• İhale No
    2011/68205
  • İhale Adı
    PNÖMATİK TÜP TAŞIMA SİSTEMİ
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Haziran 2011 11:00
  • İdare
    Çankırı Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Çankırı
  • İşin İli
    Çankırı
  • Yayın Tarihi
    26 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


PNÖMATİK TÜP TAŞIMA SİSTEMİ
Sağlık Bakanlığı Çankırı Devlet Hastanesi
Pnömatik Tüp Taşıma sistemi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/68205
1-İdarenin
a) Adresi : Aksu Mahallesi Ögretmenler Sokak No : 11 18200 ÇANKIRI MERKEZ ÇANKIRI
b) Telefon ve faks numarası : 3762131098 - 3762128538
c) Elektronik Posta Adresi : cankiridhsatinalma18@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çankırı Devlet Hastanesi Mikrobiyoloji Laboratuvarına teslim
edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip Sipariş Şube tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak tebliğinden itibaren 3 gün içinde işe başlanacak olup, Pnömatik Tüp Taşıma Sistemi Hastanemize 20 takvim günü içerisinde teknik şartnameye göre tüm aksesuarları ile birlikte montajı yapılarak
çalışır vaziyette tek partide teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Aksu Mahallesi Öğretmenler Sokak No : 11 18200 ÇANKIRI
b) Tarihi ve saati : 10.06.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Sistem en az iki (2) yıl garantili olacak bu garanti üretici firma ve Türkiye temsilcisi ve varsa yetki verilen yüklenici firma tarafından verilecektir.
Sistemi oluşturan parçaların dövüz cinsinden yedek parça fiyat listesini dosyaya koyacaktır.
Teklif veren firmalar söz konusu sistem için teknik servis imkanlarını ve teknik alt yapı durumunu belgeleyeceklerdir. ( Teknik personel sayısı, bakım onarım imkanları,eğitim belgeleri, maaş bordrosu v.b. ) Teknik bakım elemanlarının üretici firmadan aldıkları eğitim sertifikaları ihale dosyasına konacaktır.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
• Teklif edilen cihaz veya sistem CE belgeli olmalıdır.
• Sistemi kuracak firmanın pnomatik sistemler için TSE hizmet yeterlilik belgesi olmalıdır.
• Sistemi kuracak firmanın ISO 9001 belgesi olmalıdır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler, teklif edilen sistemin teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla tıbbi ve teknik bilgilerin yer aldığı kataloglarını , Teknik Şartnameye Cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğrafları ihale dosyasında vereceklerdir.
Sistemin teknik özelliklerini ilişkin Türkçe ve orijinal broşür teklif dosyasına konacaktır.
Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenen teknik özellikleri sağlamayan firma
teklifleri ret edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çankırı Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C Ziraat Bankası ÇANKIRI Şubesin 'deki
13908241-5001 nolu Döner Sermaye Saymanlık hesabına ( IBAN : TR88 0001 0000 6913 9082 4150 01 ) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta
yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik
olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çankırı Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PNÖMATİK TÜP TAŞIMA SİSTEMİ 1,00 ADET
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Şikayet Üzerine Kamu İhale Kurulu Kararı ile İptal