• İhale No
    2018/36508
  • İhale Adı
    SABİT ASFALT PLENTİ KİRALANMASI VE ÇALIŞTIRILMASI HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tesis İşletme, Gayrimenkul Satış ve Kiralama Hizmetleri
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Şubat 2018 11:30
  • İdare
    Sakarya Büyükşehir Belediyesi Yol Bakım ve Altyapı Koordinasyon Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    30 Ocak 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SABİT ASFALT PLENTİ KİRALANMASI VE ÇALIŞTIRILMASI HİZMETİ ALINACAKTIR

SAKARYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ YOL BAKIM VE ALTYAPI KOORDİNASYON DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Sabit Asfalt Plenti Kiralanması ve Çalıştırılması Hizmet Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/36508

1-İdarenin

a) Adresi : Küpçüler Mahallesi 1192. Sokak 54200 ERENLER/SAKARYA
b) Telefon ve faks numarası : 2642745020 - 2649991618
c) Elektronik Posta Adresi : yolbakim.onarim@sakarya.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Yükleniciye ait Sabit Asfalt Plentinin (Asfalt Üretim Tesisi) 295 (İki Yüz Doksan Beş) gün süre ile İdare tarafından kiralanması ve Plentin (Tesisin) Yüklenici personeli ile çalıştırılması
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Sakarya
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 295(iki yüz doksan beş) gündür


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sakarya Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Güllük Mah. Sağlık Cad. No: 1/B Adapazarı / SAKARYA
b) Tarihi ve saati : 22.02.2018 - 11:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü Asfalt Plenti Kiralanması ve Satışı benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sakarya Büyükşehir Belediyesi Yol Bakım ve Altyapı Koordinasyon Dairesi Başkanlığı Küpçüler Mah. 1192. Sok. Erenler / SAKARYA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sakarya Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Güllük Mah. Sağlık Cad. No: 1/B Adapazarı / SAKARYA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Plent Operasyon Personeli Aylık Çalışma Bedeli(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 3 9 Ay
Plent Operasyon Personeli Ulusal Resmi Tatil Günleri Çalışma Bedeli(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 3 50 Gün
Plent Operasyon Personeli Normal Gün Fazla Çalışma Bedeli(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 3 450 Saat
Plent Operasyon Personeli Artık Gün Çalışma Bedeli(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 3 20 Gün
Standart Personel Aylık Çalışma Bedeli(Brüt asgari ücret) 3 9 Ay
Standart Personel Ulusal Resmi Tatil Günleri Çalışma Bedeli(Brüt asgari ücret) 3 7 Gün
Standart Personel Fazla Çalışma Bedeli(Brüt asgari ücret) 3 126 Saat
Standart Personel Artık Gün Çalışma Bedeli(Brüt asgari ücret) 3 20 Gün
(Poz No: APKHB) Asfalt Plenti Kiralama Hizmet Bedeli 295 gün