İhale Dosya Nu. | : | 2017-38 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | POSTA ÜCRETRLENDIRME MAKINASI |
İlan Kategorisi | : | OFIS MAKINELERI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(312) Fax:(312)DZKK KARARGAH DESTEK KITALAR K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | ANKARAANKARA |
İhale Tarihi * | : | 06.03.2017 |
İhale Saati * | : | 12:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 28.02.2017 |
İhale Türü | : | Mal Alımı |
İhale Yöntemi | : | 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22) |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 113245 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. DZ.K.K.KRH.DESTEK KIT.K.LIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili sozlesme yapilmayacak ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede DZ.K.K.LIGI KH.DST.KT.K.LIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile MSB 2 SAYILI MERKEZ SAYMANLIK MÜDÜRLÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden KDV hariç (%0,948 damga vergisi) Damga Vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 2 (IKI) yil süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, DZ.K.K.LIGI KH.DST.KT.K.LIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 20(YIRMI) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00a kadar taahhüt edildiği şekilde DZ.K.K.LIGI KH.DST.KT.K.LIGI LOJ.SB.MD.LÜGÜ BÜT.VE MLY.KS.A.LIGINE teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 06/03/2017 saat 12:00 a kadar, faks yada kapalı zarf içinde DZ.K.K.LIGI KH.DST.KT.K.LIGI LOJ.SB.MD.LÜGÜ BÜT.VE MLY.KS.A.LIGINE veya karargahtedarik@dzkk.tsk.tr kurumsal e-posta hesabina imzali ve kaseli olarak taratilmis olarak göndermeniz/ teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) POSTA ÜCRET ÖDEME MAKINASI ÖZELLIKLERI:
Entegre agirlik platformu ile postalama ücret oranlarini hesaplayacaktir. Büyük ve kalin kutular için etiket ile posta pulu yazma özelligi olacaktir. Analiz, kontrol ve ayristirma özellikleri ve postalama ücretlendirme özelligine sahip olacaktir. PTT bünyesindeki sunucu araciligiyla telefon agi baglantisi üzerinden kontör yükleme (avans) özelligi olacaktir. Dakikada dinamik agirlik ölçüm hiziyla 100 zarf (otomatik besleme ünitesi ile standart hizda 185 zarf) gönderebilecektir.1 (bir) adet kartusla 70.000 adete kadar zarfa baski yapilabilecektir. Kullanma talimati ürün ile birlikte verilecektir. Yüklenici tarafindan posta ücret makinesinin PTT ye tanitimi, kayit islemleri ve kurulumu yapilacak, ayrica kullanici birlikte en az bir kisiye egitim verilecektir. Malzemeler uygunluk belgesi ve kullanma izni alinarak teslim edilecektir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1 : Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
NOT 3 : Alima karar verilen firmadan teklif edilen toplam fiyat üzerinden KDV hariç ( %0,569) Karar Damga Vergisi tutari herhangi bir vergi dairesine veya MSB 2 Sayili Saymanlik Müdürlügüne yatirilacak ve dekontun asli idareye teslim edilecektir.
NOT 4 : E-posta adresimiz karargahtedarik@dzkk.tsk.tr , telefon numaralarimiz 312 4032690-4032290-4033790-4032590
DZ.K.K.LIGI KH.DST.KT.K.LIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
İlgili harcama talimatı no: 38
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | - | POSTA ÜCRET ÖDEME MAKINASI Entegre agirlik platformu ile postalama ücret oranlarini hesaplayacaktir. Büyük ve kalin kutular için etiket ile posta pulu yazma özelligi olacaktir. Analiz, kontrol ve ayristirma özellikleri ve postalama ücretlendirme özelligine sahip olacaktir. PTT bünyesindeki sunucu aracilgiyla telefon agi baglantisi üzerinden kontör yükleme (avans) özelligi olacaktir. Dakikada dinamik agirlik ölçüm hiziyla 100 zarf (otomatik besleme ünitesi ile standart hizda 185 zarf) gönderebilecektir.1 (bir) adet kartusla 70.000 adete kadar zarfa baski yapilabilecektir.Kullanma talimati ürün ile birlikte verilecektir. Yüklenici tarafindan posta ücret makinesinin PTT ye tanitimi, kayit islemleri ve kurulumu yapilacak, ayrica kullanici birlikte en az bir kisiye egitim verilecektir. Malzemeler uygunluk belgesi ve kullanma izni alinarak teslim edilecektir. |
AD | 1 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|