• İhale No
    2012/150035
  • İhale Adı
    SIHHİ TESİSAT MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Kasım 2012 16:00
  • İdare
    İzmir Büyükşehir Belediyesi DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET ALIMLARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    22 Ekim 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

SIHHİ TESİSAT MALZEMESİ ALIMI
İzmir Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı Mal Alımları Şube Müdürlüğü
Sihhi Tesisat Malzemesi Alimi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/150035
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Bulvari No:1 K:4 35250 Konak/Izmir
b) Telefon ve faks numarası : 2322931391 - 2322934246
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@izmir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : - Sert Polietilen Basınçlı Borular ve PE (LDPE) Deliksiz Damlama Borusu Q20 malzemeler MTK - Cengiz Topel Mahallesi 1186 / 7 sokak Çamdibi / Izmir adresindeki araç sevk amirliğine, - Çat Çat, 2 inç küresel Vana, Can Suyu Vana Takımı, Metal Pasolu Adaptör Kaplin ve Rotor Tip Sprink malzemeleri 1433 sok. No:126
Gürçeşme/Izmir adresinde bulunan İzmir Büyükşehir Belediyesi'ne ait Merkez ambarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Mallar, Yüklenici Ile Idare Arasinda Sözleşme Imzalanmasindan
Itibaren 26.12.2012 Tarihine Kadar Teslim Edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : izmir büyükşehir belediyesi destek hizmetleri dairesi başkanliği
ihale odasi (cumhuriyet bulvari no:1 kat:4 konak/izmir)
b) Tarihi ve saati : 01.11.2012 - 16:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanliği Ihale Bürosu (Cumhuriyet Bulvarı No:1 Kat:4 Konak/Izmir) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Izmir Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanliği Ihale Bürosu (Cumhuriyet Bulvarı No:1 Kat:4 Konak/Izmir) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 ((DOKSAN)) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ÇAT ÇAT 1.000 ADET
KÜRESEL VANA 2 İNÇ 200 ADET
BORU POLİETİLEN Q50/10 ATU 3.000 METRE
BORU POLİETİLEN Q63/10 ATU 3.000 METRE
BORU POLİETİLEN Q75/10 ATU 3.000 METRE
BORU POLİETİLEN Q90/10 ATU 1.000 METRE
BORU POLİETİLEN Q110/10 ATU 1.000 METRE
CAN SUYU VANASI TAKIMI 400 ADET
DAMLAMA BORU DELİKSİZ 5.000 METRE
EKLEME ADAPTÖRÜ 50 LİK 400 ADET
ERKEK ADAPTÖR 50 LİK 400 ADET
ERKEK ADAPTÖR 63 LÜK 350 ADET
EKLEME ADAPTÖRÜ 75 LİK 350 ADET
ERKEK ADAPTÖR 75 LİK 350 ADET
ERKEK ADAPTÖR 90 LIK 100 ADET
ROTOR SPRING 400 ADET