• İhale No
    2015/17814
  • İhale Adı
    SANALLAŞTIRMA SİSTEMİ SUNUCU VE VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Mart 2015 10:00
  • İdare
    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    02 Mart 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SANALLAŞTIRMA SİSTEMİ SUNUCU VE VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

Çukurova Üniversitesi Sanallaştırma Sistemi Sunucu ve Veri Depolama Ünitesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/17814
1-İdarenin
a) Adresi : Ç.Ü. TIP FAKÜLTESI BALCALI HASTANESI 01130 BALCALI SARIÇAM/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3223387078 - 3223386045
c) Elektronik Posta Adresi : dssatinalma@cu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 4 Kalem Mal Alımı ( 2 ADET VERİ DEPOLAMA SİSTEMİ DİSK ÜNİTESİ , 2 ADET UYGULAMA SUNUCUSU 256GB RAM'Lİ, 1 ADET UYGULAMA SUNUCUSU 256GB RAM'Lİ SSD READ CACLE'Lİ, 1 ADET UYGULAMA SUNUCUSU 384GB RAM'Lİ FKM)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ç.Ü ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ AMBARI SARIÇAM/ADANA
c) Teslim tarihi : Sistem, sözleşme tarihinden itibaren en geç75 gün içinde çalışır vaziyette teslim edilecektir. Yüklenici tarafından sistemi oluşturan cihaz/ürünlerin ne zaman kuruma getirileceği idareye bildirilerek Hastane ambarından randevu alınacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ç.Ü. ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ EK BİNA İHALE SALONU
b) Tarihi ve saati : 25.03.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

-Sistem ve sistem ile verilecek bütün donanım ve cihazların aksesuarları ile birlikte, 3 yıl süreyle üretici firma garantisinde olduğunu tevsik (ispat) eden üretici firmaya ait imzalı ve kaşeli yazılı belge teklif dosyasında sunulacaktır.

-3 yıllık garanti süresi içerisinde, her türlü bakım, onarım ve yedek parça değişiminin yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak sağlanacağına ilişkin imzalı ve kaşeli yazılı belge teklif dosyasında sunulacaktır.

-İstekli firma, sistem ve sistem ile birlikte verilecek bütün donanım, cihaz ve aksesuarları için verilen 3 yıllık garanti süresinin bitiminden itibaren, en az 7 yıl süre ile yedek parça teminini sağlayacaklarına ilişkin yazılı belgeyi; antetli, kaşeli ve imzalı olarak teklif dosyasında sunacaklardır.

-İstekli firma, teklif mektubunun dışında; teklif bedelini aşmamak koşuluyla, alım konusu sistemi oluşturan ve teknik şartnamede yer verilen ürünlerin (Veri Depolama Sistemi Disk Ünitesi, Uygulama Ünitesini oluşturan kısımlar) her birinin bedellerini antetli kağıda kaşeli ve imzalı olarak yazıp teklif dosyasında sunmalıdır.

-İstekliler, teklif edecekleri tüm ürünlere ilişkin 7 gün 24 saat parça dahil yerinde üretici destek garantisinin olduğunu tevsik (ispat) eden belgeyi antetli, kaşeli ve imzalı olarak teklif dosyasında sunacaklardır.

-İstekliler, teklif ettikleri ürünlerde oluşabilecek tüm arızalara, üretici firmanın desteği ile en geç 4 saatte müdahale edeceklerine ve 8 saatte çözüm garantisi sağlayacaklarına ilişkin yazılı belgeyi; antetli, kaşeli ve imzalı olarak teklif dosyasında sunacaklardır.

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

-İstekliler, tüm donanımların güvenlik ve güvenirliğini garanti eder, teklif edilen donanımların (sunucu ve veri toplama), sistemin güvenlik ve elektromanyetik uyumluluğunu gösterir CE veya TÜV veya FCC veya TSEK kalite belgelerinden en az birini teklif dosyasında sunmalıdır. 

-Tüm fişler ve kablolar geçerliliği olan ulusal standartlara veya dengi olan uluslararası standartlardan birine sahip olmalı ve istekliler standartlara uygunluğunu gösteren belge veya belgelerden (TSK, TSEK, ISO9001, vb.) birini teklif dosyasında sunmalıdır.

-Teklif edilen sunucu UL, CSA, FCC, CE Mark, TUV, TUV GS, VCCI, BCIQ, C-Tick sertifikalarından en az ikisine sahip olmalıdır. İstekliler istenilen belge/belgeleri teklif dosyasında sunmalıdır.

4.3.2.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

-İstekliler, teklif edecekleri donanım için bakım, onarım, eğitim konularında yeterli düzeyde bilgiye sahip olmalıdır. Teklif edecekleri sunucu ve depolama ürünleri ile ilgili cihazları satmaya ve kurmaya yetkili olduğunu, bu sistemlerin üreticisinden almış olduğu “Yetki Belgesi” ile tevsik (ispat) etmeli ve teklif dosyasında sunmalıdır.

-İstekliler, satın alınan malzemelerin kurulması, konfigüre edilmesi ve temel kullanımı ile ilgili gerekli eğitimi vereceklerini belirten belgeyi teklif dosyasında sunacaklardır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

-İstekliler, “Teknik Şartnameye Cevap” başlığı altında teknik şartnamede yer alan her maddeye, teknik şartnamedeki sırasıyla cevap vermeli, bu cevapları ve açıklamaları içeren belgeyi, kaşeli ve imzalı olarak teklif dosyasında sunmalıdır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (yüzde bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ç.Ü. UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ÖZEL BÜTÇE TAHAKKUK BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ç.Ü. ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ ÖZEL BÜTÇE TAHAKKUK BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
VERİ DEPOLAMA SİSTEMİ DİSK ÜNİTESİ 2 adet
UYGULAMA SUNUCUSU 256GB RAM'Lİ 2 adet
UYGULAMA SUNUCUSU 256GB RAM'Lİ SSD READ CACLE'Lİ 1 adet
UYGULAMA SUNUCUSU 384GB RAM'Lİ FKM 1 adet
12 Mart 2015

DÜZELTME İLANI

SANALLAŞTIRMA SİSTEMİ SUNUCU VE VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ SATIN ALINACAKTIR
UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

SANALLAŞTIRMA SİSTEMİ SUNUCU VE VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2015/17814
1- İdarenin
a) Adresi:Ç.Ü. TIP FAKÜLTESI BALCALI HASTANESI 01130 BALCALI SARIÇAM/ADANA
b) Telefon ve faks numarası:3223387078 - 3223386045
c) Elektronik posta adresi:dssatinalma@cu.edu.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :02.03.2015 - 2802
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise):ADANA MEDYA GAZETESİ - 03.03.2015
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkinbelgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

-İstekliler, teklif edecekleri tüm ürünlere ilişkin 7 gün 24 saat parça dahil yerinde destek garantisinin olduğunu tevsik (ispat) eden belgeyi antetli, kaşeli ve imzalı olarak teklif dosyasında sunacaklardır.