-
-
İhale Adı
SARF KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
-
Sektör
Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
-
-
-
İhale Tarihi
13 Mart 2013 10:00
-
İdare
İZMİR GÜNEY KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
-
-
-
Yayın Tarihi
19 Şubat 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SARF KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
K AM U H ASTANE B İRL İĞ İ ( GÜN EY) SA Ğ LIK B AK ANLI ĞI TÜRK İYE K AM U H ASTAN EL ER İ
KURUMU
2013 Yılı ( 9 Aylık ) İ.K.Ç.Ü Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Sarf Karşılığı Cihaz Kullanımı Uygulaması alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/18174
1-İda re nin
a) Adresi : Poligon Mahallesi 123/11 Sokak No: 6 35551 Güzelyalı
Karabağlar/İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2322444444 - 2322450639
c) Elektronik Posta Adresi : guney.genelsekreterlik@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İ.K.Ç.Ü Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi - İlgili Sarf Deposu
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 01.04.2013 tarihinde Cihazlar ve SARFLAR teslim edilerek işe başlanır SARF malzemeler peyder pey teslim edilir.İdarenin ihtiyacına göre Muayene komisyonu ile teslimat programı yapılacaktır.Yüklenici bu teslimat programına uymak zorundadır. İdarenin Ön görülemediği Herhangi bir
(kik,itiraz vb. gibi)duruınlarda Sözleşmenin imzalanmasının sürecinin 01.04.2013 tarihinden sonrasına uzaması durumunda
;Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 15 gün içinde Cihazlar ve sarflar teslim edilerek işe başlanır.Her durumda sözleşmenin süresi
31.12.2013 tarihinde sona erer.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İ.K.Ç.Ü.Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi A konferans salonu
253 Sokak No 143 Karabağlar /İzmir
b) Tarihi ve saati : 13.03.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Sanayi Bakanlığından alınmış Distribitör veya satıcı firmanın Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik belgesi
sunulacaktır.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
-Ürünlerin Piyasa Arzına İlişkin Belgeler
A.Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise,
Tedarikçi Firmalar, Bayileri ile Teklif Edilecek Ürünler T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (UBB) Kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı Tarafından Onaylanmış Olmalıdır.
İstekliler, Onaylanmış Tedarikçi/Bayilik ile Teklif Edecekleri Ürünlere Dair UBB Çıktılarını Sunacaklardır. Ürünlere ait TİTUBB numaraları teklif mektubunda belirtilecektir.
B.Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;
1-Teklif edilen ürünlere ait; ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici/tedarikçi beyanı
2-Kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler, yetkili satıcı ise ; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler sunulacaktır.
3-Kapsam dışı bulunan ürünler için CE uygunluk beyanı/belgesi sunulacaktır
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-Teklif edilen cihazın,malzemelerin; idarece hazırlanan teknik şartname maddelerine sırasına göre tek tek cevap veren, cihaz ve malzemelerin marka, model ve menşeinin belirtildiği, teknik şartnameye uygunluk belgesi.Teknik şartnamede istenilen özellikleri sağlamayan teklifler değerlendirilmeyecektir.
2-Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında; teklif edilen malzeme ile çalışılacak cihazların ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale komisyonu gerek gördüğü takdirde demostrasyon(tanıtım) isteyebilir.İstekliler tarafından demonstrasyonun (tanıtım) nasıl yapılacağı belgelendirilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Güney Bölgesi Genel Sekreterliği Satınalma Birimi (İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi-Hastane içerisinde- 253.sokak no:143 basınsitesi Karabağlar/İzmir) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Genel sekreterlik mali hizmetler başkanlığı satın alma birimi İ.K.Ç.Ü.İzmir Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi 253 Sokak No 143 Karabağlar /İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (atmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |
ANOREKTAL MANOMETRİ KATATERİ |
300 |
ADET |
ÖZOFAGUS MANOMETRİ KATATERİ |
300 |
ADET |
PH ÖLÇÜM KATATERİ |
200 |
ADET |
INTRA AORTIC BALON KATATER |
120 |
ADET |
OTOTRANSFÜZYON SETİ(CELL SAVER) |
70 |
SET |
NİTRİK OKSİT TÜPÜ |
2 |
ADET |
ACT TEST KÜVETİ |
2.500 |
ADET |
SEREBRAL OKSİMETRİ SENSÖRÜ |
150 |
ADET |
UYKU DERİNLİĞİ ÖLÇÜM SENSÖRÜ |
1.000 |
ADET |