• İhale No
    2011/38554
  • İhale Adı
    SAV BELEDİYE BAŞKANLIĞI KANALİZASYON ŞEBEKESİ YAPIM İŞİ
  • Sektör
    İnşaat, Peyzaj, Taahhüt
  • İhale Tipi
    Yapım İşleri
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    SAV BELEDİYESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Isparta
  • İşin İli
    Isparta
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KANALİZASYON ŞEBEKESİ YAPTIRILACAKTIR
SAV BELEDİYESİ BAŞKANLIĞI

SAV BELEDİYE BAŞKANLIĞI KANALİZASYON ŞEBEKESİ YAPIM İŞİ yapım işi
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.

İhale Kayıt Numarası:2011/38554
1-İdarenin
a) Adresi:Sav Kasabası Aşağı mah. Çarşı cad. No: 43 32120 - ISPARTA
b) Telefon ve faks numarası:2462612157 - 2462612057
c) Elektronik Posta Adresi:savbelediye@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu yapım işinin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:1- Q 200 MM KORUGE SN4 (PP) ESASLI MUFLU (HDPE) KANALİZASYON BORUSU DÖŞENMESİ= 5457.METRE

2- Q 1000 MM ANMA ÇAPINDA KANALİZASYON MUAYENE BACASI YAPIMI= 149.ADET

b) Yapılacağı yer:Sav Kasabası Fatih Mahallesi, Aşağı Mahalle ve Yukarı Mahallelerdeki ekli Kanalizasyon projesinde belirtilen mevkiler
c) İşe başlama tarihi:
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 5
gün içinde
yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
ç) İşin süresi:
Yer tesliminden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Sav Belediye Başkanlığı Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati:12.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi.

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin
% 60
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel istenilmemektedir.
b) Teknik Personel:


Adet Pozisyonu Mesleki Unvanı Mesleki Özellikleri



     Adet        Pozisyonu                      Meslek Ünvanı                          Mesleki Özellikleri



1 - 1.Ad.       Mühendis                      İnşaat Mühendisi                       En az 5 yıl Deneyimli



2 - 1.Ad.      Müh veya Tekniker        Harita Müh. veya Tekniker        En az 3 yıl Deneyimli


4.3.3. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin belgeler


İSTENEN ASGARİ ANA EKİPMAN LİSTESİ





















S.N.

EKİPMAN CİNSİ VE ÖZELLİKLERİ

GEREKEN MİNUMUM ADET

1

EKSKAVATÖR

1

2

DAMPERLİ KAMYON

2


4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:


Yapım işleri iş deneyiminde değerlendirilecek benzer işlere dair tebliğde yer alan A.V. grubu işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri:
Benzer işe denk sayılacak Mühendislik veya Mimarlık bölümleri; İş deneyim belgesi yerine diplomalarını sunmak suretiyle ihaleye girecek olan mühendislerin İnşaat mühendisliği diplomaları ihale konusu iş veya benzer işlere denk sayılacaktır. (Yapım İşleri Uygulama Yönetmeliğinin 48 / 7 maddesine göre) dir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

300 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Sav Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Sav Belediye Başkanlığı İhale Komisyon Başkanlığı
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

anahtar teslimi götürü bedel üzerinden verecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle anahtar teslimi götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif


verilemez.




13. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1,20







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim