• İhale No
    2011/96155
  • İhale Adı
    SEBZE SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Ağustos 2011 11:00
  • İdare
    ISPARTA İÇ GÜVENLİK EĞİTİM VE TATBİKAT MERKEZ KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Isparta
  • İşin İli
    Isparta
  • Yayın Tarihi
    14 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


SEBZE SATIN ALINACAKTIR
M illi Sa v un ma B a ka nlığ ı Ge nel K ur ma y B a şka nlığ ı B a ğ lıla rı Ve M üst eşa rlık İç G üv e nli k Eğ it i m Ve
Ta t bi ka t M rk. k. lığ ı
3 Kısımlı Sebze Alımı(Havuç-Kır.Başlahana-Turp) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine
göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/96155
1-İda re nin
a) Adresi : Iç Güvenlık Egıtım Ve Tatbıkat Merkezı Komutanlıgı Egırdır Yolu
Üzerı 32000 Isparta Merkez Isparta
b) Telefon ve faks numarası : 2462324612 - 2462324612
c) Elektronik Posta Adresi : igetam_ihkom@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İç. Güv. Eğt. ve Tatb. Mrk. K.lığı Tük.Mlz. 409 Mal Saymanlığı
Depoları
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasını (Sayıştay tesciline tabi işlerde ise bu tescilin yapılmasını) müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren idari şartnamenin 48.1.2.'nci maddesinde belirtilen tarihlere uygun olarak mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşe başlama talimatının tebliği öncelikle sözleşmenin imzalanması sırasında yazılı olarak İhale Komisyon Başkanlığınca
yapılacak ve sözleşme dosyası ile birlikte dağıtılacaktır. Bu mümkün olmadığı takdirde; sözleşmenin 2.4'üncü maddesinde belirtilen tebligat hükümlerinden en az bir tane ile bildirim yapılacaktır.
48.1.2. İşin süresi 1 nci kısım havuç için 168 (yüzaltmışsekiz), 2 nci kısım kırmızı lahana ve 3 ncü kısım turp için 135 (yüzotuzbeş)takvim günüdür. İşe 1 nci kısım havuç için 15 ekim
2011, 2 kısım kır.lahana ve 3 ncü kısım turp için 01 kasım 2011 tarihlerinde başlanacak (ancak sözleşmenin herhangi bir sebeple
gecikmesi halinde, sözleşmenin imzalanmasını müteakip
yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren işe başlanacaktır. Ve teslimatlar belirtilen işin süresi kadar sürecektir.) Ve bu teslimatlar 1 nci kısım havuç için 31 mart 2012, 2 nci kısım kır.lahana ve 3 ncü kısım turp için 15 mart 2012, tarihlerine kadar devam edecektir. Sözleşmenin yürürlükte olması ve sözleşme miktarının henüz tüketilmemiş olması kaydıyla yüklenicinin mutabakatı alınmak suretiyle yukarıda belirtilen sürelerden sonra da mal alınabilecektir Ayrıca idari şartnamenin 48.2.1. maddesine istinaden hangi günlerde mal teslim edileceği aylık tebligat çizelgeleri ile ilgili mal saymanlığınca bildirilecektir
3- İha le nin
a) Yapılacağı yer : İç. Güv. Eğt. ve Tatb. Mrk. K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı /
Isparta (Eski Garnizon Binası Aksu Cad. Nu.25)
b) Tarihi ve saati : 03.08.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 19 TRY (Türk Lirası) karşılığı İç. Güv. Eğt. ve Tatb. Mrk. K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı / Isparta (Eski Garnizon Binası Aksu Cad. Nu.25) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İç. Güv. Eğt. ve Tatb. Mrk. K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı / Isparta (Eski Garnizon Binası Aksu Cad. Nu.25) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim