ve Köşe Koruma Sistemleri yapım işi ihalesi yapılacağı tespit edildiğinden “2011/73768 ihale kayıt nolu Plastik Cerrahi Cihazları Alımı“ ihalesi (aynı gün) 23.06.2011 tarihinde Perşembe günü saat : 14.00 „e alınmıştır.