• İhale No
    2010/524483
  • İhale Adı
    RİTİM HOLTER CİHAZI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Ekim 2010 10:00
  • İdare
    Ünye Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
RİTİM HOLTER CİHAZI
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK ÜNYE Devlet Hastanesi

RİTİM HOLTER CİHAZI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/524483
1-İdarenin
a) Adresi:BURUNUCU MAH DEVLET SAHIL YOLU 563 52300 ÜNYE ORDU
b) Telefon ve faks numarası:4523233030 - 4523239923
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@unyedevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Hastanemiz Ayniyat Saymanlığı
c) Teslim tarihi:Cihazlar sözleşme imzalandıktan sonra 30 gün içinde teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Hastanemiz İdari binasının 3. katında bulunan İhale Toplantı Odası
b) Tarihi ve saati:27.10.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:




İstekli teklif ettiği cihaz/alet için,  T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınan Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesini verecektir. Bu belgeler üzerinde geçerlilik tarihi varsa, bu tarih ihale tarihini kapsamalıdır.



 


4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


a) Sağlık Bakanlığının 2008/36 Sayılı genelgesi gereği; İhale tarihi itibarı ile İstekliler teklif dosyalarında T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına Üretici ve/veya İmalatçı Firmaların ve bu Firmaların adı altında Bayiliklerinin kayıtlı olduğunu belgelendireceklerdir.



b) Sağlık Bakanlığının 2008/36 sayılı Genelgesi gereği; ihale tarihi itibarı ile İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında ´´Sağlık Bakanlığından Onaylıdır´´ ibaresi bulunan onaylanmış ürün (barkod) numarasını ve markalarını tekliflerinde yazılı olarak belirteceklerdir. Bu belgeler teklif ekinde sunulacaktır.



c) Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği Kapsamı Dışındaki Ürünler teklif edilecekse, bu ürünlerin sözkonusu Yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair Üreticinin/İthalatçının yazılı beyanı yeterli olacaktır.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


a)Teklif edilen cihazın teknik şartnamesinde belirtilen şartlara uygunluğunu olduğunu gösteren "Teknik Şartnameye uygunluk belgesi" verilecektir.



b) Teklif edilen cihazın teknik şartnamesinde belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin  yer aldığı orijinal Türkçe veya Türkçe tercümeli kataloglar, fotograflar vb. tanıtım materyalleri ihale dosyasında sunulacaktır.



Bu maddelere uymayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

30 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
40 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Ziraat Bankası Fatsa Şubesi TR48 0001 0002 1828 2603 03 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Satınalma Servisi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

İdare cihazlar için demonstrasyon istediği takdirde, tüm gider ve masraflar yükleniciye ait olmak üzere idarenin bu talebini yerine getirilecektir.

Garanti belgeleriyle birlikte teslim edilecektir.

Ücretsiz garanti bitiminden sonra en az 5 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça yüklenici tarafından sağlanacaktır.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
RİTİMHOLTER CİHAZI 10,00 ADET