• İhale No
    2013/102755
  • İhale Adı
    SEBZE MEYVE SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Eylül 2013 11:00
  • İdare
    KIRIKKALE KARA KUVVETLERİ TATBİKAT MERKEZ KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    19 Ağustos 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SEBZE MEYVE SATIN ALINACAKTIR

K.K.TATBİKAT MRK.K. MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK

17 KALEM SEBZE MEYVE alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/102755
1-İdarenin
a) Adresi : Sanayi Mah. Metin Şanal Bulvarı 06950 ŞEREFLİKOÇHİSAR/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3126871540 - 3126878400
c) Elektronik Posta Adresi : ttuna75@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : K.K.Tatb.Mrk.K.lığı Tük.652 Mal Saymanlığı yiyecek depoları(Şereflikoçhisar/ANKARA)’na teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Malın teslimine; Kışlık Patetes , Kuru Soğan, Limon, Kuru Sarımsak, Pırasa, Maydanoz, Beyaz Lahana, Ispanak, Turp, Portakal, Kırmızı Lahana, Havuç, Elma ve Muz için 01 Kasım 2013 tarihinde başlanacaktır, 31 Mart 2014 tarihinde sona erecektir ve İşin süresi 150 (Yüz Elli) takvim günüdür. Karnabahar için 01 Aralık 2013 tarihinde başlanacaktır, 31 Mart 2014 tarihinde sona erecektir ve İşin süresi 120 (Yüz Yirmi ) takvim günüdür. Kestane Kabağı için 01 Aralık 2013 tarihinde başlanacaktır, 15 Şubat 2014 tarihinde sona erecektir ve İşin süresi 76 (Yetmiş Altı) takvim günüdür. Mandalina için 01 Kasım 2013 tarihinde başlanacaktır, 15 Nisan 2014 tarihinde sona erecektir ve İşin süresi 165 (Yüz Atmış Beş) takvim günüdür. * Belirtilen tarihlerden önce ilgili mal kalemi için işe başlanmayacaktır. Teslim yeri mal saymanlığınca bu şartnamenin tebligatla ilgili hükümleri doğrultusunda bu tarihlerden gerekli süre öncesinden tebligat yapılabilecektir. ** Her bir iş kalemi için belirtilen işin süresi ilgili iş kalemine ilişkin öngörülen ilk teslimat tarihinden itibaren mal teslimatı yapılabilecek periyodu nitelemektedir. Taahhüt konusu mallar günlük (İdarenin isteğine ve yüklenicinin mutabakatına göre; iki, üç günlük sürede olabilir.) ihtiyaçlar nispetinde olmak üzere, TŞN.(TÜK.)-652 Mal Say.lığınca düzenlenecek aylık tebligat çizelgelerindeki miktar ve günlerde teslim edilecektir. Teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde RED edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir. 10.3.2. Taahhüt edilen malların hangi günlerde teslim edileceği, bu husus düzenlenecek aylık tebligat çizelgeleri ile ayın başlamasından en geç üç gün evvelinden yüklenicinin kendisine, kanuni vekiline imzalatılması suretiyle veya sözleşmede belirtilen tebligat adresine posta ile (Resmi İadeli Taahhütlü) yapılacaktır. Tebliğ edilen miktarlar tahmini beslem miktarları olduğundan satıcı bir gün sonrası için getireceği net mal miktarını idari şartnamenin 47.5. ve alt maddelerinde açıklandığı şekilde saymanlıktan öğrenmek zorundadır. 10.3.3. Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları; 10.3.4. Her gün ne miktar mal alınacağı: İdari şartnamenin 2/ç maddesinde yazılı teslim yerindeki saymanlıktan verilecek aylık tebligatlarla belirtilecektir. Bu tebligat listesi yüklenicinin şahsına veya kanuni vekiline veyahut ihalede belirttiği kanuni ikametgâhına en az üç (3) gün evvelden ulaştırılacaktır.( Elden veya Resmi İadeli Taahhütlü) 10.3.5. Aylık alınacak mal tebligatı tahmini rakamlar üzerinden hesaplandığından yüklenici aylık tebligata ilaveten her gün ne miktarda mal getireceğini bir gün önceden bizzat kendisi veya kanuni vekili tarafından mal vereceği mal saymanlığından öğrenmek zorundadır. Bu maksatla teslim yerinde bir tebligat defteri tutulacaktır. Yüklenici veya kanuni vekili bu defteri imza edecektir. Bu mecburiyete riayet etmediği takdirde ihtiyaç miktarlarını öğrenmiş sayılacak ve mal getirmediği veya eksik getirdiği takdirde hakkında idari şartnamenin 47.5. ve alt maddelerindeki hüküm uygulanacaktır. Fazla mal getirmesi durumunda gelen fazlalık kendisine iade edilecektir. 10.3.6. İdarenin lüzum ve ihtiyacına göre tekrar tebligat yapmak şartı ile aylık teslimat gün ve miktarlarında değişiklik yapabilirler. Yüklenici kendisine günlük olarak tebliğ edilen miktarlardaki malı en geç saat 11.00 (on bir)'a kadar ( Saat 08:30 ile 11:00 arası olmak üzere) ilgili Mal Say.lığının deposuna teslim edilerek muayeneye arz etmiş olacaktır. Gecikme ile yapılacak teslimatlarda cezalı teslim süresi ( ek cezalı süre verilmemiş ise ) azami 2 (iki) saat yani 13.00 (On üç)'a kadardır. Yüklenici saat 11.00 den evvel mal getirmiş ve gelen mal RED edilmiş ise RED' e mukabil saat 11:00' kadar cezasız veya saat 13.00 'a kadar cezalı süre olarak teslimatta bulunabilir. Saat 1300 dan sonra getirilen malların kabul edilip edilmeyeceği konusunda teslim alan makam serbest ve yetkilidir. Alıcı makam saat 13:00 dan sonra mal almak istemez ise o gün hiç mal getirilmemiş işlemi yapılacaktır. 10.3.7. Satıcı getirdiği malın fiziki muayenesinde bizzat bulunabilecek veya kanuni vekilini bulundurabilecektir. Hazır bulunduğu halde yazılan raporu imzalamadığı takdirde, keyfiyet rapora yazılacak ve müteahhide tebliğ edilmiş sayılacaktır. 10.3.8. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece bir defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır. 10.3.9. Malların tartı, istif, gruplama, işci hizmetleri ve diğer bütün masrafları yükleniciye aittir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : K.K.Tatb.Mrk.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 10.09.2013 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı K.K.Tatb.Mrk.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar K.K.Tatb.Mrk.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PATATES 13.000 KG
KURU SOĞAN 5.000 KG
LİMON 2.500 KG
KURU SARIMSAK 75 KG
PIRASA 4.000 KG
MAYDONOZ 3.500 DEMET
KARNABAHAR 4.000 KG
BEYAZ LAHANA 2.500 KG
ISPANAK 3.000 KG
TURP 2.000 KG
PORTAKAL 7.500 KG
MANDALİNA 4.500 KG
KIRMIZI LAHANA 3.500 KG
HAVUÇ 7.000 KG
KESTANE KABAĞI 3.500 KG
ELMA 6.500 KG
MUZ 5.000 KG