• İhale No
    2011/139665
  • İhale Adı
    SEBZE SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Ekim 2011 09:00
  • İdare
    Şanlıurfa 20. Zırhlı Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    26 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


SEBZE SATIN ALINACAKTIR
M illi Sa v un ma B a ka nlığ ı 2 0 Zh . t ug . k.
Yiyecek Maddesi (Dört (4) Kısım Kışlık Sebze) (20.000 Kg.Başlahana Beyaz, 10.000 Kg.Başlahana Kırmızı,
30.000 Kg. Pırasa, 50.000 Adet Yeşil Salata (Kıvırcık Marul) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/139665
1-İda re nin
a) Adresi : 20'nci Zırhlı Tugay Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Şanlıurfa Merkez Şanlıurfa
b) Telefon ve faks numarası : 4143151265 - 4143143392
c) Elektronik Posta Adresi : yirmizhtug_ihkom63@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Satın Alınacak Mal/Mallar 20'nci Zırhlı Tug. K.Lığı Taşınır Mal Saymanlığı (Tüketilebilir) Depolarına Şartnamede Belirtilen Şekilde Günlük Veya İki, Üç Günlük İhtiyaçlar İçin Teslim Edilecektir. Muayeneyi Müteakip 1'inci Hd.Tb.K.Lığı Merkezi / Viranşehir,
1'inci Hd.Bl.K.Lığı/Ceylanpınar, 2'nci Hd.Bl.K.Lığı / Ateşahmet,
3'üncü Hd.Bl.K.Lığı / Yeşiltepe İle 2'nci Hd.Tb.K.Lığı Merkezi / Suruç, 5 Nci Hd.Bl.K.Lığı/Akçakale Ve 7'nci Hd.Bl.K.Lığı / Bilekli'ye Kadar Yüklenici Firma Araçları İle Rütbeli Personel Nezaretinde Götürülecektir.
c) Teslim tarihleri : Malın Cinsi İlk Mal Teslimatı İstenebilecek Tarihi* İlgili Mal
Kalemi İçi İşin Süresi ** (Takvim Günü) Başlahana Beyaz 01
Kasım 2011 151 (Yüzellibir) Başlahana Kırmızı 01 Kasım 2011 151 (Yüzellibir) Pırasa 01 Kasım 2011 151 (Yüzellibir) Yeşil Salata (Kıvırcık Marul) 01 Kasım 2011 151 (Yüzellibir) * Belirtilen Tarihlerden Önce İlgili Mal Kalemi İçin İşe Başlanmayacaktır. Mal Saymanlığınca Bu Şartnamenin Tebligatla İlgili Hükümleri Doğrultusunda Bu Tarihlerden Gerekli Süre Öncesinden Tebligat Yapılabilecektir. ** Belirtilen İşin Süresine İlişkin Öngörülen İlk Teslimat Tarihinden İtibaren Mal Teslimatı Yapılabilecek Periyodu Nitelemektedir. Ancak Sözleşme Verilen Tarihlerden Sonra Yürürlüğe Girdiği Takdirde, İşe (Mal Teslimatına) Sözleşmenin Yürürlüğe Girdiği Tarihte Başlanacak, İşin Süresi De Bu Tarihten İtibaren Hesaplanacaktır. 10.3.2. Taahhüt Konusu Mal/Mallar Günlük Veya İki, Üç Günlük İhtiyaçlar Nispetinde Saymanlık Deposuna (Hizalarında Gösterilen Miktarlar Aşılmamak Kaydıyla ) Kadar Teslim Edilecektir. Teslim Edilen Mal Kati Kabulü Yapılıncaya Kadar Geçen Süre İçerisinde Red Edilme Hali Dışında
Yükleniciye Geri Verilmeyecektir. Mal/Mallar, Muayeneyi Müteakip 1'inci Hd.Tb.K.Lığı Merkezi / Viranşehir, 1'inci Hd.Bl.K.Lığı/Ceylanpınar, 2'nci Hd.Bl.K.Lığı / Ateşahmet, 3'üncü Hd.Bl.K.Lığı / Yeşiltepe İle 2'nci Hd.Tb.K.Lığı Merkezi / Suruç, 5
Nci Hd.Bl.K.Lığı/Akçakale Ve 7'nci Hd.Bl.K.Lığı / Bilekli'ye Kadar Yüklenici Firma Araçları İle Rütbeli Personel Nezaretinde Götürülecektir. 10.3.3. Teslim Etme, Teslim Alma Şekil Ve Şartları: İlgili Mal Saymanlığınca Her Gün Ne Miktarda Mal Alınacağı Verilecek Aylık Tebligatlarla Belirtilecektir. Bu Tebligat Listesi Yüklenicinin Şahsına Veya Kanuni Vekiline Veyahut İhalede
Belirttiği Kanuni İkametgâhına En Az Üç (3) Gün Evvelden; “
Elden İmza Karşılığı Veya Resmi İadeli Taahhütlü Olarak” Ulaştırılacaktır. 10.3.4. Aylık Alınacak Mal Tebligatı Tahmini Rakamlar Üzerinden Hesaplandığından Aylık Tebligata İlaveten Her Gün Ne Miktarda Mal Getireceğini Bir Gün Önceden Bizzat Kendisi Veya Kanuni Vekili Mal Saymanlığından Öğrenmek Zorundadır. Bu Maksatla Teslim Yerinde Bir Tebligat Defteri Tutulacaktır.
Yüklenici Veya Kanuni Vekili Bu Defteri İmza Edecektir. 10.3.5. Saymanlık Lüzum Ve İhtiyacına Göre Tekrar Tebligat Yapmak Şartı İle Aylık Teslimat Gün Ve Miktarlarında Değişiklik Yapabilir. Yüklenici, Kendisine Günlük Olarak Tebliğ Edilen Miktarlardaki Mal/Malları En Geç Saat 10.00(On)'A (Saat 07.30-10.00 Arası) Kadar Saymanlığa Teslim Edecektir. Yükleniciye, Malı/Malları Zamanında Teslim Edememesi Halinde Teslim Edilemeyen Mal İçin Saat 12.00 (Oniki)'Ye Kadar İki Saat Cezalı Süre Verilecektir. Yüklenici Saat 10.00'dan Evvel Mal/Malları Getirmiş Ve Gelen Mal/Mallar Red Edilmiş İse Red'e Mukabil Saat 12.00 (Oniki)'Ye Kadar Cezasız, 10.00 (On)'Dan Sonra Getirdiği Mal/Mallar Red Edilir İse Red'e Mukabil Saat 13:00 (Onüç)'E Kadar Cezalı Mal Getirebilir. Saat 13.00 (Onüç)'Den Sonra Getirilen Mallar Kabul Edilmeyecek Ve Yükleniciye O Gün Hiç Mal/Mallar Getirilmemiş İşlemi Yapılacaktır. Saymanlıkça Teslim Alınan Mal/Mallar En Geç Bir (1) Saat İçinde Muayeneye Sevk Edilecek Ve Muayeneye Sevk Edilen Mal/Mallar Muayene Ve Kabul Komisyonu Tarafından Kendilerine Saymanlıkça Bildirimde Bulunulan Saatten İtibaren Bir Saat İçinde Muayeneyi Neticelendirmiş Olacaktır. Yüklenici Normal Teslim Ve Cezalı Teslim Süresi İçinde Biri Redde Karşılık Olmak Üzere En Fazla İki Kez Mal Getirme Hakkına Sahiptir. Yüklenici; Normal Veya Cezalı Sürede Getirdiği Malın Muayene Ve Kabul Komisyonu Tarafından “Red Edilmesi” Halinde (Redde Karşılık Getirilenler İçin De Dâhil Olmak Üzere) İtiraz Etme Ve Yeni Muayene İsteme Veya Malı Kaldırıp Götürme (Malı Kaldırıp Götürme Hali, Taahhüde Riayetsizlik Hali Olarak İşlem Görecektir.) Hakkına Sahiptir 10.3.6. Saymanlıkça, Normal Teslim Ve Bu Süreye İlave Edilecek Cezalı İki Saatlik Zaman Bitiminden Sonra Getirilen Mal/ Mallar Teslim Alınmayacak Ancak, Muayenede Geçen Süreler Bu Saate İlave Edilecektir. Taahhüde Riayetsizlik
Hali Söz Konusu Olduğunda Yürütülen İşlem Neticeleninceye Kadar Sözleşme Kapsamındaki Mal Teslim Alınmayacak Ve Yedirilmeyecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : 20 Nci Zh.Tug.K.Lığı İhl. Kom. Bşk.Lığı Şanlıurfa
b) Tarihi ve saati : 19.10.2011 - 09:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı 20 nci Zh.Tug.K.lığı İhl. Kom. Bşk.lığı Şanlıurfa adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 20 nci Zh.Tug.K.lığı İhl. Kom. Bşk.lığı Şanlıurfa adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (Yüzseksen) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BAŞLAHANA BEYAZ 20000,000 KİLOGRAM
BAŞLAHANA KIRMIZI 10000,000 KİLOGRAM
PIRASA 30000,000 KİLOGRAM
YEŞİL SALATA (KIVIRCIK MARUL) 50000,000 ADET