• İhale No
    1756546
  • İhale Adı
    SANTRALİNİN 4/8 ELEKTRONİK ANAKARTI ARIZASI
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    04 Aralık 2018 15:00
  • İdare
    Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    03 Aralık 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

lT.C.

ANTALYA VALİLİĞİ İl Sağlık Müdürlüğü Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

SAYI : SATINALMA/71713619                                                                                                                                                                            03/12/2018

KONU: 1 KALEM TAMİR HİZMET ALIMI

SAYIN:.........

Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/D (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise Kurumumuz satmalma komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI

1-        Teklif edilen fiyat KDV hariç olarak belirtilecektir.

2-        Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir,

3-        Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.

4-        İhaleye hile,desise,vait,tehdit,nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı Kİ.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır.

5-        Malzeme teslim inde, teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer, muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.

6-        Malzeme bedelleri, malzemenin teslimine müteakip 2 Nolu Döner Sermaye Saymanlığınca 90 gün içerisinde ödenecektir.

7-        Uhdesinde malzeme kalan firma, fatura düzenlediği tarihte tıbbi malzemelerin Tıtubb Sağlık Bakanlığı Ve Sgk kayıtlarının onaylı olduğu belgeyi fatura ekinde vermek zorundadır.

8-        Malzemenin teslim tarihi, UBB ve GMDN kodralırın belirtilmesi zorunludur.

9-        Ürünler idarece denetim ve muayene işlemlerine tabi tutulacaktır. Ayrıca idare ürün/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

10-     BU TEKLİFE DAVET MEKTUBUNA OLUMLU YADA OLUMSUZ MUTLAKA 04/12/2018 TARİHİNDE SAAT 15:00 A KADAR 0 242 345 77 82 VEYA 0242 345 77 79 NOLU FAX ‘A CEVAP VERİLECEKTİR.

11-     Yatarak tedavide kullanılan ancak MEDULA sisteminde SUT kodlarına tanımlı olmayan hiçbir tıbbi malzemenin 01/12/2015 tarihinden itibaren sağlık hizmeti sunucuları tarafından MEDULA sistemine hizmet kaydı yapılamayacaktır. Hükmüne istinaden ilgili firmalara fatura bedeli ödenmeyecektir.

12-     Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kodralırın ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafından kurumumuza ödemesi yapılmayacaktır. Fatura edilebilir ürünler ile İlgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukuki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. İş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır.

13-     Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak, eksik teklifler değerlendirilmeyecek, değerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır.

14-      İşbu teklife davet mektubu tanzim edildikten sonra bir zarfın içerisine konulacak zarfın kapağı kaşelenip imzalanarak üzerine T.C. ANTALYA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ Satmalma Komisyon Başkanlığına 1 KALEM TAMİR HİZMET ALIMI İbaresi yazılacaktır. Teklif veren firma \ütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır,

Birkan ı İdari ve Maî

S.N.

MALZEMENİN ADI

MİKTARI

Birimi

Sut

Kodu

Birim Fiyat

vT

Toplam Fiyatı

Marka UBB

1

KAREL MARKA MS 38 MODEL TELEFON SANTRALİNİN 4/8 ELEKTRONİK ANAKARTIARIZASI HEMODİYALİZ BİNASI)

1

ADET

 

 

 

 

 

NO: 1 AD. İŞ TALEP VE TAKİP FORMU

Anafartalar Cad. Üçgen Mevkii Muratpaşa 07040 ANTALYA Telefon: 0 (242) 345 45 50 (1305) Faks: 0 (242) 345 77 79-82 e-posta: antalvadhsl2.salma@saglik.gov.tr Elektronik Ağ: www.aadh.gov.tr

T.C.

ANTALYA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

Metin Kutusu: TAKİP NO: 54306İŞ TALEP VE TAKİP FORMU

YAPILACAK İŞVE İŞİN İÇERİĞİ

GÜNAYDIN.EK BİNA DİYALİZ SERVİSİNİN GİRİŞİNDE DANIŞMA BÖLÜMÜNDEKİ TELEFON BOZUK .DIŞARDAN GELEN TELEFONLARA BAKAMIYORUZ SES GİTMİYOR. KARŞI DAN DA GELMİYOR. LÜTFEN BAKABİLİRMİSİNİZ.

TALEP TARİHİ

ARIZA TİPİ

ARIZANIN GELDİĞİ BİRİM

SERVİS / TALEBİ YAPAN

İMZA

23.11.2018 11:10:00

TeknikServis

Hemodiyaliz (Girenler)

ADİLE KILIÇ

 

CİHAZ DEMİRBAŞ NO

GÖREVLENDİRİLEN KİŞİ

ONAY TARİHİ

DAHİLİ NUMARASI

 

EROL DAĞLI

26.11.2018 11:43:00

3456059

CİHAZ BİLGİLERİ


 

Marka : Model: Seri No:

TEKNİK SERVİS NOTU

KAREL MARKA MS 38 MODEL TELEFON SANTRALİN 4/8 ELEKTRONİK ANAKARTI ARIZALANMIŞTIR OLUP ARIZANIN PİYASADAN YAPTIRILMASI AYRICA ARIZALI PARÇANIN YERİNE MONTAJI YAPILARAK DAHİLİ VE DIŞ HATLARIN TANIMLANMASI GEREKMEKTEDİR

GÖREVLİ TEKNİSYENLER

İMZA

İŞİN BİTİŞ TARİHİ

ANAtt

 

 

Antalya^J^lJevİe^astane^ ^artfk pÜNMASIR SiciHNo: MM 3fi.?ıo

n«»lya/Matflrkfbfeyfa Hastane;

 

 

 

 

F-TKN-01 Yayın Tarihi: 28/02/2006 Revizyon Tarihi: 02/06/5Ö^î^lekîroR^l^^tm^<;fîİS^JI nr" yayS'Wou:"‘J"w

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim