• İhale No
    2011/138541
  • İhale Adı
    ŞANLIURFA GIDA TARIM VE HAYVANCILIK İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ (KADRİ EROĞAN CADDESİNDE BULUNAN BİTKİSEL ÜRETİM VE BİTKİ SAĞLIĞI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNÜN BULUNDUĞU HİZMET BİNASINA) 150 KVA DİZEL JENERATÖR
  • Sektör
    Akü, Jenaratör, Güç Kaynağı Malzemeleri ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Eylül 2011 10:00
  • İdare
    ŞANLIURFA İL GIDA TARIM VE HAYVANCILIK MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    07 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ŞANLIURFA GIDA TARIM VE HAYVANCILIK İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ (KADRİ EROĞAN CADDESİNDE BULUNAN BİTKİSEL ÜRETİM VE BİTKİ SAĞLIĞI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNÜN BULUNDUĞU HİZMET BİNASINA) 150 KVA DİZEL JENERATÖR
Gıda Tarım Ve Hayvancılık Bakanlığı Şanlıurfa Gıda Tarım Ve Hayvancılık İl Müdürlüğü
Şanlıurfa Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğümüz (Kadri Eroğan Caddesinde bulunan Bitkisel Üretim ve Bitki Sağlığı Şube Müdürlüğünün bulunduğu hizmet binasına) 150 KVA Dizel Jeneratör alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/138541
1-İdarenin
a) Adresi : Imam Bakır Mah. Veteriner Cad. 19 63000 ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143138055 - 4143131015
c) Elektronik Posta Adresi : sanliurfatarim@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğümüz Kadri Eroğan Caddesinde bulunan Bitkisel Üretim ve Bitki Sağlığı Şube Müdürlüğünün bulunduğu hizmet binası
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren 1 (Bir ) Ay içersinde mal teslimatı yapılacaktır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : İmam Bakır Mah. Veteriner Cadd. Şanlırfa Gıda ,Tarım ve
Hayvancılık İl Müdürlüğü Toplantı salonu
b) Tarihi ve saati : 27.09.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İstekli adına düzenlenen Sanayi ve Ticaret Odası veya Meslek Odası Başkanlığınca verilen Yetklilik Belgesi
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Alınacak cihaza ait Garanti belgesi ve Kullanım Klavuzu
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekli adına düzenlenen Sanayi ve Ticaret Odası veya Meslek Odası Başkanlığınca verilen Yetklilik Belgesi
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik edilecek Mallar ile igili Teknik Şartnamede belirtilen Özelliklere uygun Kataloğ, Fotoğraf ile açıklamaları içeren doküman.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İmam Bakır Mah. Veteriner Cadd. Şanlırfa Gıda ,Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Şube Müdürlüğü Satınalma adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İmam Bakır Mah. Veteriner Cadd. Şanlırfa Gıda ,Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü idari ve Mali İşler Şube Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim