• İhale No
    2011/64972
  • İhale Adı
    SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Mayıs 2011 10:00
  • İdare
    Refik Saydam Hıfzıssıhha Merkezi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    10 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Antalya Hıfzıssıhha Enstitüsü Müdürlüğü
45 kalem sarf malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/64972
1-İdarenin
a) Adresi : Kazım Karabekir Caddesi, Defterdarlık Arkası, Soğuksu/ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : 2422370390-91-92 - 2422370410
c) Elektronik Posta Adresi : antalyabhem@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının örülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Antalya Hıfzıssıhha Enstitüsü Müdürlüğü
c) Teslim tarihleri : Plakta hazır besiyerleri kısmındaki malzemeler Müdürlüğümüz laboratuvarının ihtiyacı doğrultusunda peyder pey olarak 15.06.2012 tarihine kadar tamamı teslim edilecek olup, birinci parti sözleşmenin imzalanmasını müteakip Müdürlüğümüzün istediği miktarlarda 20 (yirmi) takvim günü içinde yapılacaktır. Geriye kalan diğer kısımlar/malzemeler sözleşmenin imzalanmasını müteakip 20
(yirmi) takvim günü içinde tek partide tamamı teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Antalya Hıfzıssıhha Enstitüsü Müdürlüğü-Kazım Karabekir
Caddesi, Defterdarlık Arkası, Soğuksu/ANTALYA
b) Tarihi ve saati : 25.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ek nomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
Plakta hazır besiyerleri kısmındaki besiyerler CLSI standar larına göre üretilmeli, ilgili üretici firmanın
NCCLS/CLSI üyeliği olmalıdır, aktif üyelik belgesini teklif dosyasında sunmalı ır.
4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif edilen ürünler T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıtlı olmalı ve TITUBB'da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" ibaresi bulunan onaylanmış ürün (barkod) numarası teklif dosyalarında sunulmalıdır. İstekliler, teklif ettiği ürünlerin imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TITUBB kayıt ve bildirimini sunacaklardır. Ancak Sağlık Bakanlığının 2010/11 sayılı genelgesi gereği, teklif edilen ürün, üreticisi tarafından Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri
kapsamında belgelendirilm miş ise (tıbbi cihazlar kapsamında değilse) TITUBB' a kayıt veya bildirim işlemi aranmaz, bu durumda üreticinin veya ithalatçının önetmelik kapsamında olmadığına dair beyanının sunulması gerekmektedir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif verecek olduğu kısım/malzemeler için teknik şartnameye cevabını teklif dosyasında sunmalı ır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 40 TRY (Türk Lirası) karşılığı Antalya Hıfzıssıhha
Enstitüsü Müdürlüğü Satın Alma Birimi (2.Kat) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Antalya Hıfzıssıhha Enstitüsü Müdürlüğü Satın Alma Birimi (2.Kat)
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Petri kabı 90 mm 4000,00 Adet
Petri kabı 60 mm 5000,00 Adet
Eküvyon 40000,00 Adet
Boş swab 30000,00 Adet
Kömürlü amies swab 500,00 Adet
Cary blair swab 1000,00 Adet
Stuart swab 2000,00 Adet
Pudrasız eldiven (100’lük) 100,00 Kutu
Pastör pipeti 2000,00 Adet
Kimyasal otoklav indikatörü 200,00 Adet
Otoklav bandı 6,00 Adet
Otoklavlanabilir çöp torbası 2000,00 Adet
Vida kapaklı cam tüp 200,00 Adet
Otomatik pipet ucu 100 µl (sarı) 1500,00 Adet
Filtreli steril Otomatik pipet ucu 1000 µl 1500,00 Adet
LAL testi 100,00 Test
Laboratuar fırçası 30,00 Adet
Cam dik Şale 10,00 Adet
Cam beher 400 mL 10,00 Adet
Seramik (Amyantlı) Tel, 160x160 mm 5,00 Adet
Beher maşası 280 mm 5,00 Adet
Stomacher torbası 150,00 Adet
Legionella latex aglütinasyon kiti 2,00 Kutu
İdrar bardağı (plastik, kapaklı, steril) 2000,00 Adet
Kovacs ayıracı 1,00 Adet
Koagülaz testi 120,00 Test
PYR testi 120,00 Test
Oxidaz testi 100,00 Test
Steril disposable huni (50’lik ambalaj) 2,00 Paket
Laktoz TTC agar 2,00 Kutu
Yeast Extract Agar ISO 6222’ye Göre 1,00 Kutu
Campylobacter Blood-Free Selectıve Agar Base 1,00 Kutu
% 5 Koyun kanlı agar (plakta) 8000,00 Adet
Çikolata agar (plakta) 200,00 Adet
Chromagar 0157 (plakta) 100,00 Adet
Legionella BCYE besiyeri (plakta) 2000,00 Adet
Numune şişesi(su) 4000,00 Adet
Numune şisesi (Legionella) 2000,00 Adet
0,2 µm por çaplı membran filtre 600,00 Adet
0,45 µm por çaplı membran filtre 6000,00 Adet
Klindamisin 5,00 Kartuş
Kloramfenikol 5,00 Kartuş
Eritromisin 5,00 Kartuş
Anaerobic Gas Generating Kit 250,00 Adet
Campylobacter Gas Generating Kit 100,00 Adet