|
Siparişi Veren |
: BURSA İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Yusuf AVŞAR (SATINALMA MEMURU) |
Telefon |
: 0(224) 294 42 66 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - sevketyilmazdogrudantemin@gmaiI.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
: . . .. | |
Sayı$£....................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. .______ ■ ....
Sıra •; :ır |
'Marka i Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam ^ Fiyat '1 |
Teslim Tarihi |
v vi :f ı - S a: ■î; |
•: / ?*.?.• ■■ Te; ' |
PULSEOKSİMETRE PROBU( YETİŞKİN) V >. |
2500 |
ADET |
|
- • ■ • ı İS con1 |
! |
Üâ- ' : A • TOPLAM FİYAT : !•?.!»!' - : '■]: ■ ■■ ---------------------- ——------------------------------------------ :--------------- ;---------------- |
|
I •i i i |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: - -;:f |
ÖDEME'ŞEKLİ (VADE) |
: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre 6 No’lu Saymanlık tarafından sırayla ödeme yapılacaktır. |
NAKLİYE |
: Üretici Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
•Aj. ;c DİĞERİSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 15/11/2016 tarihi, saat 10:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
- * - |
ı |
Kİİ TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM ^Tr^İ ' ~ DÜZENLEMEYİNİZ! P? |
Teklif isteyen Görevli (Isinft |
Imz.a,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
|
. d:.:: r - m . \ % V V ) \f~~ - Yusuf AVŞ AR SATINALMA MEMl |
mu |
|
1 İ*' V’43İ , |
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Seııv I \ |
is\ taralıdan dolduVulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
\J : •: &?s:. : ■ " i - |
,, « • . *-r - * i
■ •
i F.23.002 01
WT |
T.C. |
s *J 1 |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
■ I |
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU |
|
Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği |
Seslik Belcsnîîflı |
TEKNİK ŞARTNAMESİ |
PULSE OKSİMETRE PROBU YETİŞKİN
1) Prob oksijen satürasyonu ve nabız ölçümüne uygun olmalı ve yetişkin hastalar için uygun olmalıdır.
2) Prob, vücut ısısı düşük hastalarda da doğru ölçüm yapabilmelidir.
3) Probun yapışkan bandı hasta cildine uygun antialerjik özellikte olmalıdır"8^'* latex içermemelidir.
4) Probun kendinden kablosu olmalıdır. Prob orijinal kapalı ambalajında tek hastada kullanılmak üzere üretilmiş olmalıdır.
5) Probun ambalajı üzerinde markası, son kullanma tarihi, sterilizasyon yöntemi, özelikleri yazılı olmalı ve uygulama şeklini gösteren resim olmalıdır.
6) Prob dışarıdan gelen ışığa karşı opak madde ile kaplanmış olmalıdır.
7) Probda elektriksel gürültüye karşı oluşacak artifıkaları giderici Faraday Ekranlaması olmalıdır.
8) Prob kablosunun elektrik tesisatından gelen parazitlere karşı ekranlaması olmalıdır.
9) Prob aynı hastada uzun dönem kullanılabilmelidir. Ve prob hasta cildini yakmamalıdır.
10) Probun yapışkan bandında sert madde olmamalı ve kan dolaşımını engellememelidir.
11) Probun oynamaması için , hasta parmağına temas edecek iç kısmı tamamen yapışkan madde ile kaplı olmalı yapışkan olmayan bölge olmamalıdır.
12) Her 100 adet prob için en az aşağıdaki özelliklere sahip bir adet pulseoksimetre cihazı verilecektir.
13) Verilecek pulseoksimetre cihazı arter kanındaki oksijen saturasyonunu sürekli olarak gösteren , konsol tipi (dahili bataryalı, herhangi bir adaptöre veya şarj aletine bağlanmadan direk olarak şebeke gerilimi ile çalışan, çalışabilmesi için sabit bir tutamağı olan göstergeleri yatay konumda okunabilen bir sistem) olmalıdır.
14) Cihaz neonatal hastalardan yetişkin hastalara kadar kullanıma uygun olmalıdır ve düşük perfüzyonda ölçüm yapabilmelidir.
15) Sistemin saturasyon ölçüm aralığı %1-100 arası, nabız ölçüm aralığı 20-250 atım/dakika olmalıdır.
16) Cihazda oksijen satürasyonu ve nabız için ayarlanabilir alt ve üst alarm tertibatı ve düşük pil seviyesi, sensör arızası , nabız kaybı alarmları olmalı, alarmlar geçici bir süre için susturulabilmelidir. Sesli alarm iptal süresi 30-120 sn arasında ayarlanabilmeli ve istenildiğinde tamamen kapatılabilmelidir. Sesli alarmların açık kapalı cihazm üzerinde görülmelidir.
17) Cihazda artifak, sensör arızası-atım kaybı, ışık artifaktı ve düşük pil için görsel uyarıcı olmalıdır.
18) Cihazda pulse sesi ve alarm sesi ayarlanabilmelidir.
19) Cihazda açılış değerleri (Sp02 ve nabız için alt ve üst alarm limitleri , pulse ve alarm ses şiddeti) kullanıcı tarafından değiştirilebilmelidir. ' ' ;
20) Cihazda klinik açıdan önemsiz alarmları belli bir seviyeyi (kullanıcı tarafından belirlenebilen) aşana kadar aktive etmeyen ancak bu seviyenin aşılması halinde alarmları aktive ederek kullanıcıyı uyaran gelişmiş alarm yönetimi olması tercih sebebidir.
21) Sistem elektrik kesintisi halinde tam şarjlı iken en az 3 saat çalışabilecek dahili şarj edilebilir bataryası olmalıdır. Ve cihaz şebeke gerilimine bağlı iken otomatik olarak şarj olmalıdır. Bataıyanın şarj olduğunu gösteren bir Uyarı ışığı bulunmalıdır.
22) Hastaya ait 24 saatlik parametreler (Trendler) cihazın hafızasında saklanabilmelidir. Trendler istenildiğinde yazıcıdan tablo olarak bastırılabilmeli ve istenildiğinde silinebilmelidir.
|
23) Cihaza istenen komutlar cihazın ön panelindeki dokunmatik tuşlar ile verilebilmelidir.
24) Cihaz, hasta hareketinden kaynaklanan artifıkaları tespit eden bu sayede hajati ; alarm . vermeyen ve hareketin devam etmesi halinde bile hastanm nabzmı ve saturasyonunu doğru olarak ölçmeye devam eden teknolojiye sahip olmalıdır. Bu özelliği detaylı olarak açıklayacak orijinal belgeler sunmalıdır.
25) Numune getirilmelidir. Getirilen numuneler denendikten sonra karar verilecektir.
26) İstekli T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihazların TÎTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı gerekmektedir.
27) İstekliler ihalede teklif ettikleri malzemelerin Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası tarafından onaylandığını gösteren barkod numaralarını teklif mektuplarında, irsaliyede ve faturalarında da malzemelerin isimleriyle birlikte liste halinde belirteceklerdir.
|
|
|
HAZIRLAYAN
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|