• İhale No
    2011/168235
  • İhale Adı
    RESEPSİYON VE ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Kasım 2011 13:30
  • İdare
    BAĞCILAR BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    25 Ekim 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


RESEPSİYON VE ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
B a ğ cıla r B elediy esi K ültür Ve So sy a l İşler M üdürlüğ ü
2011 Yılı Öğretmenler Günü Resepsiyonu Ve Organizasyonu Hizmeti Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/168235
1-İda re nin
a) Adresi : Güneşli Mah. Kirazlı Cad. No: 1 Bağcılar/İstanbul Bağcılar İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2124100630 - 2124100632
c) Elektronik Posta Adresi : kultur@bagcilar.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : T.C. Bağcılar Belediye Başkanlığı Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
c) Süresi : İşe başlama tarihi 21.11.2011, işin bitiş tarihi 05.12.2011
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Güneşli Mah. Kirazlı Cad. No:1 Bağcılar/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 16.11.2011 - 13:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla
hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
Yüklenici tarafından resepsiyonda verilecek yemeğin, hangi catring firmasından olduğunu, yemek firmasına ait Tarım Köyişleri Bakanlığından alınmış Gıda Üretim İzin Belgesi, TSE standartları belgesi ile ISO 9001 Kalite Yönetim Sistem Belgesini sunmak zorundadır. Bu belgelerin bu şartnamede yazılı noter onaylı fotokopisi, aslı, Aslı İdarece Görülmüştür kaşeli suretini sunabilirler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.her türlü organizasyonu hizmeti alımı işi benzer iş olarak kabul edilir. (personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımları hariç)
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.C. Bağcılar Belediye
Başkanlığı Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C. Bağcılar Belediye Başkanlığı Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SES,IŞIK,TRUSS SİSTEMLERİ KURULUMU 1 GÜN
SAHNE-PLATFORM KURULUMU 1 GÜN
SALON KONSERİ (SANATÇILARIN ULAŞIM, YEMEK VE İKAMET DAHİL) 1 ADET
FOLKLOR GÖSTERİSİ 2 Adet
SUNUCU 2 KİŞİ
MASA SANDALYE SÜSLEME 4500 Adet
AÇIK BÜFE YEMEK HAZIRLAMA VE SERVİS HİZMETİ VERİLMESİ 6000 Adet
ÖĞRETMENLERE HEDİYE TEMİNİ VE DAĞITIMI HİZMETİ 6000 Adet
OTOBÜS KİRALAMA 10 Adet
KARANFİL TEMİNİ VE DAĞITIMI 6500 Adet
CD ÇOĞALTIMI 6000 ADET
DAVETİYE HAZIRLANMASI VE DAĞITIMI 6500 ADET
BİLBORD 35 Adet
AFİŞ 50*70 500 Adet
VİNİL AFİŞ (köprü başlarına asılacak, tasarlanacak 8 farklı köprü için) 300 M2