• İhale No
    2011/67421
  • İhale Adı
    SALÇA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Haziran 2011 10:00
  • İdare
    MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI Bursa Tedarik Bölge Başkanlığı
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    10 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


SALÇA SATIN ALINACAKTIR
Milli Savunma Bakanlığı Genel Kurmay Başkanlığı Bağlıları Ve Müsteşarlık Bursa Ted.blg.bşk (msb)
Domates Salçası alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/67421
1-İdarenin
a) dr si : Hüdavendıgar Mahallesı Dıkkaldırım Caddesı 30 16070 Osmangazi
Bursa
b) Telefon ve faks numarası : 2242322150 - 2242330643 c) Elektronik Posta Adresi : brs_tedarikplan@msb.gov.tr ç) İhal dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : http :/ ekap.kik.gov.t /EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İhtiyaç listesi çizelgede teslim yerleri belirtilmiştir.
c) Teslim arihi : İhale Komisyon Başkanlığınca Sözleşmenin imzalanması ile birlikte yazılı olarak işe başlama talimatı verilecektir. İşe başlama
talimatının tebliği öncelikle sözleşmenin imzalanması sırasında yazılı olarak İhale Komisyon Başkanlığnca yapılacak ve sözleşme dosyası ile birlikte dağıtılacaktır. Bu mümkün olmadığı takdirde sözleşmenin 2.4.'üncü maddesinde belirtilen tebligat hükümlerinden en az 1 (bir) tanesi ile bildirim yapılacaktır. İşin süresi sözleşmenin imzalanmasını müteakip ihtiyaç listesi çizelgede belirtilen birliğin hizalarında yazılı ayların 1inci gününden itibaren 20 (yirmi) takvim günüdür. (Muayenede geçen süre hariç) (Sözleşmenin ilk taksit tarihinden sonra imzalanması halinde yüklenici sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 (on) gün içinde ilk taksit miktarını teslim edecektir.) Herhangi bir ayın tamamı resmi tatil olduğu takdirde teslimat tatilden sonraki ilk çalışma gününden başlayan 20 (yirmi) takvim günü içinde alınacaktır. 48.1.2.Teslim etme, teslim
alma şekil ve şartları: 48.1.2.1. Yüklenici Malları taksit teslim süresi içerisinde defaten teslim edecektir. (ihtiyaç listesi çizelgede belirtilmiştir.) 48.1.2.2. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk günde yapılmaz ise tip idari şartnamenin 51nci maddesi ve sözleşme tasarısının 34ncü maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır. 48.1.2.3. Toptan veya taksitler halinde teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (red edilme hali dışında) geri verilmeyecektir. 48.1.2.4. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre malın ilgili birliğe teslim edildikten sonra yüklenicinin muayene ve kabul işlemlerine başlanması için idareye yazılı olarak müracaat ettiği tarih
ile muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine kadar devam eden süredir. 48.1.2.5. Çeşitli nedenlerle bir taksitin kati kabulü yapılmadan - bir önceki taksit muayenede olabilir - müteakip taksitin kati kabulü yapılırsa bedeli ödenir. Taksitlerden herhangi birinin ifa edilmemesi sebebiyle sözleşmenin fesih aşamasına gelirse diğer taksitlerin durumu dikkate alınmadan sözleşme fesh edilir. Sözleşmenin feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda henüz idareye teslim edilmemiş taksit veya taksitler varsa bunlar teslim alınmaz. Sözleşmenin feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda idareye daha önceden teslim edilmiş ancak muayene işlemleri
devam eden taksit veya taksitler varsa bunlara ait her türlü muayene işlemlerine devam edilir. Sonuçların uygun çıkması halinde kati kabulü yapılarak bedeli ödenir. Sonuçların uygun çıkmaması halinde
ret olan mal/mallar kaldırtılır ve yerine teslim süresi olsa da yeni mal teslim alınmaz. Yüklenici bu hususu peşinen kabul eder ve herhangi
bir hak iddiasında bulunamaz. 48.1.2.6. Yüklenici Muayene edilmek
üzere teslim ettiği malın ret edilmesi halinde, ret edilen malın yerine teslim süreleri içerisinde sadece 2 (iki) defa mal teslim etme hakkına sahiptir. Taahhüt ettiği malı teslim sürelerine uygun olarak yerine getirmediği takdirde, idare tarafından tip idari şartnamenin 51nci maddesine ve sözleşme tasarısının 34.1nci maddesine istinaden çekilecek ihtarlı süre içerisinde, yüklenici 1 (bir) defa mal getirme hakkına sahiptir. 48.1.2.7. Muayene ve testler tamamlandıktan sonra kabul işlemlerinin yapılması için yüklenicinin ilgili Mal Saymanlığına dilekçe ile başvurma zorunluluğu bulunmamaktadır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : MSB Bursa Tedarik Bölge Başkanlığı Hüdavendigar
Mah.Dikkaldırım Cad. No:30 16070 Çekirge/BURSA
b) Tarihi ve saati : 02.06.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) Alım konusu malın gıda veya gıda ile temas eden madde ve malzeme olması durumunda gıda ve gıda ile temas eden madde ve malzemelerin üretimini düzenleyen mevzuat çerçevesinde istekli adına düzenlenmiş ve alım konusu mal veya malların faaliyet konusu olarak belirlendiği Gıda Sicil Belgesi (Sertifikası) ya da istekli adına ve teklif edilen ürüne ilişkin düzenlenen Gıda Üretim Sertifikası/Gıda Üretim İzin Belgesi, (Ancak üretimi yapan firmanın 13 Aralık 2010 tarihinden sonra kurulmuş veya bu sektörde 13 Aralık 2010 tarihinden sonra faaliyet göstermeye başlamış veya 13 Aralık 2010 tarihinden sonra belge almak için müracaat etmiş bir firma olması ve bu hu usları belgelendirmesi durumunda bu belge istenmeyecektir)
İsteklinin imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edecektir. İsteklinin bu belgelerden
birini sunması yet rlidir.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
İhaleye iştirak edecek üreticiler kendisine ait ürünün ana grubunu içeren belgelerden uygun olan/olanlarını ihale komisyonuna sunacaklardır.
İhaleye belirtilen belgelere sahip üretici firmaların ürününü satmaya ve belgeleri kullanmaya yetki verdiği firmalar da katılabilecektir.
(I) TSE Uygunluk Belgesi veya
(II) Ürüne ait TSEK Belgesi (Kritere Uygunluk Belgesi) veya
(III) Söz konusu ürüne iliskin Mecburi Türk Standardı oldugu tespit edilirse; TSE tarafından verilen Deney
Raporu veya İthal Malı Uygunluk Belgesi veya
(IV) Ürünün Avrupa Standardlarına (EN veya ENELEC) veya uluslar arası standartlara (ISO veya IEC) uygunlugunu gösteren akredite edilmis lâboratuvarlarca düzenlenen Test/Deney Raporu veya uluslar arası belgelendirme kurulusları tarafından düzenlenen uygunluk belgesi (ilgili test raporu veya uygunluk belgesinin, yeminli mütercim tarafından yapılan tercümesi ile yurt dısı lâboratuvarların akredite edilmis oldugu ilgili ülkedeki T.C. Elçilik/Konsolosluktan onaylı belge veya Apostille kaseli belge. Yurt içinden alım yapılan ürünlerde deney raporunu düzenleyen lâboratuvarın akredite edilmis oldugunu gösteren belgenin aslı veya noter tastikli sureti olacaktır.)
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı MSB Bursa Tedarik Bölge Başkanlığı Tedarik Plan ve Koordinasyon Şubesi Şartname Dağıtım ve İlan Uzmanlığı Hüdavendigar Mah. Dikkaldırım Cad. No:30 16070 Çekirge/BURSA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MSB Bursa Tedarik Bölge Başkanlığı Hüdavendigar Mah.Dikkaldırım Cad. No:30 16070 Çekirge/BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüzseksen) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
13 Mayıs 2011



SALÇA SATIN ALINACAKTIR
Milli Savunma Bakanlığı Genel Kurmay Başkanlığı Bağlıları Ve Müsteşarlık Bursa Ted.blg.bşk (msb)

SALÇA SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/67421
1- İdarenin
a) Adresi : Hüdavendıgar Mahallesı Dıkkaldırım Caddesı
30 16070
b) Telefon ve faks numarası : 2242322150 - 2242330643
c) Elektronik posta adresi : brs_tedarik lan@msb.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : htt s //e ap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 10.05.2011 - 1845


b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Bursa Ha imi et - 11.05.2011
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır
2.1.c. Taahhüt konusu mallar, sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip ekte yer alan ihtiyaç çizelgesindeki birlik ve kurumlara hizalarında gösterilen miktarlar kadar taksit teslim sürelerine uygun olarak defaten teslim edilecektir. İşin süresi sözleşmenin imzalanmasını müteakip ihtiyaç listesi çizelgede belirtilen birliğin hizalarında yazılı ayların 1inci gününden itibaren 20 (yirmi) takvim günüdür.(Muayenede geçen süre hariç) (Sözleşmenin ilk taksit tarihinden sonra imzalanması halinde yüklenici sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 (on) gün içinde ilk taksit miktarını teslim edecektir.) Herhangi bir ayın tamamı resmi tatil olduğu takdirde teslimat tatilden sonraki ilk çalışma gününden başlayan 20 (yirmi) takvim günü içinde alınacaktır. 48.1.2.Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları: 48.1.2.1. Yüklenici Malları taksit teslim süresi içerisinde defaten teslim edecektir. (ihtiyaç listesi çizelgede belirtilmiştir.) 48.1.2.2. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk günde yapılmaz ise tip idari şartnamenin
51nci maddesi ve sözleşme tasarısının 34ncü maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır. 48.1.2.3. Toptan veya taksitler halinde teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (red edilme hali dışında) geri verilmeyecektir. 48.1.2.4. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre malın ilgili birliğe teslim edildikten sonra yüklenicinin muayene ve kabul işlemlerine başlanması için idareye yazılı olarak müracaat ettiği tarih ile muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine kadar devam eden süredir. 48.1.2.5. Çeşitli nedenlerle bir taksitin kati kabulü yapılmadan - bir önceki
taksit muayenede olabilir - müteakip taksitin kati kabulü yapılırsa bedeli ödenir. Taksitlerden herhangi birinin ifa edilmemesi sebebiyle sözleşmenin fesih aşamasına gelirse diğer taksitlerin durumu dikkate alınmadan sözleşme fesh edilir. Sözleşmenin feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda henüz idareye teslim edilmemiş taksit veya taksitler varsa bunlar teslim alınmaz. Sözleşmenin feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda idareye daha önceden teslim edilmiş ancak muayene işlemleri devam eden taksit veya taksitler varsa bunlara ait her türlü muayene işlemlerine devam edilir. Sonuçların uygun çıkması halinde kati kabulü yapılarak bedeli ödenir. Sonuçların uygun çıkmaması halinde ret olan mal/mallar kaldırtılır ve yerine teslim süresi olsa da yeni mal
teslim alınmaz. Yüklenici bu hususu peşinen kabul eder ve herhangi bir hak iddiasında bulunamaz. 48.1.2.6. Yüklenici Muayene edilmek üzere teslim ettiği malın ret edilmesi halinde, ret edilen malın yerine teslim süreleri içerisinde sadece 2 (iki) defa mal teslim etme hakkına sahiptir. Taahhüt ettiği malı teslim sürelerine uygun olarak yerine getirmediği takdirde, idare tarafından tip idari şartnamenin 51nci maddesine ve sözleşme tasarısının
34.1nci maddesine istinaden çekilecek ihtarlı süre içerisinde, yüklenici 1 (bir) defa mal getirme hakkına sahiptir.
48.1.2.7. Muayene ve testler tamamlandıktan sonra kabul işlemlerinin yapılması için yüklenicinin ilgili Mal
Saymanlığına dilekçe ile başvurma zorunluluğu bulunmamaktadır.