• İhale No
    2012/12993
  • İhale Adı
    PROTEZ-TRAVMA VE SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Mart 2012 10:00
  • İdare
    Bursa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    08 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


PROTEZ-TRAVMA VE SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık B ur sa Dev let H a st a nesi
Bursa İli Ortopedi Ve Travmatoloji Klinikleri İçin Protez-Travma Ve Sarf Malzeme Grubu İçin Çerçeve Anlaşma İhalesi alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma il düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/12993
1-İdarenin
a) Adresi : Hasta Yurdu CD. No.31 16339 Tophane Osmangazi/Bursa
b) Telefon ve faks numarası : 2242802800 - 2242222474
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@bdh16.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı : İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Bu çerçeve anlaşma kapsamında idareler münferit sözleşme ile her hastane kendi ihtiyacı doğrultusunda çerçeve anlaşma kapsamındaki malzemelerden alım yapabilecektir. Ancak bu anlaşmaya taraf olan hastanelerin hiçbinde protez ve travma grubu malzemeler hastanenin deposuna teslim edilmeyecek hastada kullanıldıkça Kullanılan Malzeme Kadar fatura edilecektir.Sözleşmenin imzalanmasından
itibaren hastanenin talebi doğrultusunda, setler halinde (hasta başına) sözleşmenin bitim tarihine kadar teslim yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hasta Yurdu CD. No.31 16339
b) Tarihi ve saati : 09.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Hastaya kullanılan malzemelerin kullanıcı hataları hariç olmak üzere, kırılması, kopması vb nedenlerle meydana gelen tamir, bakım veya malzemeden kaynaklanan imalat hatalarından yüklenici firma sorumludur.Amliyat yada operasyon esnasında kırılan malzemeler tetkik -tahlil için ilgili kurulşlara gönderilecek ve bu tetkik -tahlil gibi analiz giderleri yüklenici firmaya ait olacaktır. - Yüklenici firmalar münferit sözleşme aşamasında protezlerin kullanımı için gerekli olan kesici -delici motorları setle birlikte yedekli olarak münferit sözleşme yapan hastaneye bırakacaktır. travma grubu için ürünlerden ise fiksatör ve kanüllü vidaların setlerinden 1er adet münferit sözleşme yapan hastaneye bırakılacaktır.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Tıbbi malzemelerin Sosyal Güvenlik Kurumu ve Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası tarafından onaylanmış ürün numarası (Tıbbi Malzemenin Barkodu) tekliflerde yazılı olmalıdır. - İstekliler teklif dosyalarında TITUBB'da kayıt edilmiş tıbbi cihaz/ürün üreticisi veya ithaltçısı olduğunu belgelendirecektir. -İstekliler teklif ettikleri ürünler için TITUBB'da “Sağlık Bakanlığı Tarafından Onaylıdır” belgesini teklif dosyalarında sunacaklardır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
-İhale esnasında teklif edilen tüm ürünlere ait numune getirilecektir. Protez, travma ve sarf malzme grubları için teklif edilen tüm ürünlerin hepsinden getirilen numuneler değerlendirildikten sonra uygunluğuna karar verilecektir. Protez grubu ürünler için getirilen setlerden, çerçeve anlaşmaya dahil olanların numuneleri ihale süresince 1er takımı muhafaza edilecektir. Münferit sözleşme aşamasında muayene komisyonlarınca gerek görüldüğünde karşılatırılarak teslim alınacaktır. Ayrıca numune olarak hastaneye bırakılan set ihale sonunda toplam sayıdan düşülecektir. Setin kullanılmaması durumunda ise iligli firmaya aynen iade edilecektir. - Protez ve travma grubu içindeki malzemelere teklif verecek olan isteklilerin teklif verdikleri kalemlere ilişkin Şartnameye Uygunluk Belgelerini sunmaları zorunludur. 2.9. Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “………… marka …………. Model………… cihazı teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi” başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik Şartnamede istenilen özelliklerin
hangi dokümanda görülebileceği belirtilecek ve doküman üzerinde teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır. Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında her hangi bir farklılık bulunursa firma değerlendirme dışı bırakılacaktır. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firma teklifleri red edilecektir. - İsteklilerin protez ve travma grubu ürünler için orjinal
kataloglarını sunmaları zorunludur.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hastane Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bursa Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 25 (yirmibeş) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
15. Diğer hususlar:
Protez grubu için Teknik şartnamelerde yer alan SUT kodları malzeme tanımlamalarını yapmak amacıyla
yazılmış olup her firma kendi SUT koduna ait ürünler teklif verebilecektir. Değerlendirme ihale komisyonu tarafından teknik ve idari şartname hükümleri esas alınarak yapılacaktır.İstekliler ihalede teklif ettikleri kalemlere ait bilgileri standart form olan Birim Fiyat Teklif Cetveli ile beraber, xml. formatında hazırlayıp CD olarak da teslim edeceklerdir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim