• İhale No
    1924932
  • İhale Adı
    Prof. Dr. Asuman DUATEPE PAKSU (Onay No: 3270) 9 Kalem Menkul Mal, Gayrimaddi Hak Alım, Bakım ve Onarım Giderleri
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    13 Eylül 2019 23:00
  • İdare
    Pamukkale Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi ( Pamukkale Üniversitesi BAP )
  • İhale İli
    Denizli
  • İşin İli
    Denizli
  • Yayın Tarihi
    06 Eylül 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

Prof. Dr. Asuman DUATEPE PAKSU (Onay No: 3270) 9 Kalem Menkul Mal, Gayrimaddi Hak Alım, Bakım ve Onarım Giderleri
Son Geçerlilik Tarihi 13-09-2019 Son Geçerlilik Saati 23:00
Tarih 06-09-2019 Ekleyen Memur Sercan ÇELİK
Duyuru Detayı

Aşağıda adı ve miktarı yazılı olan malzemeye Son Geçerlilik Tarih ve Saat'ine kadar teklif verilmesine;

ONAY SAYISI : 3270

NOT 1: TEKLİFLER BAP OTOMASYON SİSTEMİ ÜZERİNDEN VERİLECEKTİR.

NOT 2: MARKALAR BELİRTİLECEK, BELİRTİLMEYEN MALZEMELERE İLİŞKİN TEKLİFLER İŞLEME ALINMAYACAKTIR.

NOT 3: DOKÜMANLAR BÖLÜMÜNDEKİ ÖRNEK PROFORMA FATURA FORMATINDA GELEN TEKLİFLER İŞLEME ALINACAKTIR.

NOT 4: TEKNİK ŞARTNAME DIŞINDA TEKLİF EDİLEN ÜRÜNÜN ÜSTÜN ÖZELLİKLERİNİN BELİRTİLMESİ AYRICA ÜRÜNE AİT KATALOĞUN DA TEKLİFLE BERABER BİRİMİMİZE SUNULMASI GEREKMEKTEDİR. BU ŞARTLARA UYMAYAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

NOT 5: ÜRÜNLERE İLİŞKİN TESLİMAT SÜRELERİ PROFORMA FATURALARDA MUTLAKA BELİRTİLMELİDİR. SÜRELERİ BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR. BELİRTİLEN SÜRE İÇERİSİNDE TESLİM EDİLMEYEN MALZEMELER İPTAL EDİLECEKTİR.

NOT 6: TEKLİFLERDE VERİLEN BİRİM TUTAR TOPLAM TUTAR KISMI AÇIK VE DOĞRU HESAPLANMALIDIR. YANLIŞ HESAPLAMALAR VERİLDİĞİ ŞEKLİYLE DİKKATE ALINACAKTIR.

NOT 7: SİPARİŞ ÇEKİLEN MALZEMELER BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ AMBARINA TESLİM EDİLECEKTİR.


Satınalınacak ürünler (Onay No: 3270)
Satın Alınacak Kalemler
No Satın Alınacak Kalem Miktar-Birim Teknik Şartname
1 T. Rowland& K. Ruthven (eds) (2011). Mathematical Knowledge in Teaching. New York: Springer. 1 Adet
Ayrıca belirtilmemiştir
2 TRİPOT 1 Adet Tripot Teknik Şartname.docx
3 Beckmann, S. (2005). Mathematics for elementary teachers. Boston: Pearson. 1 Adet
Ayrıca belirtilmemiştir
4 Creswell, J. W. (2016). Araştırma deseni: Nitel, nicel ve karma yöntem yaklaşımları (S. B. Demir, Çev.). Ankara: Eğiten. 1 Adet
Ayrıca belirtilmemiştir
5 Creswell, J. W. (2016). Nitel araştırma yöntemleri: Beş yaklaşıma göre nitel araştırma ve araştırma deseni (M. Bütün & S. B. Demir, Çev.). Ankara: Siyasal. 1 Adet
Ayrıca belirtilmemiştir
6 Grossman, P. L. (1990). The making of a teacher: Teacher knowledge and teacher education. New York, NY: Teachers College. 1 Adet
Ayrıca belirtilmemiştir
7 Lamon, S. J. (1999). Teaching fractions and ratios for understanding: Essential content knowledge and instructional strategies for teachers. Mahwah, NJ: Erlbaum. 1 Adet
Ayrıca belirtilmemiştir
8 Pesen, C. (2008). Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına göre matematik öğretimi. Ankara: Pegem Akademi. 1 Adet
Ayrıca belirtilmemiştir
9 Baki, A. (2018). Matematiği Öğretme Bilgisi. Ankara: Pegem Akademi. 1 Adet
Ayrıca belirtilmemiştir

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim