• İhale No
    2011/156858
  • İhale Adı
    SEBZE VE MEYVE SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Kasım 2011 14:30
  • İdare
    SOSYAL GÜVENLİK KURUMU BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    17 Ekim 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


SEBZE VE MEYVE SATIN ALINACAKTIR
Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı
Taze sebze ve meyve alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/156858
1-İdarenin
a) Adresi : Ziyabey Caddesi No:6 06520 Çankaya Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3122078102 - 3122078162
c) Elektronik Posta Adresi : bilgi@sgk.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : T.C. Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Destek Hizmetleri Daire
Başkanlığının; 1- Milli Müdafaa Cad. No: 24 Bakanlıklar / Ankara,
2- Mithatpaşa Caddesi Süleyman Sırrı Sokak No: 7 Sıhhiye Çankaya
/Ankara, 3-Balgat Çocuk Bakımevi Müdürlüğü Ehlibeyt Mahallesi Cevizlidere Caddesi No: 14 Balgat/Ankara, 4-Kavaklıdere Adviye Fenik Çocuk Bakımevi Müdürlüğü Paris Caddesi No: 7
Kavaklıdere/Ankara, Adreslerindeki Mutfaklarına Teslim
Edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Teslimat 02.01.2012 - 29.06.2012 tarihleri arasında İdarenin siparişine göre partiler halinde olacaktır. İdarenin haftalık yemek listelerine göre en az bir takvim günü önceden yazılı faks mesajı ile (formatlı) haberdar edilecek olan yüklenici yazılı talep konusu sebze ve meyveyi taşımaya ve temizlik kurallarına uygun araçlar içinde, teknik şartnameye uygun şekilde ambalajlanmış olarak idarenin belirtmiş olduğu teslimat tarihinde mesai saatleri içinde idare ve yüklenicinin birlikte imzalayacağı tartım, sayım ve geçici kabul tutanağı karşılığında irsaliye ile Sözleşmenin 10.1.1 Maddesinde belirtilen adreslerdeki mutfağa teslim edecektir. Teslimatlar
belirtilen tarih ve mesai saatleri içinde, sipariş edilen miktarda olacak ve her türlü nakliye ve işçilik ücretleri yükleniciye ait olacaktır.
3- İhalenin
T.C. Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Destek Hizmetleri Daire
a) Yapılacağı yer : Başkanlığı ihale salonu Ziyabey Caddesi No:6 Balgat-
Çankaya/Ankara
b) Tarihi ve saati : 17.11.2011 - 14:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İhale dokümanı satış bedelini T. Vakıflar Bankası Merkez -ANKARA Şubesinin TR310001500158007294455159 nolu hesabına yatırılarak, T.C. Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı Mal Alımları İhale
Servis Şefliği Ziyabey Caddesi No:6 No:6 Z-21 Balgat- Çankaya/Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C. Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı ihale salonu Ziyabey Caddesi No:6 Balgat-Çankaya/Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Aysberg (6'lı) 1890,000 Kutu
Bakla 1850,000 Kg
Biber Çarliston 536,000 Kg
Biber Dolma 1680,000 Kg
Biber Kırmızı 310,000 Kg
Biber Sivri 4200,000 Kg
Dereotu 1690,000 Demet
Domates 23420,000 Kg
Havuç 15150,000 Kg
Kabak Bal 5300,000 Kg
Kabak Taze 7390,000 Kg
Karnabahar 2600,000 Kg
Kereviz 860,000 Kg
Lahana Beyaz 675,000 Kg
Lahana Kırmızı 2510,000 Kg
Limon 150'lik 1057,000 Kasa
Mantar 2940,000 Kg
Maydanoz 12780,000 Demet
Nane Taze 325,000 Demet
Patates 28000,000 Kg
Patlıcan 12695,000 Kg
Pırasa 1990,000 Kg
Roka 8400,000 Demet
Salatalık 3810,000 Kg
Sarımsak 135,000 Kg
Semizotu 690,000 Kg
Soğan Arpacık 1150,000 Kg
Soğan Kuru 9350,000 Kg
Soğan Taze 1685,000 Kg
Turp 2500,000 Kg
Ayva 1000,000 Kg
Çilek 5342,000 Kg
Elma 13440,000 Kg
Erik Malta 1050,000 Kg
Erik Papaz 1050,000 Kg
Karpuz 2600,000 Kg
Kiraz 4650,000 Kg
Mandalina 2920,000 Kg
Muz 13400,000 Kg
Portakal 21950,000 Kg