ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA DAİRESİ BAŞKANLIĞI
İhale Kayıt Numarası | : | 2016/108182 |
İşin Adı | : | Rv1 Buhar Koşullandırma Vanası Ve Su Enjeksiyon Vanası İle Vana Yedek Parçalarının Temini |
İhale Türü - Usulü | : | Mal Alımı - Açık İhale Usulü |
1 - İdarenin | ||
a) Adresi | : | Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. 06010 |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3122942236 - 3122942245 |
c) Elektronik posta adresi | : | |
ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının görülebileceği internet adresi |
: | www.etimaden.gov.tr |
2 - İhale konusu malın | ||
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1 adet buhar koşullandırma vanası, 1 adet su enjeksiyon vanası, 11 kalem vana yedek parçaları, alımı |
b) Teslim [yeri / yerleri] | : | Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü Bandırma/BALIKESİR |
c) Teslim [tarihi / tarihleri] | : | Malın teslim süresi sözleşmenin imzalandığı günden itibaren; Yedek parçalar için 60 (Altmış) takvim günü, Vanalar için 270 (İkiyüzyetmiş) takvim günüdür. |
3- İhalenin / Ön Yeterlik / Yeterlik Değerlendirmesinin: |
||
a) Yapılacağı yer | : | Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sokak No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 25.04.2016 - 11:00 |
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler : |
4.1.1. Şekli ve içeriği şartname ekinde yer alan teklif mektubu, 4.1.8. Ürünler için ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Belgesini, 4.2. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde; 4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından, 4.1.2 , 4.1.3. ve maddelerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur.Teklifleri ile birlikte sunacaklardır. 5- Posta veya kargo yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler doküman satış bedeli olan 110,00 Türk Lirasını, Türkiye Ziraat Bankası A.Ş. Ankara Kurumsal Bankacılık Şubesi nezdindeki TR080001001745377122455001 IBAN nolu Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü hesabına yatırmak ve fatura düzenlenebilmesi için adı soyadı, ticaret unvanı, bağlı bulunduğu vergi dairesi ve vergi numarası ile telefon ve faks numaralarını belirtilen ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresinde belirtildiği ihale doküman talep başvurularını Genel Müdürlüğümüzün 0312 294 22 45 nolu faksına veya posta yoluyla göndermek suretiyle satınalabilirler. 6- Teklifler 25/04/2016 Pazartesi günü, saat 11:00’e kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Gelen Evrak Servisi Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA adresine elden verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 7- Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp Teşekkülümüz, ihaleyi yapıp yapmamakta tamamen serbesttir. |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|