• İhale No
    2014/159600
  • İhale Adı
    SİNEVİZYON CİHAZLARI VE EKİPMANLARI TEMİNİ İŞİ
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Aralık 2014 09:00
  • İdare
    İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    25 Kasım 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SİNEVİZYON CİHAZLARI VE EKİPMANLARI TEMİNİ İŞİ

BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ

SİNEVİZYON CİHAZLARI VE EKİPMANLARI TEMİNİ İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/159600
1-İdarenin
a) Adresi : Dumlupınar mahallesi, D-100 Karayolu No:98 Göztepe KADIKÖY/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2162802222 - 2166022800
c) Elektronik Posta Adresi : bilgiislem@medeniyet.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Cinsi, miktarı ve teknik detayları teknik şartname ve sözleşme tasarısında belirtilen 5 kalem mal Sinevizyon Cihazı Tip 1 Sinevizyon Cihazı Tip 2 Adaptör Sinevizyon Cihazı Tip 3 Sinevizyon Perdesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İstanbul Medeniyet Üniversitesi Güney Kampüsü Rektörlük Binası Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip ilgili birimin göstereceği yerlere mesai saatleri dahilinde çalışır ve denenmiş olarak en geç 18.12.2014 tarihinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İstanbul Medeniyet Üniversitesi Rektörlük Binası Güney Kampüsü Kış Bahçesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 02.12.2014 - 09:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Garanti süreleri; Teknik Şartnamede belirtilen Sinevizyon Cihazı Tip 1, Sinevizyon Cihazı Tip 2, Sinevizyon Cihazı Tip 3 ve Adaptör ürünlerinde en az 3 yıl, Sinevizyon Perdesi ürünlerinde ise en az 2 yıldır. Yüklenici firma, idarenin talebi doğrultusunda garanti süresi boyunca kurulumunu yaptığı sistemlere teknik destek verecektir. Yüklenici, talep açılmasını müteakip en fazla 1 gün içinde sorunun çözümü için gerekli adımı atacaktır. Problem tespitinde yedek parça veya sarf malzemesi gerekmesi durumunda garanti kapsamındaki ürünlerin temin edilerek getirilmesi yüklenici tarafından sağlanacak. Garanti kapsamı dışındaki ürünlerin veya sarf malzemelerin temini idare tarafından sağlandıktan sonra veya ücretleri mukabilinde teknik destek verilecektir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Önerilen ürünlerin her birinden iki (2) şer adet olmak kaydıyla marka ve modelini gösteren katalog veya marka, model beyanı dokümanları istekli tarafından kaşe ve imza altına alınarak teklif zarfı içerisinde sunulacaktır.
Teknik şartnameye cevap yazısı teklif zarfı içerisinde sunulacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstanbul Medeniyet Üniversitesi Güney Kampüsü Rektörlük Binası Bilgi İşlem Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Medeniyet Üniversitesi Güney Kampüsü Rektörlük Binası Bilgi İşlem Daire Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 25 (Yirmibeş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim