• İhale No
    2012/13825
  • İhale Adı
    POSTA GÖNDERİLERİNİN AYRIM, KAYIT DÜŞÜM, DAĞITIMI HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Dağıtım ve Posta Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Şubat 2012 10:00
  • İdare
    POSTA TELGRAF TEŞKİLATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(PTT) Adana PTT Başmüdürlüğü
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    06 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

POSTA GÖNDERİLERİNİN AYRIM, KAYIT DÜŞÜM, DAĞITIMI HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Adana PTT Başmüdürlüğünden:
Posta gönderilerinin ayrım, kayıt düşüm, dağıtımı hizmet alımı işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası                         :  2012/13825
1 - İdarenin
a) Adresi                                          :  Adana PTT Başmüdürlüğü Kurtuluş Mah. 64019 sokak No:3 01102 Seyhan/Adana
b) Telefon ve faks numarası             :  0322 4599848/159 Faks:0322 4588415
c) Elektronik posta adresi (varsa)     :  adana_malz@ptt.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı                :  97 Bisikletli işçi ile Posta gönderilerin taşıma ve dağıtımı, 10 işçi ile ayrım ve kayıt düşüm hizmeti
b) Yapılacağı yer                              :  Adana PTT Başmüdürlüğü Seyhan Posta Dağıtım Merkez Müdürlüğü ve Posta İşleme Merkez Müdürlüğü
c) İşin süresi                                    :  01/04/2012 tarihinden 31/07/2012 tarihi mesai bitimidir. (122 takvim günüdür)
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer                              :  Adana PTT Başmüdürlüğü Kurtuluş Mah. 64019 Sokak No: 3 5. kat komisyon odası 01102 Seyhan/Adana
b) Tarihi ve saati                              :  21/02/2012 tarihinde saat 10.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 - İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1 - Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi.
4.1.2 - İhale tarihi itibariyle mevzuatı gereği kayıtlı olduğuna dair ticaret ve/veya sanayi Odası veya meslek odası belgesi;
4.1.2.1 - Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilan/davet tarihinin veya ihale/ son başvuru tarihinin yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2.2 - Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye ilişkin ilk ilan/ davet tarihinin veya ihale/ son başvuru tarihinin yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
4.1.3 - Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.3.1 - Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.3.2 - Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.4 - Teklif mektubu,
4.1.5 - Geçici teminat,
4.1.6 - Vekaleten ihaleye katılma halinde, İstekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.7 - 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 10.maddesinin dördüncü fıkrası kapsamında olmadığına ilişkin taahhütname,
4.1.8 - İsteklinin, iş ortaklığı olması halinde iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.9 - Ücret ,kıdem ve ihbar tazminatı ile sosyal yardımlara ilişkin taahhütname.
4.1.10 - İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
4.1.11 - İş deneyiminin belirlenmesi amacıyla; teklif edilen bedelin % 15’inden az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler verilecektir.
4.1.12 - İsteklilerce teklifleri kapsamında belirtilen özellikte üçüncü şahıslardan kiralayacakları taşıt/taşıtlarla ilgili noter onaylı sözleşmeyi veya taahhüt edilen özelliklerde kendi öz malı taşıt/taşıtlarına ait motorlu araç trafik ve tescil belgesini sözleşme imzalanmadan önce idareye vereceklerine dair taahhütname verilecektir.
İsteklinin ortak girişim olması halinde (4.1.2), (4.1.3), (4.1.7) ve (4.1.12)’de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale, İdari Şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm yerli ve yabancı isteklilere açıktır. İhale konusu hizmetin tamamı veya bir kısmı, alt yüklenicilere yaptırılamaz.
7 - İhale dokümanı, Adana PTT Başmüdürlüğü Kurtuluş Mah. 64019 sokak No:3 4.kat İdr. ve Sos. İşl. Müd.(Malzeme ) 01102 Seyhan/ADANA adresinde görülebilir ve 100.00-(KDV dahil) TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, 21/02/2012 tarihi saat 10.00’a kadar Adana PTT Başmüdürlüğü Kurtuluş Mah. 64019 Sokak No:3 4.kat İdr. ve Sos. İşl. Müd.(Malzeme ) 01102 Seyhan/ADANA adresine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 (Altmış) takvim günü olmalıdır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim