• İhale No
    1441902
  • İhale Adı
    POSET AYRAN ALIMI
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    17 Ekim 2017 14:00
  • İdare
    Karadeniz Ereğli Deniz İkmal Destek Komutanlığı
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Yayın Tarihi
    11 Ekim 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İhale Dosya Nu. : 2017-132
İşin Konusu / Malzeme Cinsi : POSET AYRAN ALIMI
İlan Kategorisi : GIDA MALZEMELERI
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı : 1 kalem malzeme
İhtiyaç Sahibi Birlik :  
Ödemeyi Yapacak Saymanlık :  
Satın Alma Komisyonu Tel. : Tel:(372) 323 0054 Fax:(372) 323 0054KDZ.EREGLI IKMAL DESTEK K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI
Muayene Komisyonu :  
İşin Yapılacağı Şehir : ZONGULDAKZONGULDAK
İhale Tarihi * : 17.10.2017
İhale Saati * : 14:00
İlan Edilme Tarihi * : 10.10.2017
İhale Türü : Mal Alımı
İhale Yöntemi : 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22)
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler :  
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli : 0
İhale Bitti mi ? : Hayır Bitmedi
İhale Kararı :  
SATES İh Kayıt Nu. : 119792
Teklif Mektubu : TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

 

DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI
EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI

1. IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI KDZ.EREGLI/ZONGULDAK'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayili Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile KDZ.EREGLI MAL MÜDÜRLÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 1,896 (%0,948 damga vergisi, % 0,948 sozlesme damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın garantili süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 3 (Üç) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde KDZ.EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI`NA teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 17/10/2017 saat 14:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI teslim etmenizi rica ederim.

 9. MALZEMELERDE ARANACAK ÖZELLIKLER:
Teklif mektubunda oldugu gibidir.
ALIMA AIT IDARI HUSUSLAR:
1. Tekliflerin hazirlanmasi ve sunulmasi ile ilgili bütün masraflar isteklilere aittir. Istekli, teklifini hazirlamak için yapmis oldugu hiçbir masrafi Idareden isteyemez.
2. Istekliler, teklifini gösteren fiyatlari ve bunlarin toplam tutarlarini Türk Lirasi olarak belirtecektir. Alim konusu isin ödemelerinde de bu para birimi kullanilacaktir.
3. Bu alim için kismi teklif verilemez. Teklifler belirli bir fiyat tarifesi,  yaygin bayi agi olan marka güvenilirligi piyasa tarafindan kabul gören piyasa teamülü firma ürünlerinden, toplu alim fiyat avantajindan faydalanmak maksadiyla, toplam tutar bazinda en düsük fiyat esasina göre degerlendirilecektir. Idare tarafindan yeterli görülmeyen firmalar ile fiyatlari asiri düsük oldugu degerlendirilen firmalarin teklifleri dikkate alinmayacaktir.
4. Bu alim için fiyat farki ödenmeyecektir.
5. Bu alim için sözlesme yapilacak, geçici ve kesin teminat alinmayacaktir.
6. Yürürlükteki mevzuat ve sözlesme hükümleri geregince taahhüdün tamaminin yapilmasina ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç) resim ve harçlarla birlik ve kurumlarin deposuna kadar tasima, tahmil, tahliye, depoda istifleme, tarti, her türlü sigorta giderleri ve buna benzer bütün giderler, ulasim, ambalaj ve her türlü muayene giderleri vb. yüklenici firmaya aittir.
7. Ihale komisyonu karari üzerine Idare, verilmis olan bütün teklifleri reddederek alimi iptal etmekte serbesttir. Idare bütün tekliflerin reddedilmesi nedeniyle herhangi bir yükümlülük altina girmez.
8. Malzemeler taksitler halinde teslim edilecektir. Idarenin yükleniciye yapacagi siparis tebligatina istinaden 3 (üç) takvim günü içerisinde Eregli Ikmal Destek K.ligina yapilacaktir.
9. Ödeme, malin kati kabulünü müteakip bedeline uygun olarak tanzim edilecek fatura ile birlikte yüklenicinin IBAN numarasini da içerir yazili talebine istinaden aylik olarak, Eregli Ikmal Destek Komutanligi tarafindan tahakkuka baglanarak Maliye Bakanliginca belirlenen usuller ile serbest birakilan ödenekler çerçevesinde talep tarihinden itibaren 20 (Yirmi) is günü içerisinde Eregli Mal Müdürlügünce yapilacaktir. Ödemeye esas para birimi Türk Lirasidir. KDV hariç fatura bedeli üzerinden yasal vergi/borç kesintileri yapilacaktir. KDV. Idaremizce ödenecektir.
10. Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
11. Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
12. 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
     

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz eregli.ikmal@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 372  3150801-2197 , faks numaramiz 372  3150837
   

 

TEKLİF MEKTUBUDUR

KDZ.EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 132

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)

(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 270048662   AYRAN POSET
1. Ayranlarin birim ambalaji 200 ml. olacaktir.
2. Tam yagli Ayran olacaktir.
3. Ayranlarin son tüketim tarihi, Komutanligimiza teslim edildigi tarihten itibaren en az 20 gün olacaktir.
4. Türk Gida Kodeksi Fermente Süt Ürünleri Tebligine(2009/25) uygun olacaktir.Bu hisusla ilgili belgeler muayene esnasinda muayene ve kabul komisyonuna teslim edilecektir.
5. Üretici firmanin isletme kayit belgesi olacaktir.
6. Malzemeler 2017 yili içinde firmaya çekilecek tebligatlara istinaden teslim edilecektir.
7.Ayranlar Ülker,Pinar,Yörsan,Torku,Sek,Sütas markalarindan biri olacaktir.
 
AD  10000         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         








 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim