PROTEZ VE ORTOPEDİ TIBBİ SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Af y o n ka ra hisa r İ l Sa ğ lı k M üdürlüğ ü - Afyon
İlimiz Merkez Ve İlçe Devlet Hastanelerine Protez Ve Ortopedi Tıbbi Sarf Malzemeleri Alım İşi alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma il düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/157293
1-İda re nin
a) Adresi : Dervişpaşa Mah.Dr.Mahmut Hoca Caddesi 03200 Afyonkarahisar
b) Telefon ve faks numarası : 2724440430 - 2722147524
c) Elektronik Posta Adresi : afyon@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı : İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Afyonkarahisar Devlet Hastanesi ,Sandıklı Devlet Hastanesi ve Bolvadin Devlet Hastanesinin ihale Konusu İş İle İlgili Depolarına/Ambarlarına teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürlüğü İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 22.11.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.5 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun
belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 3 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif Edilen Malzemeler Ve Teklif Veren Firmalar Sağlık Bakanlığı T.C.İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına(Tıtubb) Kayıtlı Ve Onaylı Olmalıdır.Cihazların Tıtubb'a Kayıtlı Olduğu Belgeler İle İstekli Yetkili Satıcı İse Yetkili Satıcı Tıtubb Kayıt Belgesini,İstekli Yetkili Bayi İse Yetkili Bayi Tıtubb Kayıt Belgesini Teklifi Ekinde Sunacaktır.Bu Belgelerin Her Sayfası Kaşeli Ve İmzalı Olması Şartı İle Bilgisayar Çıktısı Olarak Sunulması Mümkündür. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri Kapsamında Olmayan Ürünler İçin Tıtubb Kayıt
Ve Bildirimi Aranmayacaktır.Bu Durumda Teklif Edilen Ürünler İçin Üretici Yada İthalatçı Firmaya Ait Beyan İmzalı Ve Kaşeli Olarak Teklif Dosyasında Sunulacaktır.İhale Komisyonu Bu Kapsamda Teklif Edilen Ürünleri Tanımlamakta Tereddüte Düşmesi Halinde Bağlı Olduğu Bakanlıktan Görüş Alarak Değerleme Ve Karar
Verme Hakkına Sahiptir.Tıtubb Kaydı Olmayan Ürünlerin Üzerinde Mutlaka Ce İşaretlerinin Bulunması
Gereklidir
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-İstekli teklif ettiği Ürünlere ait tanıtıcı Broşür,katalog v.b Dökümanları teklif ekinde sunacaktır.Bu dökümanların Türkçe hazırlanmış olması gereklidir.Yabancı dilde sunulan belgeler ancak Türkçe Tercümenelerin de sunulması halinde geçerli kabul edilir. 2-İstekliler teklif ettikleri ürünlerle ilgili idarece hazırlanan Teknik Şartnamelerin her bir maddesine ayrı ayrı olmak üzere "Şartnameye Uygunluk "belgesi düzenleyecekler,her sayfası kaşeli ve onaylı olarak teklif ekinde sunacaklardır. 3-İstekliler teklif ettikleri ürünlerin marka ve UBB numaralarını Birim Fiyat Teklif Cetveline mutlaka yazacaklardır. 4-Teklifleri değerlendirme komisyonu şayet teklif edilen ürünlere ait numune incelemesi talep ederse istekli istenilen sürede talep edilen miktarda numuneyi ihale komisyonuna sunmak zorundadır. Numune teslim etmeyen yada
numunesi uygun görülmeyen firmanın o kısımda teklifi değerlendirmeye alınmaz.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Bu İhalede, Kamu Veya Özel Sağlık Kurum Ve Kuruluşlarına Gerçekleştirilen Hertürlü Tıbbi Sarf
Malzemesi Satış İşi Benzer İş Olarak Kabul Edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Afyonkarahisar İl Sağlık
Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 105 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Afyonkarahisar Şubesi Tr980001000021454019955001 Nolu Hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat
çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 10 (On) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma
yükümlülüğü getirmez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|