• İhale No
    2011/41480
  • İhale Adı
    SCHINDLER VE ÜÇGÜRZ ASANSÖRLERİN BAKIM VE ONARIM
  • Sektör
    Sanayi ve Tarım Makineleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Nisan 2011 14:00
  • İdare
    İzmir Büyükşehir Belediyesi DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SCHINDLER VE ÜÇGÜRZ ASANSÖRLERİN BAKIM VE ONARIM
İzmir Büyükşehir Belediyesi DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

SCHINDLER VE ÜÇGÜRZ ASANSÖRLERİN BAKIM VE ONARIM
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/41480
1-İdarenin
a) Adresi:İzmir Büyükşehir Belediyesi DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI (Cumhuriyet Bulvarı No:1 K:4 Konak / İZMİR)
b) Telefon ve faks numarası:2322931391 - 2322933851
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@izmir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:AHMED ADNAN SAYGUN SANAT MERKEZİ, ÇİĞLİ VE BORNOVA KÜLTÜR MERKEZLERİ
c) Süresi
:
İşe başlama tarihi 22.04.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2011

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Cumhuriyet Bulvarı No:1 K:4 Konak / İZMİR
b) Tarihi ve saati:01.04.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,


İstekliler 1. Kısım Schindler Marka Asansörler için ve 2. Kısım Üçgürz Marka Asansörler için yetki belgelerini veya imalatçı olduklarını gösteren belgeleri teklifleri ile birlikte vereceklerdir.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:


İstekliler; TSE'den alınmış Hizmet Yeterlilik Belgelerini Teklifleri ile birlikte vereceklerdir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

İzmir Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı İhale Bürosu (Cumhuriyet Bulvarı No:1 K:4 Konak / İZMİR) adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Cumhuriyet Bulvarı No:1 K:4 Konak / İZMİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BAKIM ONARIM HİZMETİ (OTOPARK ASANSÖRÜ 2 ADETX9 BAKIM) 18,00 BAKIM
BAKIM ONARIM HİZMETİ (FUAYE ASANSÖRÜ 2 ADETX9 BAKIM) 18,00 BAKIM
BAKIM ONARIM HİZMETİ (ENGELLİ ASANSÖRÜ 2 ADETX 9 BAKIM)) 18,00 BAKIM
BAKIM ONARIM HİZMETİ (YÜK ASANSÖRÜ 1 ADETX9 BAKIM) 9,00 BAKIM
BAKIM ONARIM HİZMETİ (PERSONEL VE SANATÇI ASANSÖRÜ 2 ADETX9 BAKIM) 18,00 BAKIM