• İhale No
    2011/79703
  • İhale Adı
    SEBZE VE MEYVE SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Haziran 2011 10:00
  • İdare
    Niğde Doğumevi Hastanesi
  • İhale İli
    Niğde
  • İşin İli
    Niğde
  • Yayın Tarihi
    01 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


SEBZE VE MEYVE SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı N iğ de Do ğ u mev i H a st a nesi
6 Aylık 41 Kalem Sebze Ve Meyve Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/79703
1-İda re nin
a) Adresi : Asagı Kayabası Mahallesı Özbelde - Kumluca Mevkıı 1 51100
Niğde Merkez Niğde
b) Telefon ve faks numarası : 3882210963 - 3882211063
c) Elektroni Posta Adresi : nigdedogumhastanesi@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dr.Doğan Baran Kadın Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Mutfağı
c) Teslim tarihi : İşin süresi 184 takvim günüdür.Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren başlar 31.12.2011 tarihinde sona erer.Yüklenici hastanenin ihtiyacını günlük olarak ihtiyaç doğrultusunda teslim edecektir.Yükleniciye siparişler bir gün evvel elden yazılı veya faxsla bildirilecek. Malzeme teslimatı mesai başladığı gün saat en geç 8,30 da hastane mutfağına yüklenicinin kendisi teslim edecek malların taşınması ve istiflenmesini kendisi sağlayacaktır.İdareden herhangi bir yardım talep etmeyecektir.Muayene komisyonunun kabul etmediği malzemeler teknik şartname doğrultusunda en geç bir saat içerisinde kurum mutfağına teslim edecektir.Fatura kesme ise aynı ayın son gününde kesilecek olup ceza gerektiren işlemlerde ise sözleşme genel toplamının ay sayısına bölünmesi ile çıkan tutar üzerinden işlem yapılacaktır.Doğmuş doğacak olan alacakları üçüncü kişi ve kuruluşlara devir ve temlik edilemez.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hastanemiz Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 16.06.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı : Satınalma adresinden
satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 30 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankası Niğde Şubesi IBAN No TR44
000 1000 214 37974549 5002 veya Halk Bankası Niğde Şubesi IBAN No TR90 0001 2009 6890 0006 000021 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr.Doğan Baran Kadın Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi İhale Komisyonu Başkanlığı Niğde adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
KİK Genel Tebliğ Madde 16.5.2 İstekliler, Birim fiyatları ve birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan
tutarları,virgülden sonra iki ondalık basamaklı sayıdan fazla olacak şekilde verebileceklerdir.Ancak toplam teklif tutarı virgülden sonra en yakın iki ondalık basamaklı sayıya yuvarlanarak yazılacaktır.Yuvarlama işleminde yarım kuruş ve üzerindeki değerler bir kuruşa tamamlanacak;yarım kuruşun altındaki değerler ise dikkate alınmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SİVRİ BİBER 1200,00 KG
DOMATES 7000,00 KG
HAVUÇ 500,00 KG
ISPANAK 250,00 KG
TAZE KABAK 1500,00 KG
KARA LAHANA 100,00 KG
KURU SOĞAN 1200,00 KG
LİMON 750,00 KG
MANTAR 300,00 KG
MARUL 250,00 ADET
PATATES 6000,00 KG
PATLICAN 3000,00 KG
PIRASA 200,00 KG
SALATALIK 1500,00 KG
SARIMSAK 60,00 KG
TAZE FASULYE 1000,00 KG
KARNABAHAR 300,00 KG
DOLMABİBER 400,00 KG
BAL KABAĞI 250,00 KG
ROMA 200,00 DEMET
TERE 200,00 DEMET
TURP(KIRMIZI) 350,00 KG
YEŞİL SOĞAN 50,00 KG
DERE OTU 1000,00 DEMET
MAYDONOZ 1000,00 DEMET
TAZE NANE 50,00 DEMET
ELMA 1500,00 KG
KARPUZ 4000,00 KG
KAVUN 4000,00 KG
KAYISI 850,00 KG
ARMUT 750,00 KG
KİRAZ 750,00 KG
KİVİ 250,00 KG
ŞEFTALİ 2000,00 KG
MANDALİNA 1500,00 KG
ÜZÜM(TAZE) 1500,00 KG
KIRMIZI ERİK 500,00 KG
AYVA 100,00 KG
MUZ 2500,00 KG
PORTAKAL 1000,00 KG
BAĞDAT HURMASI 500,00 KG
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 5.Maddesine göre yeterli rekabet ortamı oluşmadığından alımı uygun görülmemiştir.
Diğer