• İhale No
    2017/137222
  • İhale Adı
    SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Nisan 2017 10:00
  • İdare
    YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ Dursun Odabaş Tıp Merkezi
  • İhale İli
    Van
  • İşin İli
    Van
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    28 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ DURSUN ODABAŞ TIP MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dursun Odabaş Tıp Merkezi Kardiyoloji Anabilim Dalı Başkanlığının İhtiyacı Olan 10 Kalem Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/137222
1-İdarenin
a) Adresi : Erciş Yolu Üzeri 15. Km Tıp Fakültesi Morfoloji Binası 2. Kat. 65080 Tuşba / VAN VAN MERKEZ/VAN
b) Telefon ve faks numarası : 4322251141 - 4322251141
c) Elektronik Posta Adresi : hastane@yyu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 10 Kalem Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dursun ODABAŞ Tıp Merkezi Ayniyat Deposu
c) Teslim tarihi : İşe başlama 01.06.2017 - İş bitiş 01.12.2017 Siparişe göre Teslimat yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Erciş Yolu Üzeri 15. Km Tıp Fakültesi Morfoloji Binası 2. Kat. 65080 Tuşba / VAN
b) Tarihi ve saati : 14.04.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Kataloklar, numuneler ihaleyi takip eden 3 iş günü içinde ilgili birimlere teslim edmeleri zorunludur.Teslim etmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yüzüncü Yıl Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yüzüncü Yıl Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
STENT, KORONER BALONA MONTE EDİLMİŞ ÇIPLAK (KORONER STENT METAL) 100 Adet 100 adet
GUİDİNG KATETER 400 Adet 400 adet
DİAGNOSTİK KATETERLER, RADYAL ARTER 50 Adet 50 adet
İNTRODUSER, ANJİYOGRAFİK RADYAL ARTER 100 Adet 100 adet
BAĞLANTI SETİ, OPAK MADDE İÇİN, VALFLİ, ÇİFT HATLI, TEK ÇIKIŞLI 1000 Adet 1.000 adet x gün
ANJİYOGRAFİ ÖRTÜ SETİ 1000 Adet 1.000 adet
İNTRODUSER , ANJİYOGRAFİK (SHEAT) 1000 Adet 1.000 adet
VASKÜLER KAPATMA SİSTEMİ, 5-9F 15 Adet 15 adet
GİRİŞ İĞNESİ, TEK PARÇA 1000 Adet 1.000 adet
PTCA, BALON 240 Adet 240 adet