• İhale No
    2014/59451
  • İhale Adı
    PROJE YAPIMI DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Danışmanlık
  • İhale Usulü
    Belirli İstekliler
  • İhale Tarihi
    30 Haziran 2014 14:00
  • İdare
    Konya Ovası Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    03 Haziran 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

PROJE YAPIMI DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR

KONYA OVASI PROJESİ BÖLGE KALKINMA İDARESİ BAŞKANLIĞI

KONYA VERİ MERKEZLERİ BÖLGESİ (VMB) UYGUNLUK ARAŞTIRMASI PROJESİ danışmanlık hizmeti işi için, yeterli tecrübeye sahip adaylar teklif vermek üzere ön yeterlik başvurusuna davet edilmektedir. Ön yeterlik değerlendirmesi sonucu yeterliği tespit edilenler arasından ön yeterlik şartnamesinde belirtilen kriterlere göre sıralanmak suretiyle kısa listeye alınarak teklif vermeye davet edilecek isteklilerin katılımıyla 4734 sayılı Kanunun 5 inci bölümünde yer alan hükümlere uygun olarak belli istekliler arasında ihale usulü ile ihale edilecektir.

İhale Kayıt Numarası : 2014/59451
1-İdarenin
a) Adresi : HOROZLUHAN MAH. ANKARA CAD. 201 42110 SELÇUKLU/KONYA
b) Telefon ve faks numarası : 03322802800 - 03322802900
c) Elektronik Posta Adresi : arif.emre.baydar@kop.gov.tr; mehmet.akif.kaya@kop.gov.tr
ç) Ön yeterlik dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2- Ön yeterlik konusu danışmanlık hizmetinin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhale konusu iş danışmanlık hizmet alımı olup detayları teknik şartnamede tanımlanmaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Konya ili idari sınırları içinde kalan alan ile teknik şartnamede tanımlanan diğer çalışma sahaları
c) İşin süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 308 takvim günüdür


3- Ön yeterlik değerlendirmesinin

a) Yapılacağı yer : KOP BÖLGE KALKINMA İDARESİ BAŞKANLIĞI HOROZLUHAN MAHALLESİ, ANKARA CADDESİ, AKSARAY KAVŞAĞI NO:201 42110, SELÇUKLU/KONYA
b) Tarihi ve saati : 20.06.2014 10:30


4. Ön yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 Ön yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi,
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ilgili meslek odasından ya da ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Ön yeterlik başvurusu yapmaya yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3 Şekli ve içeriği Ön Yeterlik Şartnamesinin ekinde belirtilen Başvuru Mektubu,
4.1.4 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge

4.2. Mali kapasiteye ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bankalardan temin edilecek belgeler:
150.000 TRY (Türk Lirası) tutarından az olmamak üzere bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatı gösteren banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.
4.2.2. Adayın ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan adaylar yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan adaylar, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar. Serbest meslek erbabının iş hacmi serbest meslek kazanç defteri özeti ile belgelendirilir.
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerin değerlendirilmesinde ;
a) Toplam ciro için en az 600.000 TRY (Türk Lirası)
b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işleri için, 450.000 TRY (Türk Lirası) tutarı ön yeterlilik asgari şartı olarak istenir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan yeterli kabul edilir.
4.3. Teknik yeteneğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beşyıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan 750.000 TRY (Türk Lirası) tutarından, az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel:

Anahtar Teknik Personel
Takım Lideri  1 Kişi
Takım Lideri proje bileşenlerinin tamamının yerine getirilmesi, proje genel koordinasyonunun sağlanması, İdare ve 3. taraflarla iletişimin yürütülmesi, çıktıların bu şartname ile tanımlanan kalite standartlarına uygun olarak alınması ve sunulmasından sorumludur.
Ayrıca bilgi işlem, enformasyon ve veri merkezleri sektöründeki firmaların beklentilerinin değerlendirilmesini, proje gereklerinin gereğinde bunlara uygun olarak revize edilmesini ve önerilen alanlara ait ve nihai seçilecek alanlarla ilgili teknolojik değerlendirmeleri sorumlu uzmanlar ile birlikte yapacaktır. 
Bunların yanı sıra  bilgi ve veri merkezleri sektörünün dünyada ve Türkiye’deki gelişmelerinin ve eğilimlerinin tespiti ile bunların projede yansımasından ve projenin yatırımcı firmalara doğru aktarılmasından sorumlu olacaktır.
Kalifikasyonları ve Deneyimi
a) Asgari 4 yıllık bir üniversitenin Mühendislik, Mimarlık, İktisadi ve İdari Bilimler fakültelerinden lisans seviyesinde mezun olmak
b) Asgari 10 yıllık profesyonel danışmanlık deneyim
c) Asgari 5 yıllık deneyimin proje yönetiminde olması ve en az birinde takım liderliği yapmış olması (Türkiye'de çalışanlar için referans belgesi, SGK hizmet belgesi, yurt dışında çalışanlar için ise referans belgesi vb)
d) Asgari bir yer seçimi veya yer seçimi içeren bir veri merkezi projesinde çalışmış olmak (Türkiye’de çalışanlar için referans belgesi, SGK hizmet belgesi, yurt dışında çalışanlar için ise referans belgesi vb) şartları aranacaktır.
 

b) Teknik Personel:

Anahtar Teknik Personel


Takım Lideri

Lider proje bileşenlerinin tamamının yerine getirilmesi, proje genel koordinasyonunun sağlanması, İdare ve 3. taraflarla iletişimin yürütülmesi, çıktıların bu şartname ile tanımlanan kalite standartlarına uygun olarak alınması ve sunulmasından sorumludur.
Ayrıca bilgi işlem, enformasyon ve veri merkezleri sektöründeki firmaların beklentilerinin değerlendirilmesini, proje gereklerinin gereğinde bunlara uygun olarak revize edilmesini ve önerilen alanlara ait ve nihai seçilecek alanlarla ilgili teknolojik değerlendirmeleri veri merkezi uzmanı ile birlikte yapacaktır. 
Bunların yanı sıra  bilgi ve veri merkezleri sektörünün dünyada ve Türkiye’deki gelişmelerinin ve eğilimlerinin tespiti ile bunların projede yansımasından ve projenin yatırımcı firmalara doğru aktarılmasından sorumlu olacaktır.
Kalifikasyonları ve Deneyimi
a) Asgari 4 yıllık bir üniversitenin Mühendislik, Mimarlık, İktisadi ve İdari Bilimler fakültelerinden lisans seviyesinde mezun olmak
b) Asgari 10 yıllık profesyonel danışmanlık deneyim
c) Asgari 5 yıllık deneyimin proje yönetiminde olması ve en az birinde takım liderliği yapmış olması (Türkiye'de çalışanlar için referans belgesi, SGK hizmet belgesi, yurt dışında çalışanlar için ise referans belgesi vb)
d) Asgari bir yer seçimi veya yer seçimi içeren bir veri merkezi projesinde çalışmış olmak (Türkiye’de çalışanlar için referans belgesi, SGK hizmet belgesi, yurt dışında çalışanlar için ise referans belgesi vb),
Yukarıdaki alanlara ek avantaj alanları olarak;
e) İngilizce lisanını konuşma, okuma, yazma ve anlama alanlarında yetkinlik
f) İlgili sertifikalardan birine veya birkaçına sahip olmak (ITIL, TIA veya Uptime Enstitüsü vb.)
g) Yüksek Lisans/Doktora derecesi eğitim durumu

Sorumlu Uzman Personel


Tüm uzmanlar projenin başarısı için kritik öneme haizdir. Minimum olarak sunulacak sorumlu uzmanlar ve bunlara ait istenilen profiller aşağıda verilmiştir;
a) Sorumlu Uzman 1; Veri Merkezleri Uzmanı
b) Sorumlu Uzman 2; Yer Seçimi Uzmanı
c) Sorumlu Uzman 3; Fizibilite Uzmanı
Bu uzmanların kalifikasyon ve yetkinlikleri ile kendilerinden beklenilen iş deneyimleri aşağıda verilmektedir.

Veri Merkezi Uzmanı


Veri merkezi uzmanı bilgi işlem, enformasyon, elektrik, elektronik, sunucu sistemleri, soğutma sistemleri, ağ topolojisi, network kablolama ve veri merkezleri hakkında gerekli bilgiye sahip olmalıdır. Ayrıca VM standartları, VM altyapı standartları konularında teknik bilgi ve donanıma sahip olacaktır.
VM sektöründeki firmaların beklentilerinin değerlendirilmesini, projenin gerektirdiğinde bunlara uygun olarak revize edilmesini ve seçilecek bölgelerle ilgili teknolojik değerlendirmeleri yapacaktır.
Bunların yanı sıra bilgi ve veri merkezleri sektörünün dünyada ve Türkiye’deki gelişmelerinin ve eğilimlerinin tespiti ile bunların projede yansımasından ve projenin yatırımcı firmalara doğru aktarılmasından sorumlu olacaktır.
Kalifikasyonları ve Deneyimi
a) Asgari 4 yıllık bir üniversitenin Mühendislik Fakültelerinin Elektrik-Elektronik, Elektronik Haberleşme, Elektronik, Elektrik, Bilgisayar Mühendisliği bölümlerinden mezun olmak.
b) VM alanında asgari 5 yıllık profesyonel danışmanlık deneyim,
c) Asgari iki VM yer seçimi projesinde çalışmış olmak (Türkiye’de çalışanlar için referans belgesi, SGK hizmet belgesi, yurt dışında çalışanlar için ise referans belgesi vb),
d) İlgili sertifikalardan birine veya birkaçına sahip olmak (ITIL, TIA, Uptime Enstitüsü, Cisco, Cnet vb),
Yukarıdaki alanlara ek avantaj alanları olarak;
e) İngilizce lisanını konuşma, okuma, yazma ve anlama alanlarında yetkinlik,
f) Yüksek Lisans/Doktora derecesi eğitim durumu.

Yer Seçimi Uzmanı

Bu uzman serbest bölge, organize sanayi, kümeleme, endüstri ihtisas veya özel bir bölge modeli konularında yer seçimi alanında deneyime sahip olmalıdır. Proje de yer seçimi işleminin ulusal/uluslararası mevzuatlara uygun olarak yapılması ve seçilecek bölgelerle ilgili yasal ve teknolojik değerlendirmelerin yapılmasından sorumludur.
Kalifikasyonları ve Deneyimi
a) Asgari 4 yıllık bir üniversitenin Mühendislik veya Mimarlık fakülteleri bölümlerinden mezun olmak. Ya da buna muadil olacak şekilde spesifik olarak İdarece kabul edilebilecek büyük projelerin yer seçimi konusunda 10 yıl fiili tecrübe sahibi olmak.

b) Asgari 5 yıllık profesyonel danışmanlık deneyim,

c) Asgari iki yer seçimi projesinde çalışmış olmak. (Türkiye’de çalışanlar için referans belgesi, SGK hizmet belgesi, yurt dışında çalışanlar için ise referans belgesi),
Yukarıdaki alanlara ek avantaj alanları olarak;
d) Veri Merkezleri veya organize bölgeler yer seçimi konularında ya da benzer büyük ölçekli projelerin fizibilite çalışmaları içinde olması

e) Türkiye’de çalışma konusunda saha tecrübesi

f) İngilizce lisanını konuşma, okuma, yazma ve anlama alanlarında yetkinlik,

g) İlgili sertifikalardan birine veya birkaçına sahip olmak (ITIL, TIA, Uptime Enstitüsü, yer seçimi konuları ile ilgili sertifikalar vb.)
h) Yüksek Lisans/Doktora derecesi eğitim durumu.

Fizibilite Uzmanı

Bu uzman esas olarak fayda-maliyet analizlerinin yapılması, önerilen alanlara ait ve nihai seçilecek alanlar ile ilgili finansal değerlendirmelerin yapılmasından sorumludur. Ayrıca veri merkezleri sektörünün dünyada ve Türkiye’deki gelişmeleri ve eğilimlerinin tespiti ile bunların projede önerilenlere yansımalarının analizinden sorumlu olacaktır.
Bu iş kapsamında fazların, faaliyetlerin hepsinde ayrı ayrı hazırlanacak olan bütün raporlardan ve sonuç/fizibilite raporunun hazırlanmasından sorumludur.
Kalifikasyonları ve Deneyimi
a) Asgari 4 yıllık bir üniversitenin İktisadi ve İdari Bilimler (Ekonomi, Finans, İşletme, Maliye), İstatistik, veya Endüstri Mühendisliği bölümlerinden mezun olmak
b) Asgari 5 yıllık profesyonel danışmanlık deneyim
c) Asgari 3 yıllık deneyimin fizibilite projeleri hazırlama alanında olması (Türkiye’de çalışanlar için referans belgesi, SGK hizmet belgesi, yurt dışında çalışanlar için ise referans belgesi)
d) İyi derecede ofis, raporlama, analiz vb. konularındaki programları kullanma bilgisi.
Yukarıdaki alanlara ek avantaj alanları olarak;
e) Veri Merkezleri veya organize bölgeler yer seçimi konularında ya da benzer büyük ölçekli projelerin fizibilite çalışmaları içinde olması
f) İngilizce, Türkçe lisanlarını konuşma, okuma, yazma ve anlama alanlarında yetkinlik,
g) İstatistik, veri analizi, raporlama fizibilite hazırlama konularında deneyimi gösterir sertifika ve belgeler
h) Yüksek Lisans/Doktora derecesi eğitim durumu.


Destek Personel ve Kısa Dönem Uzman Kadro
Danışman, bir önceki maddede belirtilen Takım Lideri ve Sorumlu Uzmanlara destek olmak üzere ve projenin ihtiyaç duyacağı tüm alanları gereğinde kapsayacak şekilde destek personeli ve kısa dönem uzmanlar sağlayacaktır. Bu uzmanların ana görevleri, hangi süreçlerde görev alacakları ve nitelikleri Proje Başlangıç Raporu ile tanımlanacaktır. Danışman, söz konusu destek personelini ve uzmanları başlangıç raporunda belirtilen süreçlerde bulundurmak ve teknik teklifte belirtilen sürelerde çalıştırmak zorundadır.


Proje başladıktan sonra danışman bu kişilerin seçiminde önceden tanımlanmış değerlendirme kriterleri kullanacak, şeffaf değerlendirmeler yapacaktır. Her koşulda danışmanın önerdiği adaylar İdare’nin onayına tabidir. Kısa dönem uzmanlar ve destek personel bu teknik şartnamedeki ihtiyaçlara ve tekliflerde belirtilecek organizasyon ve metodolojiye uygun olacak şekilde ve aşağıda belirtilen fakültelerden mezun olmak üzere danışman tarafından önerilecektir.


a) Mühendislik ve Mimarlık Fakülteleri
b) Hukuk Fakülteleri
c) İktisadi ve İdari Bilimler Fakülteleri
d) Fen Fakülteleri
e) Edebiyat Fakülteleri
f) İletişim Fakülteleri


Kısa dönem uzmanlar için genel yapı şu şekildedir;
1. Yerel ve uluslararası deneyimli kıdemli baş uzmanlar
2. Türkçeye hakim yerel ve uluslararası deneyimli yardımcı uzmanlar
Kıdemli baş uzmanların yetkinliği aşağıda tanımlanan asgari düzeyde veya daha yukarı olmalıdır;
a) İlgili alanlarda üniversite lisans veya üst dereceleri
b) İlgili teknik alanlarda minimum 4 yıllık deneyim
c) Lisans sonrası asgari 10 yıllık çalışma deneyimi
d) İyi derecede İngilizce ve Türkçe konuşma ve yazma becerisi
Yardımcı uzmanların yetkinliği aşağıda tanımlanan asgari düzeyde veya daha yukarı olmalıdır;
a) İlgili alanlarda üniversite lisans veya üst dereceleri
b) İlgili teknik alanlarda minimum 2 yıllık deneyim
c) Lisans sonrası asgari 5 yıllık çalışma deneyimi
d) Yeterli İngilizce ve Türkçe konuşma ve yazma becerisi


Bunların dışında danışmanın personel ve uzmanların işlerini değerlendirecek ve bulunmadıkları zamanlarda destek verecek bir teknik destek kadro tanımlanarak proje süresince bulundurulacaktır.


Asgari olarak tüm proje süresince görev yapacak ve takım liderinin zamanını asli işine ayıracak şekilde, günlük idari işleri, proje yönetsel ihtiyaçlarını ve lojistik gereksinmeleri karşılayacak bir proje asistanı bulundurulacaktır. Proje asistanı aşağıdaki sorumlulukları yerine getirecek bilgi ve beceride olacaktır;
a) Danışman ile proje ofisi arasındaki, danışman ile üçüncü taraflar arasındaki  koordinasyonu güvence altına alacak yazışma ve koordinasyon becerisi
b) Takım liderinin gözetimi ve yönlendirmesi altında projede görevlendirilen personeli (Sorumlu uzmanlar, kısa dönem uzmanları ve daimi ve geçici destek personeli vb.) yönlendirmek ve gerekli desteği sağlamak için yönetim becerisi
c) Proje faaliyetleri için (Seyahat, konaklama, toplantı düzenleme, yerel halkla ilişkiler vb.) için lojistik yönetim becerisi
d) Proje Yönetim Komitesi (PDK) ile toplantıları organize etme (Davet, toplantı notlarının tutulması, iletilmesi, takibi vb.) ve yönetim desteği verme becerisi
e) Çok iyi derecede İngilizce ve Türkçe konuşma ve yazma becerisi

Koordinasyon Personeli
Proje kapsamında danışman firmanın İdare nezdinde koordinasyon ve eşgüdümünü temin etmek üzere en az üniversite mezunu olan ve diğer özelliklerini İdarenin onaylayacağı 2 personel danışman tarafından en az ilgili meslek odasının belirlediği minimum brüt maaş karşılığı istihdam edilecektir. Söz konusu koordinasyon personeli danışman için İdare binasında, idarenin mesai saatleri boyunca görev yapacak olup proje sürecinde danışman tarafından yürütülen çalışmaların İdare’ye anlatımı ve sunumu, İdare’nin talep ve önerilerinin danışmana iletilmesi ve verilecek diğer görevleri yerine getirmekle yükümlü olacaklardır.
 

Anahtar teknik personel, sorumlu müdür, sorumlu uzmanlar, proje asistanı, koordinasyon personeli proje süresince tam zamanlı olarak çalışacaklardır. Diğer uzman personel ve destek personelinin çalışma süreleri ve iş tanımları müzakereler sonucu kesinleşen teklifte belirtildiği şekilde olacaktır. Tüm personelin mevzuat gereği yapılması gereken sosyal sigortaları (SGK) yapılacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Veri merkezlerinin kurulumu veya işletmesine ilişkin fizibilite çalışmaları, bilişim sektörü yatırımları ile ilgili modelleme ve simülasyon çalışmaları, iş modeli oluşturma çalışmaları veya farklı sektörlerdeki yatırımlara yönelik yapılmış olan yer araştırması veya yer seçimi çalışmaları ile yer seçimi içeren fizibilite çalışmaları ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Yapılacak ön yeterlik değerlendirmesi sonucunda, yeterlikleri tespit edilenler arasından 7 aday teklif vermek üzere davet edilecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. Ön yeterlik dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. Ön yeterlik dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı KOP BÖLGE KALKINMA İDARESİ BAŞKANLIĞI adresinden satın alınabilir. Ön yeterliğe başvuracak olanların Ön yeterlik dökümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8.İhale dokümanı, teklif vermek üzere ihaleye davet edilecek adaylara davet mektubu ekinde gönderilecektir.

9. Ön yeterlik başvurusu, ön yeterlik değerlendirmesi tarihi ve saatine kadar KOP BÖLGE KALKINMA İDARESİ BAŞKANLIĞI HOROZLUHAN MAHALLESİ, ANKARA CADDESİ, AKSARAY KAVŞAĞI NO:201 42110, SELÇUKLU/KONYA adresine elden teslim edilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

10. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
13 Haziran 2014

İhale Tarihi 30.06.2014 14:00 olarak değişmiştir.

14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Önyeterlik değerlendirme sonucunda kısa listeye alınan aday sayısının üçten az olması nedeniyle 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 52 nci maddesinin son fıkrası ile Danışmanlık Hizmet Alımları Uygulama Yönetmeliğinin 54 üncü maddesinin 6 ncı fıkrası gereğince ihale iptal edilmiştir.
Diğer