• İhale No
    2012/32823
  • İhale Adı
    SARF MALZEME TEMİNİ
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Mart 2012 12:30
  • İdare
    İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    16 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


SARF MALZEME TEMİNİ
İst a nbul Üniv er sit es i C er ra h pa şa Sa ğ lık Uy g ula ma Ve A ra şt ır ma M er kez i
Sarf Malzeme Temini alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/32823
1-İda re nin
a) Adresi : İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Sağlık Uygulama Ve Araştırma
Merkezi Gider İdaresi Süreç Yöneticiliği 34098 Fatih İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2124143000 - 2124143223
c) Elektronik Posta Adresi : ctfsatinalma@istanbul.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Sağlık Uygulama ve araştırma
Merkezi Ayniyat Deposu Cerrahpaşa - Fatih / İstanbul
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip idarenin istemiş olduğu tarih ve miktarlarda 60 gün içerisinde tamamını İ.Ü. Cerrahpaşa Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Ayniyat Deposuna teknik şartnameye uygunluğu tespit edilmesi halinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İ.Ü. Cerrahpaşa Sağlık Uygulama Ve Araştırma Merkezi Merkez
Kütüphane Zemin Kat İhale Komisyon Odası / İstanbul
b) Tarihi ve saati : 29.03.2012 - 12:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İstekli firmalar kendilerine veya yetki aldıkları firmaya ait, TSE'nin "Hizmet Yeterlilik Belgesi" ni veya Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nın "Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi" ne sahip olmalıve bu belgeleri ihale dosyasında teklifi ile birlikte sunacaklardır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve
açıklamaları içeren doküman:
İstekliler ihale sırasında değerlendirilmek üzere tüm malzemeler orjinal olup (NRG grubu ve Riso) 1'er adet numuneyi komisyona teslim edecektir. Numuneler, ihaledeki kalem sırası ve adı belirtilmek üzere etiket yapıştırılarak dizi pusulasına bağlanarak ihale esnasında sunulacaktır.Gelen numuneler test edilecek, değerlendirilecek ve değerlendirme sonucuna göre uygun olmadığı taktirde ihale dışı bırakılacaktır.Bir ve iki adetlik kalemlere getirilen numuneler ihale değerlendirme sonrasında iade edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İ.Ü. Cerrahpaşa Sağlık
Uygulama Ve Araştırma Merkezi Gider İdaresi Süreç Yöneticiliği Fatih / İstanbul adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İ.Ü. Cerrahpaşa Sağlık Uygulama Ve Araştırma Merkezi Merkez Kütüphane Zemin Kat İhale Komisyon Odası / İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MASTER B4 RC/RA 50,000 ADET
MÜREKKEP 600CC BLK 600,000 ADET
PAPER FEED ROLLER 4,000 ADET
FRİCTİON PAD ASSY 2,000 ADET
TİMİNG ROLLER 2,000 ADET
DRUM BODY 2,000 ADET
SEAL B.4 4,000 ADET
SCREEN ASSY 2,000 ADET
MASTER A/3 40,000 ADET
SİYAH MÜREKKEP A3 350,000 ADET
FEED ROLLER 2,000 ADET
SEP.PLATE 1,000 ADET
PRES ROLLER A3 1,000 ADET
SCREEN A 1,000 ADET
SCREEN B 1,000 ADET
PHOTOİNTERRUPTER 4,000 ADET
GEAR FEED ROLLER 1,000 ADET
LOW. SEP ROLLER 1,000 ADET
MASTER REMOVAL BELT 10,000 ADET
TETRON SCREEN 1,000 ADET