• İhale No
    2017/506652
  • İhale Adı
    SAYAÇ OKUMA HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik, Su ve Gaz Dağıtım ve İşletme Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Kasım 2017 10:30
  • İdare
    ARDAHAN BELEDİYESİ ÖZEL KALEM MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Ardahan
  • İşin İli
    Ardahan
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    12 Ekim 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SAYAÇ OKUMA HİZMETİ ALINACAKTIR

ARDAHAN BELEDİYE BAŞKANLIĞI MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

Su Abonelerini El Terminali İle Endeks Okuma Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/506652

1-İdarenin

a) Adresi : KAPTANPASA MAHALLESI INÖNÜ CADDESI No:27 75000 ARDAHAN MERKEZ/ARDAHAN
b) Telefon ve faks numarası : 4782113052 - 4782114524
c) Elektronik Posta Adresi : ozel.kalem75@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İşin süresinde 144.000 Adet Su Sayaç Endekslerini El Terminali İle Okuma Su Kapama, Açma Sayaç Sökme ve Takma Hizmeti Alımı.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ardahan Merkez mücavir alanı içerisi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.08.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ardahan Belediye Başkanlığı İhale Birimi- Kaptanpaşa Mah. İnönü Cad. No:27 Merkez/ARDAHAN
b) Tarihi ve saati : 03.11.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel sektörde tek sözleşmeye bağlı yapılmış,

a) El Terminali İle Su Endeks Okuma Hizmetleri,

b) Su Açma ve Kapama Hizmetleri,

c) Park Metre Uygulama Hizmetleri 

İle ilgili hizmet alımı işleri kabul edilecektir. Yukarıdaki maddelerden her hangi birinin sunulması halinde yeterli olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ardahan Belediye Başkanlığı İhale Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ardahan Belediye Başkanlığı İhale Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Su Sayaçları Endekslerinin El Terminali İle Okunması, İhbarname (Tahakkuk ve Kesme Emri) Dağıtma hizmetleri. 144.000 adet
Borçtan Dolayı Su Sayacı Mühürleme, Su Sayacı Mührü Açma Hizmetleri. 3.600 adet
Arızalı Sayaçları Sökme Ve Yenisini Yerine Takma Hizmetleri. 1.800 adet
02 Kasım 2017

İHALE İPTAL İLANI
SAYAÇ OKUMA HİZMETİ ALINACAKTIR
ARDAHAN BELEDİYE BAŞKANLIĞI MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

SAYAÇ OKUMA HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2017/506652
1- İdarenin
a) Adresi:KAPTANPASA MAHALLESI INÖNÜ CADDESI No:27 75000 ARDAHAN MERKEZ/ARDAHAN
b) Telefon ve faks numarası:4782113052 - 4782114524
c) Elektronik posta adresi:ozel.kalem75@hotmail.com
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :12.10.2017 - 3461
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) ::23 Şubat Gazetesi - 13.10.2017
3- İhale İptal Tarihi:30.10.2017
4- İptal nedeni veya nedenleri

İhaleye ait Sözleşme tasarısının 9. maddesinde İşin süresi, işe başlama tarihi 01.01.2018 İşin bitiş tarihi 31.08.2018 olarak yazılmıştır, İşin süresi 8 (Sekiz) ay olarak yazılmıştır, ancak yaklaşık maliyet ve tüm ihale işlemleri 18 (Onsekiz) ay olarak hesaplanmıştır. Sehven yapılan hatayı idareye yapılan şikayet dilekçesinde fark edilmiştir, Yapılan bu hata üzerine ihalenin iptaline gidilmiştir.