• İhale No
    2010/523647
  • İhale Adı
    PLASTİK CERRAHİ KLİNİĞİNE SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Kasım 2010 10:00
  • İdare
    İstanbul Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
PLASTİK CERRAHİ KLİNİĞİNE SARF MALZEME ALIMI
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK BAĞCILAR Eğitim ve Araştırma Hastanesi

PLASTİK CERRAHİ KLİNİĞİNE SARF MALZEME ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/523647
1-İdarenin
a) Adresi:MERKEZ MAH. ESENLER CAD.6.SOKAK BAĞCILAR İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası:2124404000 - 2124404244
c) Elektronik Posta Adresi:info@beh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.beh.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Merkez Mah.Esenler Cad.6. Sok.Taşınır Mal Birimi
c) Teslim tarihi:30/06/2011 tarihine kadar taşınır mal birimi isteği üzerine peyder pey teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Merkez Mah.Esenler Cad.6 Sok. Bağcılar / İSTANBUL
b) Tarihi ve saati:03.11.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


UBB: İstekliler T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarına dair belgeleri ve ürün numaralarını (Barkod) Teklif dosyasında ve teklif cetvelinde sunacaklardır. Bunun yanı sıra istekliler; UBB gerektirmeyen ürünler için ise bu ürünlerin UBB gerektirmediğine dair ilgili kurumdan alınmış gerekçeli yazısını ve bu ürünlerin UBB onayı dışında kalan ilgili kurumca verilmiş ruhsat ve/veya onay izin belgelerinin teklif doyasında sunacaklardır. 245 barkod numarası ile başlayan geçici barkodlar kabul edilmeyecektir.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler ihale günü teklif ettikleri malzemelere ait numune getireceklerdir.(Numuneler firmanın adını açıkca belirten kutular içerisinde dizi pusulası hazırlanacak dizi pusulasındaki malzemelerin sıralaması ihale malzeme sıra numaralarını takip eder şekilde olacaktır. Numuneler ihale komisyonuna tutanakla teslim edilecektir. Tutanağın bir sureti aday veya istekliye verilir. bu şekilde teslim edilmeyen numuneler değerlendirilmeye alınmayacaktır. Numelerin değerlendirilmesinde Teknik Şartname kriterleri esas alınacaktır.)



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Merkez Mah.Esenler Cad.6 Sok. Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Merkez Mah.Esenler Cad.6 Sok. Bağcılar / İSTANBUL
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
VAKUMYARDIMLI GÜMÜŞLÜ KÜÇÜK KAPAMA SETİ 10,00 ADET
VAKUMYARDIMLI GÜMÜŞLÜ ORTA KAPAMA SETİ 10,00 ADET
VAKUMYARDIMLI GÜMÜŞLÜ BÜYÜK KAPAMA SETİ 10,00 ADET
VAKUMYARDIMLI TOPLAMA SETİ 10,00 ADET
VAKUMYARDIMLI SİSTEM İÇİN Y KONNEKTÖR 5,00 ADET
AKUTYANIK İLK YARDIM MALZEMESİ BÜYÜK BOY 40*55 (+/- % 15 ) 25,00 ADET
STERİLTÜL GRAS 7,5*7,5 (+/- %15) 100,00 ADET
STERİLTÜL GRAS 7,5*40 (+/- %15) 100,00 ADET
STERİLTÜL GRAS 7,5*152 (+/- %15) 100,00 ADET
ANTİSEPTİKTÜL GRAS 5*5 (+/- %15) 50,00 ADET
ANTİSEPTİKTÜL GRAS 15*20 (+/- %15) 50,00 ADET
ANTİSEPTİKTÜL GRAS 15*1 M (+/- %15) 50,00 ADET
MUKOZAVE YARA ANTİSEPTİĞİ 100,00 ADET
PLASTİKALÇI (SENTETİK ALÇI) 4 İNC 100,00 ADET
PLASTİKALÇI (SENTETİK ALÇI) 3 İNC 100,00 ADET
KIRSHNERTELİ 1,2 MM 500,00 ADET
KIRSHNERTELİ 1,4 MM 300,00 ADET
KIRSHNERTELİ 1,6 MM 300,00 ADET
KIRSHNERTELİ 0,8 MM 300,00 ADET
KIRSHNERTELİ 1,0 MM 500,00 ADET
KIRSHNERTELİ 0,6 MM 150,00 ADET
ARCHBAR TELİ 0,3MM 10 METRE 10,00 ADET
ARCHBAR TELİ 0,4MM 10 METRE 10,00 ADET
ARCHBAR TELİ 0,5MM 10 METRE 10,00 ADET
SKINMARKER KALEM 500,00 ADET
MİKROPORKÂĞIT FLASTER 300,00 ADET
BİOSENTETİKKOLAJEN YARA ÖRTÜSÜ 13*13 (+/- %15) 5,00 ADET
BİOSENTETİKKOLAJEN YARA ÖRTÜSÜ 25*38 (+/- %15) 5,00 ADET