• İhale No
    2018/552918
  • İhale Adı
    SEBZE VE MEYVE ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Kasım 2018 10:00
  • İdare
    Balıkesir 19. Motorlu Piyade Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Balıkesir
  • İşin İli
    Balıkesir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SEBZE VE MEYVE ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

19 UNCU MOT.P.TUG K. MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI MSB BAĞLILARI

7 KISIM KIŞLIK SEBZE alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/552918
1-İdarenin
a) Adresi : 19'UNCU MOT.P.TUG.K.LIGI ALI ÇETINKAYA KISLASI 10300 EDREMİT/BALIKESİR
b) Telefon ve faks numarası : 2663734483 - 2663734484
c) Elektronik Posta Adresi : 19motptugsatinalma@kkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 7 KISIM KIŞLIK SEBZE ALIMI (MİKTAR, BİRİM VE CİNS ÖZELLİKLERİ İHALE İŞLEM DOSYASININ EKİ İHTİYAÇ LİSTESİNDE BELİRTİLMİŞTİR.)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 19'uncu Mot.P.Tug.K.lığı Tşn.(Tük.) 405 Mal Saymanlığına (Edremit/BALIKESİR)
c) Teslim tarihi : ISPANAK: Günlük ihtiyaçlar nispetinde, Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak, 30.04.2019 tarihinde iş sonlandırılacaktır. PIRASA: Günlük ihtiyaçlar nispetinde, Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak, 31.03.2019 tarihinde iş sonlandırılacaktır. KARNABAHAR: Günlük ihtiyaçlar nispetinde, Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak, 31.03.2019 tarihinde iş sonlandırılacaktır. HAVUÇ: Günlük ihtiyaçlar nispetinde, Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak, 30.04.2019 tarihinde iş sonlandırılacaktır. KIRMIZI LAHANA: Günlük ihtiyaçlar nispetinde, Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak, 31.03.2019 tarihinde iş sonlandırılacaktır. TURP: Günlük ihtiyaçlar nispetinde, Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak, 31.03.2019 tarihinde iş sonlandırılacaktır. KIVIRCIK SALATA: Günlük ihtiyaçlar nispetinde, Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak, 30.04.2019 tarihinde iş sonlandırılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 19'uncu Mot.P.Tug.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı -Edremit/BALIKESİR
b) Tarihi ve saati : 30.11.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı 19'uncu Mot.P.Tug.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı -Edremit/BALIKESİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 19'uncu Mot.P.Tug.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı -Edremit/BALIKESİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ISPANAK (Edremit Grn.İçin) 13.000 kilogram
PIRASA (Edremit Grn.İçin) 8.000 kilogram
KARNABAHAR (Edremit Grn.İçin) 13.000 kilogram
HAVUÇ (Edremit Grn.İçin) 24.000 kilogram
KIRMIZI LAHANA (Edremit Grn.İçin) 8.500 kilogram
TURP (Edremit Grn.İçin) 8.500 kilogram
KIVIRCIK SALATA (Edremit Grn.İçin) 30.000 adet