• İhale No
    2013/108872
  • İhale Adı
    SINAV ORGANİZASYONU DESTEK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Ağustos 2013 10:30
  • İdare
    BAŞBAKANLIK DEVLET PERSONEL BAŞKANLIĞI Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Yayın Tarihi
    12 Ağustos 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SINAV ORGANİZASYONU DESTEK HİZMETİ ALINACAKTIR

STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

Sakarya Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi İş Ve Meslek Danışmanlığı Seviye 6 Sınav Organizasyonu Destek Hizmetleri İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/108872

1-İdarenin

a) Adresi : Sakarya Üniversitesi Rektörlüğü Esentepe Kampüsü SERDİVAN SAKARYA SERDİVAN/SAKARYA
b) Telefon ve faks numarası : 2642955068 - 2643460032
c) Elektronik Posta Adresi : ds@sakarya.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Sakaraya Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 06.09.2013, işin bitiş tarihi 04.12.2013


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İDARİ VE MALİ ŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
b) Tarihi ve saati : 26.08.2013 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel Sektörde Sınav ve Organizasyonu işi yapmış olmak


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI-İHALE ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI-İHALE ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Posta ve Kargo 4.000 Adet
Bina Sınav Sorumlusu 30 Kişi
Bina Yöneticisi (Bina Yöneticisi) 30 Kişi
Salon Başkanı 200 Kişi
Gözetmen 220 Kişi
Yedek Gözetmen 15 Kişi
Şehir İçi Sınav Evrakı Nakil Görevlisi (Şehir İçi Sınav Evrakı Nakil Görevlisi) 5 Kişi
Şoför 5 Kişi
Danışma ve Yönlendirme memuru 200 Kişi
Hizmetli 40 Kişi
Taşıyıcı 5 Kişi
Tekniker 12 Kişi
Evrak Teslim Memuru 80 Kişi
Eğitmen (Kameraman ve Figüran Eğitimi İçin) 2 Kişi
Kameraman 175 Kişi
Video Transfer ve İşleme Personeli 25 Kişi
Bina Figüran Sorumlusu 20 Kişi
Figüran 200 Kişi
Bilgi İşlem sistem Yönetcisi 10 Kişi
Kayıt ve Değerlendirme Yazılımı 1 Kişi