• İhale No
    2011/49664
  • İhale Adı
    Sabit Tesis Yedek Parça
  • Sektör
    Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Karabük Şirinevler Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SABİT TESİS YEDEK PARÇA

SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Karabük Şirinevler Devlet Hastanesi

Sabit Tesis Yedek Parça
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/49664
1-İdarenin
a) Adresi : SIRINEVLER Alpaslan 1 78100 KARABÜK MERKEZ KARABÜK
b) Telefon ve faks numarası : 3704155070 -3704128710
c) Elektronik Posta Adresi : karabukdhs3@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Karabük Şirinevler Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : İşin süresi 15 ( onbeş ) takvim günüdür. Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren sözleşme süresi içinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Karabük Şirinevler Devlet Hastanesi
b) Tarihi ve saati : 12.04.2011 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Karabük Şirinevler Devlet Hastanesi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler,ihale tarih ve saatine kadar
KarabükŞirinevler Devlet Hastanesi Satınalma Servisi
adresine elden teslim edilebileceği gibi,aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış)takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.





 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
610x610x78-13 PD Hepa Filtre 52,00 Adet
457x457x78 13 PD Hepa Filtre 16,00 Adet
610x910x78 13 PD Hepa Filtre 12,00 Adet
592*592*292 V Filtre 48,00 Adet
287*592*600 F9(1) Torba Filtre 48,00 Adet
492*592*400 F5 ( 2 ) Torba Filtre 72,00 Adet
592*592*600 F9 (3)Torba Filtre 48,00 Adet
592*592*400 F5 Torba Filtre 24,00 Adet
290*590*40 EU4 Kaset Filtre 48,00 Adet
590*590*40 EU4 Kaset Filtre 48,00 Adet
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Teklif Zarfındaki ticari ünvan Bir-tek Medikal Isıtma -Soğutma Emine Furtuna olduğu,ancak Ticari Sicil Gazetesi İstanbul Ticaret Odası Belgesindeki firma ünvanı Bir-Tek Medikal Emine Furtuna olarak belgelendiği ve meşgale tıbbi malzeme toptan satış işleri olduğu görülmüş olup ayrıca teklif edilen bedel yaklaşık maliyetin üstünde ve yeterli ödeneğinde olmadığı gerekçeleriyle firma değerlendirme dışı bırakılmış olup;ihalenin iptaline
Diğer