• İhale No
    2015/171002
  • İhale Adı
    SES,IŞIK ,SAHNE VE GÖRÜNTÜ SİSTEMLERİ KURULMASI HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Ocak 2016 14:00
  • İdare
    KIRKLARELİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Kırklareli
  • İşin İli
    Kırklareli
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    10 Aralık 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SES,IŞIK ,SAHNE VE GÖRÜNTÜ SİSTEMLERİ KURULMASI HİZMETİ ALINACAKTIR

KIRKLARELİ BELEDİYESİ

SES,IŞIK ,SAHNE ve GÖRÜNTÜ SİSTEMLERİ KURULMASI HİZMET ALIMI İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/171002

1-İdarenin

a) Adresi : KARACAIBRAHIM MAHALLESI M.KEMAL BULVARI 3 39100 KIRKLARELİ MERKEZ/KIRKLARELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2882141045 - 2882147919
c) Elektronik Posta Adresi : kirklarelibelediyesi@ttmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 30 KALEM SES, IŞIK ,SAHNE ve GÖRÜNTÜ SİSTEMLERİ KURULMASI HİZMET ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : KIRKLARELİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI İMAR SINIRLARI İÇERİSİNDEKİ ALANLAR
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 335(Üçyüz otuzbeş) gündür


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : KIRKLARELİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI MECLİS SALONU Karacaibrahim Mah. Mustafa Kemal Bulvarı No:3 39100 Merkez KIRKLARELİ
b) Tarihi ve saati : 08.01.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

SES,IŞIK ,SAHNE ve GÖRÜNTÜ SİSTEMLERİ KURULMASI HİZMET ALIMI İŞİ


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı KIRKLARELİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar KIRKLARELİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI MECLİS SALONU Karacaibrahim Mah. Mustafa Kemal Bulvarı No:3 39100 Merkez KIRKLARELİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Çelenk Sunma ve Kapalı Salon Faaliyetleri 20 gün
Ulusal ve Milli Bayram Ses Sistemi Kurulumu 5 gün
Açık Alan ve Kapalı Alan Konser Ses Sistemi 25 gün
2.gün ve Sonrası İçin Açık Alan ve Kapalı Alan Konser Ses Sistemi 4 gün
Açık Alan ve Kapalı Alan Konser Işık Sistemi 15 gün
2.gün ve Sonrası İçin Açık Alan ve Kapalı Alan Konser Işık Sistemi 4 gün
Kapalı Alan ve sokak Tiyatrosu Işık Sistemi 15 gün
2.gün ve Sonrası İçin Kapalı Alan ve Sokak Tiyatrosu Işık sistemi 20 gün
4 Ayak Truss Sahne Sistemi 10 gün
2.gün ve Sonrası İçin 4 Ayak Truss Sahne Sistemi 4 gün
Ön Truss Sahne Sistemi 10 gün
2.gün ve Sonrası İçin Ön Truss Sahne Sistemi 15 gün
Tiyatro ve Konserler 30 m2 Podyum 15 gün
Gün ve Sonrası İçin Tiyatro ve Konserler 30 m2 Podyum 15 gün
Açık Alan Konserler 90 m2 Podyum 10 gün
2.gün ve Sonrası İçin Açık Alan Konserler 90 m2 Podyum 4 gün
Konser ve Organizasyon İçin Led Ekran 2 gün
Konser ve Organizasyon Mobil Jeneratör 5 gün
Palyaço, Garson, Hostes Hizmeti 150 kişi
Balon Süsleme 100 metre
Sandalye, Masa Süsleme 550 adet
Sandalye Temini 15.000 adet
Masa Temini 2.000 adet
Animasyon Karakterler ( Karagöz, Hacivat) 10 kişi
Güvenlik Hizmetleri 5 kişi
Tanıtım Standları 20 gün
Konfeti Makinası ile Konfeti Atımı 7 gün
Sanatçı, Kulis Hizmetleri 6 gün
Popcorn, Pamuk Şeker, Macun Hizmetleri 300 adet
Havai Fişek Atımı 5 gün