• İhale No
    2017/371844
  • İhale Adı
    SARF MALZEME VE YEDEK PARÇA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Ağustos 2017 10:00
  • İdare
    Arnavutköy Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    02 Ağustos 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SARF MALZEME VE YEDEK PARÇA SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ-ARNAVUTKÖY SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

SARF MALZEME VE YEDEK PARÇA ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/371844
1-İdarenin
a) Adresi : MERKEZ MH. FATIH CD 3 34275 ARNAVUTKÖY/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124531280 - 2125975543
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 14 KALEM SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ARNAVUTKÖY DEVLET HASTANESİ İLGİLİ DEPOLARI
c) Teslim tarihi : Hastanemizin yazılı talebi /siparişi,(faks.posta,e-mail vb.)doğrultusunda belirtilen miktarlar 10 gün içerisinde sözleşme bitim tarihine kadar peyder pey(sipariş verildiği kadar) veya tek seferde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : MERKEZ MAH.FATİH CAD.NO.3/ARNAVUTKÖY/İST.
b) Tarihi ve saati : 23.08.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ihale dosyasında sunulacaktır


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı ARNAVUTKÖY DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MERKEZ MAH.FATİH CAD.NO.3/ARNAVUTKÖY/İST. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SERT ZEMİN İÇİN CİLA(SERT ZEMİN (PVC) CİLASI ) 2.500 litre
SOSYAL HİZMET BİRİMİ KAYIT DEFTERİ(SOSYAL HİZMET BİRİMİ KAYIT DEFTERİ) 2 adet
SICAK-SOĞUK PAKETİ 25(±5)X 40(±5)CM(HOT PACK PEDİ) 20 adet
SICAK-SOĞUK PAKETİ 25(±5)X 40(±5)CM(COLD PACK PEDİ) 10 adet
SIVI SABUNLUK VE LOSYON KAPLARI(ANKASTRE SIVI SABUNLUK) 150 adet
SPANÇ RADYOPAKLI 10(±2) CM X 20(±2) CM NON STERİL(4,6,8,10,12,16 KAT)(GAZ SPANÇ 18*8 12 KAT) 200.000 adet
İNFÜZYON POMPA SETİ TEK YOLLU(İNFÜZYON POMPA SETİ) 4.000 adet
ŞIRINGA POMPA SETİ 50ML (ENJEKTÖR PERFÜZYON SET)(PERFÜZYON SET) 3.000 adet
ENTERAL BESLENME POMPA SETİ,YIKAMALI(ENTERAL BESLENME POMPA SETİ) 2.500 adet
PCA AĞRI POMPA SETİ (HASTA KONTROLLÜ ANALJEZİ SİSTEM)(AĞRI POMPA SETİ ) 200 adet
YÜKSEK DEVİRLİ DRİLL UCU, TOPUZ UÇ (YİVLİ)(CRANİOTOMİ KESİCİ UÇ) 3 adet
YÜKSEK DEVİRLİ DRİLL UCU, (VİDA) DELİK AÇICI(CRANİOTOMİ DELİCİ UÇ) 5 adet
KURŞUN PARAVAN TEKLİ(95 X 195 CM BOYUTLARDA OLMALIDIR) 4 adet
FLAŞ DİSKLER(128 GB USB BELLEK) 3 adet