• İhale No
    2257748
  • İhale Adı
    REFAKATÇİ KOLTUĞU TAMİRİ HİZMET ALIMI
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    30 Temmuz 2021 18:00
  • İdare
    Tuzla Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    29 Temmuz 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

İSTANBUL VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Tuzla Devlet Hastanesi


T.C. S AĞLIK BAKANLIĞI TUZLA DEVLET HASTANESİ - T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TUZLA DEVLET HASTANESİ 13/07/2021 10:14 - E-47I50177 - 949 - 4468

llllllllllll

 

 

 

 

Sayı       : E-47150177-949

Konu     : Fiyat Teklifi Hk.

 

 

 

 

İLGİLİ FİRMALARA

Hastanemizin genel ihtiyacı Refakatçi Koltuk Tamiri Hizmet Alımı 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununa göre yapılacak olup. Teknik Şartnameye uygun TL cinsinden KDV hariç birim fiyat teklifinizi kurumumuz, tuzlasatinalma@gmail.com veya seyma.mazgal@saglik.gov.tr adresine göndermenizi, rica ederim.

Ömer DEMİRKOPARAN İdari ve Mali İşler Müdürü

S.NO

Hizmet Adı

Miktarı

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

1

Refakatçi Koltuğu Tamiri Hizmet Alımı

100

Adet

 

 

 

 

Bu belge, güvenli elektronik imza ile imzalanmıştır. Belge Doğrulama Kodu: b62a41 ec-ebba4Sd6-ad2d-e66d394b2aae                                                                               Belge Doğrulama Adresi; https

İçmeler Mah. Piri Reis Cad.. No:74 Tuzla4stanbul Telefon: 0216 494 09 52 - 3434 Faks No: 02164940959

e-Posta: seyma.mazgal@sag1ik.gov.tr İnternet Adresi: tuz.lasatinalma@gmail.com

TÜRKİYE CUMHURİYETİ
SAĞLIK BAKANLIĞI
İSTANBUL İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

TUZLA DEVLET HASTANESİ

REFAKATÇİ KOLTUĞU TAMİR ŞARTNAMESİ

1-    Yapılaçak olan iş hastanemizin klinik servislerinde bulunan refakatçi koltukların yırtık olan kumaşlarının değişim işini kapsamaktadır.,100 adet.

2-    Yüklenici firma yerinde gerekli tespit çalışmasını yapıp, yırtık olan koltukların sayısını hastane personeli gözetiminde yapmalı ve yapılması gereken koltuk sayısı belirlenmelidir. Belirlenen son sayı dikkate alınmalıdır,

3-    Yüklenici firma yapılaçak olan işin raporunu yazılı olarak idareye sunmalıdır.

4-    Yükienici firma yırtıkları tespit edilen koltukların kumaşlarının idarenin belirlemiş olduğu renk ve model olaçak şekilde yapmalı, suni derisi değişeçek olan koltuklarda aynı renk ve modelde olmalıdır, aksi takdirde farklı kumaş ve suni deri türünden yapılan malzemeler kabul edilmeyeçektir.

5-    Ürün birinci sınıf kaliteli,TSE/CE belgeli,ve enaz 2 yıl garanti kapsamında olmalıdır,

6-    Defolu ve arızalı ürünler kabul edilmeyeçektir.

7-    Üzerinde şekil bozukluğu çizik, çatlak, kırık, pas ve benzeri hatalar olmayacaktır.

8-    Yüklenici firma, hastane personeli gözetiminde yerinde keşif yapmalıdır.

9-    Ta!ep edilen .Ürünün mesai saatleri içerisinde ve Numunesi Teknik Servis Personeli tarafından görülüp,onay alındıktan sonra depo teslimi olacaktır.

10-    Satın alınacak malzemeler her türlü hava şartlarından, sudan, tozdan, ulaşımdan, mekanik titreşimden, kırılma ve ezilmeden etkilenmeyecek şekilde ürün olacak ve ambalajlanacaktır.

11-     Hastane ile Firma arasında iş bu alımda, bilgi güvenliği ve gizlilik sözleşmesi hükümlerine uyulması gerekmektedir.

12-     Nakliye firmaya aittir. Malzemeler teknik servis tarafından muayenesi yapılması ve olur alındıktan sonra montajı firma tarafından yapılaçaktır. Nakliye esnasında oluşacak zarar ve ziyanlardan yüklenici firma sorumlu olup,Montaj esnasında çalışacak olan personelin işgüvenliğl, yükleci firma sorumluluğunda olmalıdır.

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim